RS-Heggem Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Skjer det noe i Bodø by i helgen Kvasi? Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Skjer det noe i Bodø by i helgen Kvasi? Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Fælt til ekko her inne Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Kvasi, skjer d nåkka i Bodø by i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Sivilpoliti i svart e91!? Hyggelig å bidra litt ekstra til statskassa... #Denfølelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Auch! Hvor gale gikk det? Fikk du med deg regnr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Uff, er det der den har blitt av? Gikk i Bergen et par mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Noen lokale karer disker opp med litt feelgood, og påminnelse om at snart koster vi støvet av vinterutstyret *filmen* Å herre. Gleder meg som en unge til snø nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Sivilpoliti i svart e91!? Hyggelig å bidra litt ekstra til statskassa... #Denfølelsen... Svart med Mtech? Den er rimelig kjent som UP her i området og den har vel gått i flere år her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Jeg kan fortsatt kjøre, og han var hyggelig som tok regnet det som 100-sone. Passerte inn i 90-sone der. La ikke merke til regnr. Mener det var pre-face. La ikke merke til M-tech. Var "lysstylet" som en utstillingsbil Idiotisk opplegg. Vanligvis kjører jeg med barna i baksetet. Da går det gjerne i fartsgrensa. Sånn er det. "Alene" på e6 23.30... Dagens dilemma: Si noe hjemme eller ikke. Tror jeg bare betaler og holder kjeft. Dritflaut, og passer dårlig på toppen av garasjeregning på 200.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Hillclimb er så rått... Jeg vil! Jævlig stilig å se alle småbilene komme på 3 hjul rundt svingene. Så på 2.10-ish kommer en gammel 2002. Helt fantastisk å se en slik i godt driv med sleng på ræva.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Har forresten skaffet meg EL-sigarett...Morsomt... men det "funker"... Kutta ned fra 5-6røyk om dagen til 1... resten er erstattet med elsig.... Skulle gjerne ha el-snus, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Sivilpoliti i svart e91!? Hyggelig å bidra litt ekstra til statskassa... #Denfølelsen... Har en her i området også. Svart E91 LCI 325d med M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Det burde følge med et avkryssningsskjema der en kunne velge hvilket formål de innbetalte pengene skulle brukes til! Da hadde en følt en fikk litt igjen for pengene. Nå regner jeg egentlig bare med det går til byrokrati. R Andersen, Shattered og mkj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Uff, er det der den har blitt av? Gikk i Bergen et par mnd.. De fleste politidistrikt i Norge bruker E91 som sivil UP, som oftest sorte 325d LCI M-sport Går en her også som har regnummer PD37xxx ett eller annet som patruljerer mest på motorveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg