Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen lokale karer disker opp med litt feelgood, og påminnelse om at snart koster vi støvet av vinterutstyret :)

*filmen*

Å herre. Gleder meg som en unge til snø nå ja :D

Skrevet

Sivilpoliti i svart e91!? Hyggelig å bidra litt ekstra til statskassa... #Denfølelsen...

Svart med Mtech? Den er rimelig kjent som UP her i området og den har vel gått i flere år her.

Skrevet

Jeg kan fortsatt kjøre, og han var hyggelig som tok regnet det som 100-sone. Passerte inn i 90-sone der. La ikke merke til regnr. Mener det var pre-face. La ikke merke til M-tech. Var "lysstylet" som en utstillingsbil ;)

Idiotisk opplegg. Vanligvis kjører jeg med barna i baksetet. Da går det gjerne i fartsgrensa. Sånn er det. "Alene" på e6 23.30...

Dagens dilemma: Si noe hjemme eller ikke. Tror jeg bare betaler og holder kjeft. Dritflaut, og passer dårlig på toppen av garasjeregning på 200.000 :)

Skrevet

Hillclimb er så rått... Jeg vil!

Jævlig stilig å se alle småbilene komme på 3 hjul rundt svingene. Så på 2.10-ish kommer en gammel 2002. Helt fantastisk å se en slik i godt driv med sleng på ræva.. :lol:

Skrevet

Har forresten skaffet meg EL-sigarett...Morsomt... men det "funker"... Kutta ned fra 5-6røyk om dagen til 1... resten er erstattet med elsig....

Skulle gjerne ha el-snus, jeg :(

Skrevet

Sivilpoliti i svart e91!? Hyggelig å bidra litt ekstra til statskassa... #Denfølelsen...

Har en her i området også. Svart E91 LCI 325d med M-tech.

Skrevet

Det burde følge med et avkryssningsskjema der en kunne velge hvilket formål de innbetalte pengene skulle brukes til! Da hadde en følt en fikk litt igjen for pengene. Nå regner jeg egentlig bare med det går til byrokrati.

Skrevet

Uff, er det der den har blitt av? Gikk i Bergen et par mnd.. :P

De fleste politidistrikt i Norge bruker E91 som sivil UP, som oftest sorte 325d LCI M-sport :) Går en her også som har regnummer PD37xxx ett eller annet som patruljerer mest på motorveien

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...