Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spotte Wicky gående? Spotter han alltid i bil jeg  8-[ Sletta nettopp Wickyspotte bildemappa, inneholdt både Volvoer, BMWer og Mercedeser :)

Det burde lanserest forumsport i dette med eget galleri, ulike poengsystem avhengig om han ser fotografen eller ikke foreksempel.

Skrevet

Jeg spotta deg gående til Oslo motorshow når det gikk :P

Trilla jeg på vogna? Med kona?Eller løpende under tak da det pissregna med brodern? Eller når jeg gikk rundt inne på messa?hm hm hm... kan ikke bli spotta gående mer..er imot min oppfatning av verden... :P

Spotte Wicky gående? Spotter han alltid i bil jeg  8-[ Sletta nettopp Wickyspotte bildemappa, inneholdt både Volvoer, BMWer og Mercedeser :)

Jeg går sjeldent..du vet... gåing er uting.. :P Hvor sletta du hva og hvilken mappe og hvorfor? Skjønte ikke...

Det burde lanserest forumsport i dette med eget galleri, ulike poengsystem avhengig om han ser fotografen eller ikke foreksempel.

I didnt get that...!?

Skrevet

Jeg hadde en mappe med en god del spottebilder av deg Wicky, jeg ryddet opp på disken og dessverre slettet jeg bildene av deg i Oslotrafikken i forskjellige biler. :geek:

Skrevet

Kan ikke bli spotta gående mer..er imot min oppfatning av verden... :P

Jeg går sjeldent..du vet... gåing er uting.. :P

Du får skaffe deg en sånn elektrisk rullestol da, og en Vito med rampe bak ;) Da slipper du å gå men du kan fortsatt kjøre Mercedes :)

Skrevet

På ene coopbutikken her har de sånn stoler du kan låne når du handler, som du setter deg inn i og kan kjøre rundt mens du handler... Har enda ikke "turt" å låne en, men har jævlig lyst!  :headbang:  :iwant:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...