Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Arendal, ja!

Oversanktifisert søndagsskoleby med en dialekt ala tungetale av voldemort-typen!

Stiftet i 1979 av en full og skjeløyd danske med tysk mor og rumensk far.

Kommuneskjoldet er lille My med både trekors og hakekors.

Lokale retten består av kjøttdeig med dott, servert på fotballdrakt.

Drikkevaner: Øl og bibelsider.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arendal, ja!

Oversanktifisert søndagsskoleby med en dialekt ala tungetale av voldemort-typen!

Stiftet i 1979 av en full og skjeløyd danske med tysk mor og rumensk far.

Kommuneskjoldet er lille My med både trekors og hakekors.

Lokale retten består av kjøttdeig med dott, servert på fotballdrakt.

Drikkevaner: Øl og bibelsider.

:)

Haha, da har du misforstått veldig mye ;)

Arendal er for det første sommer og sol, men også en av byene i Norge med mest Narkotika kriminalitet. Mye fine damer på byen men litt for mange helter fra innlandet fulle av preparater så du risikerer å få deg en på trynet om du gir "feil" person ett blikk. Vi har en snål dialekt som er udødelig gjort igjennom "lillelørdag" på TV, blitt mobbet mye denne dialekten vår.

Men jeg trives meget godt her, en flott og koselig by hvor det alltid skjer noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da har du misforstått veldig mye ;)

Arendal er for det første sommer og sol, men også en av byene i Norge med mest Narkotika kriminalitet. Mye fine damer på byen men litt for mange helter fra innlandet fulle av preparater så du risikerer å få deg en på trynet om du gir "feil" person ett blikk. Vi har en snål dialekt som er udødelig gjort igjennom "lillelørdag" på TV, blitt mobbet mye denne dialekten vår.

Men jeg trives meget godt her, en flott og koselig by hvor det alltid skjer noe :)

Min drømmeserie :-D hehe

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nei, jeg er nordlending. En ekte en.

Jeg bare bor i Akershus :)

Ja men den e grei. Du veit vell kor uttrøkket nordlending stamme fra å da? Eller har du ei egen meining om d?

Ta nu å trø litt kunnskap inn i tryne dett før du uttale dæ som en førbanna idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg den nye Sony Xperia Z1 i dag! Må bare si at det er en konge telefon! Stor oppgradering for meg som jobber i telenorbutikken og fremdeles tusla med iphone 4 :P

Høres bra ut :)

Var det stort og tungt ift iFåon?

Hvilken farge gikk du for?

Jeg tenkte å ta lilla, siden den er mest mandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok PKK på en 316 E46 denne uka med stancework stickers på bakrutene. Bilen hadde coilovers, men utover det var det vel lite som minnet om "stance" der i gården. Verksmesteren ble straks nyskjerrig og spurte meg hva dette klistermerket sto for osv og når jeg forklarte at det var en slags subkultur for ekstrem hjulstilling "du vet, gjærne mye camber og så lavt at det nærmest skraper. Sånn så ungdommen lika`h"

Han var kjapt framme med målebåndet og målte i alle vinkler og styr, men fant som meg ingen avvik fra vognkortet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...