Haukefer Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Kommer ny Flåklypa film Åå?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Åå?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 http://www.ostlendingen.no/nyheter/nord-%C3%B8sterdal/en-forsmak-pa-solan-og-ludvig-jul-i-flaklypa-1.8090779 Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Korfor i satan har HP bestemt seg for å skippe midt-knappen på touch-pad'en på (noen?) nye PC'er? Helvettes driiiiit, pleier stort sett alltid å åpne saker på nettaviser og sånt i ny bakgrunnsfane, nå må eg høgreklikke og velge ny fane.. Og så har tydeligvis firefox bytta om på kor "open in new tab" står i menyen som kommer opp, før var den valg nr2, nå er den øverst.. Så nå åpner eg alltid linker i nytt vindu i stedet for fane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Korfor i satan har HP bestemt seg for å skippe midt-knappen på touch-pad'en på (noen?) nye PC'er? Helvettes driiiiit, pleier stort sett alltid å åpne saker på nettaviser og sånt i ny bakgrunnsfane, nå må eg høgreklikke og velge ny fane.. Og så har tydeligvis firefox bytta om på kor "open in new tab" står i menyen som kommer opp, før var den valg nr2, nå er den øverst.. Så nå åpner eg alltid linker i nytt vindu i stedet for fane. hold inne ctrl mens du trykker på linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Du e ein knupp! Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Da har vi bestemt å søke studieplassen i SIS til neste høst. Gleder meg noe syykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Da står det en sprell ny Xperia Z1 og venter på meg på Rimi/postkontoret iPhone 5 skal rygges over innen uken og filmes (utube), etter jeg har fått over all viktig info osv. Den første som skal få se videoen, er en i klassen (med iPhone 4s), som støtt og stadig stikker av med min eller spør om vi kan bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Dama er interessert i å kjøpe iPhone 5 av deg... Så du kan få litt for den i stedet for å kjøre over den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Haha. Tror ikke hun vil ha min! Den er bra ripete. Har hatt deksel siden dag 1, men den er veldig stygg bak (alt dekselet dekker) Så er lås/åpne skjerm-knappen defekt, så man går og banner, gjør merkelige ting i lommen osv. I tillegg slår skjermen seg av innimellom og du får den ikke på igjen. Henger seg opp og stenger ned apper daglig. I dag skulle vekkerklokken ringe på skolen, selv om alt var deaktivert. I tillegg er det stress å få den på, når den slår seg av. Hvis ikke du har lader/PC med deg og tilgang på strøm, kan du bare drite i å få telefonen på igjen. I tillegg sluker den mer og mer strøm, til tross for mindre bruk. Har prøvd å resette og reinstallere på tvers av flere iOS, men kuker seg på samme måte, fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Å ja, typisk iPhone asså! Hehehee.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Er vel på ingen måte typisk. Men det finnes nok mandager hos kinesererfabrikken som lager iphone også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hentet meg et spesielt prosjekt i går. Er langt fra noen Ford mann, men Ford før 90 synes jeg er litt tøft, og har i mange år drømt om en original Xr2 siden de er så sjeldne her til lands. Min mor hadde en 1.1L i 15 år, så har et spesielt forhold til de siden jeg vokste opp med bilen og den var det første jeg begynte å skru på. Lekte litt med poleringsmaskinen min i dag. Moro å tenke på at bildene er tatt med 1 dags mellomrom! Utrolig kul bil du har kjøpt, Mexos! Ford Fiesta har alltid vært klasseleder mtp kjøreglede, og spesielt mk1 og mk2 er grisemorsomme selv med bare 50hk. Jeg har selv eid en 1982 1.1 (og en 96 1.25...), og de har en unik sjarm. XR2 er utrolig sjeldne, så denne fortjener skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 At du ikke bare leverer den inn på garanti syns det er sykt hvor mange som bare lar gamle mobiler støve bort pga den har gått i stykker av seg selv. mobiler til 5-6k som ikke er et år engang men har du idiotforsikring er det jo sånn sett bare å krølle den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Windows 8.. For noe møkk?? Den nekter å installere nye apps og oppdateringer på eksisterende fra Store, står bare å hakker med status "venter" uten at det skjer ting. Kundesupport fra Windows må jeg tydeligvis BETALE for?? Når de slipper halvferdige produkter med utydelig brukergrensesnitt, så burde de i det minste følge opp kundene sine. Hadde det bare eksistert et alternativ så....... Jeg drifter to andre maskiner med Vista og Windows 7 samt 3 Android-enheter på samme nettverk uten problemer. Windows 8 blir jeg bare ikke komfortabel med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Windows har vel en tendens til å gjøre dette? Altså lansere ett dårlig OS, så ett bra? Win98 - Kanon WinMe - Møkk WinXP - Kanon WinVista - Søppel Win7 - Kanon Win8 - Traaash ( jaaada jeg vet jeg har glemt win2000, men jeg anser ikke det som et "folkeprodukt" ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg