gallay Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Og ja...apropo sjuer....støtte på stoltenberg igår...og hadde jeg ikke vært ferdig med å skrive sms på tlf...så hadde jeg kjørt på han....haha Siv would die of happiness Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg brukte alle "appene" på sjuern min...ikke at det var så mange... Men ser hva du mener.. Jeg hadde nok ikke vurdert en 3serie engang..men det er fordi jeg er sjuermann.. over til noe annet... Har fått innbytte tilbud på E-klassen... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41507963 mot http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44415817 Er det noe fornuftig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44527405 Selger e46'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Såå, forsikring. Noen erfaringer med Frende forsikring? Ser ut til at det er de som kan gi meg best pris. Slår if, selv med BMWCCN-rabatten. Styr unna Frende, har hørt mye negativt om dem. De er som oftest billigst og alt er greit så lenge ikke noe skjer og man betaler, men problemene starter når noe skjer. De er sykt vanskelige og veldig trege, kjenner ei som fikk vannlekkasje på badet sitt etter at badet nettopp var pusset opp. Frende nektet å dekke skadene uten å en gang ha sett ordentlig på skaden, dette måtte håndverkerne dekke mente dem. Gikk flere måneder før ting ble ordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Styr unna Frende, har hørt mye negativt om dem. De er som oftest billigst og alt er greit så lenge ikke noe skjer og man betaler, men problemene starter når noe skjer. De er sykt vanskelige og veldig trege, kjenner ei som fikk vannlekkasje på badet sitt etter at badet nettopp var pusset opp. Frende nektet å dekke skadene uten å en gang ha sett ordentlig på skaden, dette måtte håndverkerne dekke mente dem. Gikk flere måneder før ting ble ordnet. Skal jeg være ærlig er jeg helt enig, hvis skaden er på et nytt anlegg utført av håndtverkere så skal selvfølgelig håndtverker dekke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Siv would die of happiness hehe ja hu hadde vel det..to fluer i en smekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 hoho så på kontoen jeg har brukt 50k på bensinstasjon på 12 mnd. forferdelige greier det der nye oversikt greiene i nettbanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 El bil er tingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Eneste elbil som jeg kunne i det fjerne tenkt meg måtte vært tesla, og det er latterlig tanke for en på 19 å handle så ikke særlig aktuelt. leaf og dritten hadde jeg aldri vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg skal kanskje hente meg en REVA i helgen....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg skal kanskje hente meg en REVA i helgen....... Haha serriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 annen farge, gamle stålhjul som er bredda, slippe den litt nedpå og sote rutene så har man jo en cruiser damene snur seg etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Løp å kjøp ! http://bimmers.no/topic/769541-e46-318i-orientalblau-coupe-selges/?p=2748547 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 annen farge, gamle stålhjul som er bredda, slippe den litt nedpå og sote rutene så har man jo en cruiser damene snur seg etter! Det verste er at det faktisk hadde fungert bra på en del damer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Det verste er at det faktisk hadde fungert bra på en del damer. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg