Haukefer Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Luter på ein liten "storbyferie" slutten av november en gang med kjerringa, er Berlin å anbefale? Ser det er en del dyrere fra tors-søn enn f.eks man-tors, så blir nok midt i ei uke vi evt reiser. Kanskje det er noen andre byer som kan ver gøy? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Min datter. Du som tar bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Full testing av bf4, syykt bra spill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Full testing av bf4, syykt bra spill Da må jeg prøve spillet i morgen, har det liggende ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Synes dog det begynner å bli unødvendig mye teknologi man gjør seg avhengig av. Samt, ekstremt mye som er dyrt å fikse når det etterhvert slutter å fungere. magic body control tror jeg vil revolusjonere ambulanser, noe jeg gladelig ser at skattepengene mine blir brukt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Neste 7 serie kommer vel som 2016 modell vil jeg tro, hvis vi går ut ifra 7 års syklusen Blir nok en høydare tenker jeg, tror konkurransen er bra stram i dette segmentet her så det er viktig å presentere ett bra produkt. Tror nok Mercedes har truffet bra med nye S klasse, selv om designet er alt for volumiøst og vulgært. A8 har stadig det fineste designet i luksusklassen totalt sett, fronten ødelegger mye for F01 synes jeg selv om resten av bilen henger bra med Der vi uenige...A8 er den styggeste av de 3... F01 på en 2plass og S-klassen øverst... i denne klassen SKAL det være volumiøst og vulgært..Er tross alt dette rikfolk betaler for... hvem vil ha en anonym og kjedelig bil i millionklassen? Her har Bmw dessverre bommet ENORMT da F01 ligner på F10 med mindre man VIRKELIG er bmwfreak... greit for 5er eiere da disse bilene forveksles med sjuer...Men kjipern for 7er eiere da millionbilen dems ser ut som en vanlig femmer... S-klassen har, med lanseringen av den nye modellen, overtaket på luksusmarkedet. Hvorfor? Jo fordi de tilbyr alt...og da mener jeg virkelig alt... de har den vanlige lengden...Så en L-version...og deretter en XL-version (maybach erstatter)...Deretter har de noe som heter P81-pakken som koster rundt 100k...Denne gir en helt annen luksusfølelse i toppmodellene enn før... Så med mindre BMW kommer med en helt knall ny sjuer snart, så vil dem nok tape en god del markedsandeler til Mercedes...I dette roteracet føler jeg at A8en faller helt bort...ja de har Quattro, og gode kjøreegenskaper og enormt med luksus...Men den er stygg...rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 magic body control tror jeg vil revolusjonere ambulanser, noe jeg gladelig ser at skattepengene mine blir brukt til. MBC er vel noe av det kuleste som har blitt lansert av tekniske duppeditter siste årene...Ikke alltid man trenger filskifte varsler..Men denne funksjonen vil nok revolusjonere det meste fremover... Og ja...ambulansene (E-klassene) kunne nok trengt denne... Men Mercedes lanserer vel dette som tilleggsutstyr på neste generasjon E-klasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Kan det stemme at vi alt har sett spionbilder av denne? Synes å huske å ha sett noe slikt.Stemmer det. Den skal forøvrig hete G11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 G11? Er de ferdige med F, alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Ja, de raser fort gjennom kodene nå. M3 får jo internkode F80 nå, og M4 får F82. Synes forøvrig 7-serien kunne fått G01, slik at det ble et system i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Har forresten skaffet meg EL-sigarett...Morsomt... men det "funker"... Kutta ned fra 5-6røyk om dagen til 1... resten er erstattet med elsig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 På ene drosja på jobb så er det noe som heter LCA, lane change assistant. Nøyaktig hva den gjør husker jeg ikke i farten da navnet er litt diffust. Jeg leste hvertfall om det i manualen, og den fungerer ikke dersom ett av følgende scenario er et faktum: veldig våt vei (kraftig regn), snø/is på veien, veimerking med slitasje, smal vei, svingete vei (kødder ikke), autovern nær bilen (så, midtdeler) også noe mer jeg ikke husker. Den fungerer mao ikke i Norge.... Synes dog det begynner å bli unødvendig mye teknologi man gjør seg avhengig av. Samt, ekstremt mye som er dyrt å fikse når det etterhvert slutter å fungere. Jeg har kjørt endel bil med filskiftevarsler, og det er interessant hvor ofte veimerkingen ikke er god nok til å varsle. Samtidig kan varslingen noen ganger være forstyrrende ved bevisste filskifter på flerfelts vei, i akselerasjonsfelt o.l. I tillegg har jeg merket at blindsonevarsling ofte gir utslag på høye autovern eller trær i veikanten. Ikke noe stort problem, men når lysvarslingen er sjenerende ved kjøring i mørke, ender man opp med et sikkerhetsutstyr man må huske å slå på når man kjører i bykjøring, men slå av igjen ved landeveiskjøring om kveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Nei. Vet ikke hvem som har tatt bildet. Kopierte det fra FB-siden til studioet hun har praksis på akkurat nå. Hun skal egentlig bli billakkerer, men i år så var det dårlig med lærlingplasser, så da blir det å prøve seg med tatovering til hun kan fortsette med utdannelsen. Edit; skulle egentlig quote S.Hafsmo sin post lengere opp her, men det gikk ikke helt etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Noen lokale karer disker opp med litt feelgood, og påminnelse om at snart koster vi støvet av vinterutstyret Espen.s reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Skjer det noe i Bodø by i helgen Kvasi? Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg