Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Arendal, ja! Oversanktifisert søndagsskoleby med en dialekt ala tungetale av voldemort-typen! Stiftet i 1979 av en full og skjeløyd danske med tysk mor og rumensk far. Kommuneskjoldet er lille My med både trekors og hakekors. Lokale retten består av kjøttdeig med dott, servert på fotballdrakt. Drikkevaner: Øl og bibelsider. FredrikE24, liaguten og noekult reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Nå får du vel en advarsel for det innlegget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Haha. Det er jo bare vas, går ikke på personer Det eneste jeg vet om Arendal er at det er i Sør-Norge, at læreren min er derfra og at deres=dises. Men fantasien trenger jo et utløp i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Så nettp på asbjørn brekke show...Han derre Aune Sand MÅÅÅ ha vært fjern på no sterke greier as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Arendal, ja! Oversanktifisert søndagsskoleby med en dialekt ala tungetale av voldemort-typen! Stiftet i 1979 av en full og skjeløyd danske med tysk mor og rumensk far. Kommuneskjoldet er lille My med både trekors og hakekors. Lokale retten består av kjøttdeig med dott, servert på fotballdrakt. Drikkevaner: Øl og bibelsider. Haha, da har du misforstått veldig mye Arendal er for det første sommer og sol, men også en av byene i Norge med mest Narkotika kriminalitet. Mye fine damer på byen men litt for mange helter fra innlandet fulle av preparater så du risikerer å få deg en på trynet om du gir "feil" person ett blikk. Vi har en snål dialekt som er udødelig gjort igjennom "lillelørdag" på TV, blitt mobbet mye denne dialekten vår. Men jeg trives meget godt her, en flott og koselig by hvor det alltid skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Haha, da har du misforstått veldig mye Arendal er for det første sommer og sol, men også en av byene i Norge med mest Narkotika kriminalitet. Mye fine damer på byen men litt for mange helter fra innlandet fulle av preparater så du risikerer å få deg en på trynet om du gir "feil" person ett blikk. Vi har en snål dialekt som er udødelig gjort igjennom "lillelørdag" på TV, blitt mobbet mye denne dialekten vår. Men jeg trives meget godt her, en flott og koselig by hvor det alltid skjer noe Min drømmeserie heheSent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg nei, jeg er nordlending. En ekte en. Jeg bare bor i Akershus Ja men den e grei. Du veit vell kor uttrøkket nordlending stamme fra å da? Eller har du ei egen meining om d? Ta nu å trø litt kunnskap inn i tryne dett før du uttale dæ som en førbanna idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Fikk meg den nye Sony Xperia Z1 i dag! Må bare si at det er en konge telefon! Stor oppgradering for meg som jobber i telenorbutikken og fremdeles tusla med iphone 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Stas å få hengt opp sin første bil rett forran seg der man gjør skolearbeid, blir glad av å se på den.. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Fikk meg den nye Sony Xperia Z1 i dag! Må bare si at det er en konge telefon! Stor oppgradering for meg som jobber i telenorbutikken og fremdeles tusla med iphone 4 Høres bra ut Var det stort og tungt ift iFåon? Hvilken farge gikk du for? Jeg tenkte å ta lilla, siden den er mest mandig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg har 4 høyttalere på ett sånn hjemmeanlegg opplegg... Men to av de må settes bak sofaen...og da må ledningene trekkes LAAAAANGT.... Kan dette gjøres på en trådløs måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Da har jeg fått en uventet driftskostnadd på E34en, gammel bil altså. Høyre parklyspære har gått og må skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Tok PKK på en 316 E46 denne uka med stancework stickers på bakrutene. Bilen hadde coilovers, men utover det var det vel lite som minnet om "stance" der i gården. Verksmesteren ble straks nyskjerrig og spurte meg hva dette klistermerket sto for osv og når jeg forklarte at det var en slags subkultur for ekstrem hjulstilling "du vet, gjærne mye camber og så lavt at det nærmest skraper. Sånn så ungdommen lika`h"Han var kjapt framme med målebåndet og målte i alle vinkler og styr, men fant som meg ingen avvik fra vognkortet Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Da har jeg fått en uventet driftskostnadd på E34en, gammel bil altså. Høyre parklyspære har gått og må skiftes hørtes dyrt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Apropos gamle japser som vi var inne på i går... Nam namme nam (noen som tilfeldigvis kjenner til hvilken modeller de to til høyre er?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg