wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Haha serriøst? ja...seriøst...Enten den...eller toget...og meg og tog....eller all offentlig transport.... annen farge, gamle stålhjul som er bredda, slippe den litt nedpå og sote rutene så har man jo en cruiser damene snur seg etter! snur seg etter....og ler.....hahaha Det verste er at det faktisk hadde fungert bra på en del damer. Da lurer jeg på åssen damer du kjenner....og apropo kjenner...Så femmern din istad...bånn gass inn og ut av rundkjørina ved hasle istad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Den er ikke min lenger... Brodern sin... Fjerner fra signatur når jeg i Norge igjen og har fått den omregistrert i hans navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Når vi snakker om liten bil, dere skulle vært på Alnabru idag, Calle fra Ikveld med Ylvis tok en driveIN på mcern inne på senteret Buddy kan visst brukes til så mangt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 ja...seriøst...Enten den...eller toget...og meg og tog....eller all offentlig transport.... snur seg etter....og ler.....hahaha Da lurer jeg på åssen damer du kjenner....og apropo kjenner...Så femmern din istad...bånn gass inn og ut av rundkjørina ved hasle istad... Kjører tog hver dag selv, synes det er helt ålreit igrunn, bare å ta seg god tid og alltid være tidlig ute, samt alltid ta en avgang tidligere enn man strengt tatt behøver.. Her i forrige uke datt kjøreledningen ned på min stasjon. Var greit å ha tid til å komme seg til bussen isteden for så å komme tidsnok til skolen! Ettersom du jobber på Helsfyr, kan det bli noe kålete dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Wtf m stanceworks.com? må man ha en "innsider" for å kunne skrive innlegg der? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hvis jeg husker riktig så må du bli "godkjent" før du kan skrive der, kan ta litt tid, typ noen dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 jAAAAAAAAAAAA fyy faen jæævla statens vegvesen HOORERRRR!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hehe. Fikk du ikke viljen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hva var det denne gangen mister ZhilleN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Er så sykt det der drapet som skjedde her på Stord .. 1 km fra her jeg bor.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Er så sykt det der drapet som skjedde her på Stord .. 1 km fra her jeg bor.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Ja huff, tenkt å tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Kjører tog hver dag selv, synes det er helt ålreit igrunn, bare å ta seg god tid og alltid være tidlig ute, samt alltid ta en avgang tidligere enn man strengt tatt behøver.. Her i forrige uke datt kjøreledningen ned på min stasjon. Var greit å ha tid til å komme seg til bussen isteden for så å komme tidsnok til skolen! Ettersom du jobber på Helsfyr, kan det bli noe kålete dog. Gå 5min til toget...så toget fra lillestrøm til oslo s... så gå til t-banen...også ta banen fra jernbanetorget til helsfyr...så gå fra helsfyr til jobben i 8min.... Og alt dette FØR kl 0730..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Fint liv det vel, begynner på jobb kl 5, og har da en halvtime å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg legger meg 02ish.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 dødsannonse? Eller kontaktannonse??? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44412471 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg