Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Over til noe annet...er denne bilen no vits å kjøpe om man pruter 7k? http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=43956805 Er utvilsomt mye bil for pengene iallfall, billige å kjøre med er disse også Men den kunne trenge ett lag med voks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Absolutt en kurant bil. En god polering gjør mye her. Men ar ikke vi enige om at du hørte hjemme i en relativt ny 7 serie da? Er utvilsomt mye bil for pengene iallfall, billige å kjøre med er disse også Men den kunne trenge ett lag med voks er ikke til meg men til en veninne som trenger bil.. (jeg skal ha ny sjuer om jeg skal ha bmw igjen!) Men denne er jo kjørt en god del da..har det noe å si? Hva burde jeg by selger? (ja jeg elsker skambud!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Okey!? Skjer med det??? Over til noe annet...er denne bilen no vits å kjøpe om man pruter 7k? http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=43956805 Så fin ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Min erfaring med en kliss lik bil i den prisklassen er at den er i særdeles dårlig stand.. Selvom den jeg så på var kliss original.. Pass på at motoren drar skikkelig Ellers merker du jo fort om ting ikke er som det skal være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hva er den verdt da? 45? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 er ikke til meg men til en veninne som trenger bil.. (jeg skal ha ny sjuer om jeg skal ha bmw igjen!) Men denne er jo kjørt en god del da..har det noe å si? Hva burde jeg by selger? (ja jeg elsker skambud!) Nå skal ikke jeg lære deg kjøp og salg av bil men tror jaggu jeg hadde prøvd meg på 50 000 jeg, ser ut som den trenger rens innvendig og definitiv en poleringsjobb Så lenge service heftet er fulgt og motoren er pent tatt vare på så spiller ikke kilometerstanden noen særlig rolle. De svake punktene på disse er jo turbo, dyser og feil med luftmengedemåler. Som Fredrik er inne på så merker problemer med sistnevnte at den trekker dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ikkesant... rens og polish er for 3k... samt kmstanden er jo "avskrekkende" overfor bmwfolk..ellers hadde den nok blitt solgt for lenge siden...Tror jeg byr han 45... og stopper på 50 ink reg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ikkesant... rens og polish er for 3k... samt kmstanden er jo "avskrekkende" overfor bmwfolk..ellers hadde den nok blitt solgt for lenge siden...Tror jeg byr han 45... og stopper på 50 ink reg... Helt ærlig så har jeg aldri brydd meg om km stand. Er ilen bra så er den bra. Alt ligger i om forrige eiere har tatt vare på det eller ikke. Den tiden jeg hadde 328i så så jeg på en del som hadde gått alt fra 140-200. Endte med at jeg kjøpte den som hadde gått 200. Du merker det med en gang mener nå jeg Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Denne kunne jeg tenkt meg... Kanskje om 2år.... Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Helt ærlig så har jeg aldri brydd meg om km stand. Er ilen bra så er den bra. Alt ligger i om forrige eiere har tatt vare på det eller ikke. Den tiden jeg hadde 328i så så jeg på en del som hadde gått alt fra 140-200. Endte med at jeg kjøpte den som hadde gått 200. Du merker det med en gang mener nå jeg Enig i den...har ikke brydd meg særlig om høy km mercedeser...men har ikkeno erfaring på det området med bimmere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Den er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Helt ærlig så har jeg aldri brydd meg om km stand. Er ilen bra så er den bra. Alt ligger i om forrige eiere har tatt vare på det eller ikke. Den tiden jeg hadde 328i så så jeg på en del som hadde gått alt fra 140-200. Endte med at jeg kjøpte den som hadde gått 200. Du merker det med en gang mener nå jeg Det er faktisk veldig korrekt, har sett på veldig veldig mange E39r med varierende km.stand, den som hadde gått i underkant av 300 000km var best Nå kan man jo spørre seg hvorfor det finnes så få BMWer der ute med høyere km.stand enn 290 000km Mercedeskjøpere er ikke så opptatt av Km.stand, 400 000km? Ingen hindring Kjøpte selv min på 450 000km Alt føltes rett, så tenkte at det bare var å fleske til! Skruing har det blitt, men anser jo alt som vedlikehold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Enig i den...har ikke brydd meg særlig om høy km mercedeser...men har ikkeno erfaring på det området med bimmere.... Nei det gjelder jo og lese seg litt opp på forhånd om svakehetene. Sjekke når og om de eventuelt har blitt byttet. Skulle gjerne kommet med mer tips men hadde bensin i min e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ikkesant... rens og polish er for 3k... samt kmstanden er jo "avskrekkende" overfor bmwfolk..ellers hadde den nok blitt solgt for lenge siden...Tror jeg byr han 45... og stopper på 50 ink reg... Alt over 300 000 km er mye synes jeg, uansett merke men dere Mercedes folk skvetter nok ikke av høyere kilometerstand likefort som oss BMW folk Nå kan man jo spørre seg hvorfor det finnes så få BMWer der ute med høyere km.stand enn 290 000km Det er nok ikke like mange BMW til salg med høy kilometerstand som det er av typiske taxi merker som Mercedes, Volvo og Toyota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Kan ikke forvente at serviceheftet er fulgt på en bil som er 13 år rullet jorda rundt 20 ganger og i 50 000 klassen Geir Anders reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg