Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fy søren, så slitsomt det er å gå fra natt til dag på jobb... Jobbet 5 netter denne turnusen, så skulle jeg jobbe dag i dag, og i morgen... I går sovnet jeg ikke før 04.00 og skulle opp 06.00. Har på mirakuløst vis klart meg gjennom dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som 10 år gamle knallharde Summitomo dekk på våt høstføre..

Da er meget lett å spinne å leke seg med 535,en ja.Guud å morro .

Skulle vel spinne lett uansett den bilen din Jan :) Men tør du kjøre på så gamle dekk da, jeg var på Langaas i dag å bestilte meg nye Hakkapelitta R2 til E34en. I vinter skal jeg komme meg frem 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vel spinne lett uansett den bilen din Jan :) Men tør du kjøre på så gamle dekk da, jeg var på Langaas i dag å bestilte meg nye Hakkapelitta R2 til E34en. I vinter skal jeg komme meg frem :cool:

Spent på hvordan Skoda'n kommer seg frem denne vinteren.

På E92'en hadde jeg Hakka 5 piggdekk, men i år er det Michelin X-ice 13 som står for tur. NAF's testvinnere. Håper de står til forventningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vel spinne lett uansett den bilen din Jan :) Men tør du kjøre på så gamle dekk da, jeg var på Langaas i dag å bestilte meg nye Hakkapelitta R2 til E34en. I vinter skal jeg komme meg frem 8)

Vinterdekka ligger klare de.Nei dette er siste rest av dekkene mine Fredrik så blir det nye sommerdekk på den.

Ja spinning er ikke vanskelig men liker at det skjer uten problem liksom.

Ja Hakkadekk er snadder.Har selv hatt de og det er gode dekk og ikke minst slitesterke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan Skoda'n kommer seg frem denne vinteren.

På E92'en hadde jeg Hakka 5 piggdekk, men i år er det Michelin X-ice 13 som står for tur. NAF's testvinnere. Håper de står til forventningene!

Det er etter hva jeg har fått med meg veldig gode dekk, tror nok du blir fornøyd med dem :)

Vinterdekka ligger klare de.Nei dette er siste rest av dekkene mine Fredrik så blir det nye sommerdekk på den.

Ja spinning er ikke vanskelig men liker at det skjer uten problem liksom.

Ja Hakkadekk er snadder.Har selv hatt de og det er gode dekk og ikke minst slitesterke.

Ja jeg har alltid kjørt Hakkadekk på mine BMWer, på Audi så har jeg følt Continental har funka bedre :) Kom jo greit fram i vinter med de steinharde kinadekka mine også, måtte bare planlegge litt mer eller kjøre omveier der de største bakkene var. E34 har alltid vært gode vinterbiler så jeg ble på en måte litt skuffet der, med det er dekkene sin skyld.

Også har jeg jo denne bakken opp til huset her vettu, du bor jo på flatmark du ;)

Da har jeg investert i min første japanske bil. Vinterbil selvfølgelig. Full time 4wd, desverre modellen uten turbo. Noen som tørr å gjette hvilken bil jeg har kjøpt?

Hiace? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg investert i min første japanske bil. Vinterbil selvfølgelig. Full time 4wd, desverre modellen uten turbo. Noen som tørr å gjette hvilken bil jeg har kjøpt?

Siden du nevner "Full Time 4WD" tenker jeg med en gang Hiace :P Evt. en eller annen annen Toyota :P

Det kan både være Mazda 626 med 4WD og Mitsubishi Galant også forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...