hsd Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Spotte Wicky gående? Spotter han alltid i bil jeg Sletta nettopp Wickyspotte bildemappa, inneholdt både Volvoer, BMWer og Mercedeser Det burde lanserest forumsport i dette med eget galleri, ulike poengsystem avhengig om han ser fotografen eller ikke foreksempel. haybimmsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Jeg spotta deg gående til Oslo motorshow når det gikk Trilla jeg på vogna? Med kona?Eller løpende under tak da det pissregna med brodern? Eller når jeg gikk rundt inne på messa?hm hm hm... kan ikke bli spotta gående mer..er imot min oppfatning av verden... Spotte Wicky gående? Spotter han alltid i bil jeg Sletta nettopp Wickyspotte bildemappa, inneholdt både Volvoer, BMWer og Mercedeser Jeg går sjeldent..du vet... gåing er uting.. Hvor sletta du hva og hvilken mappe og hvorfor? Skjønte ikke... Det burde lanserest forumsport i dette med eget galleri, ulike poengsystem avhengig om han ser fotografen eller ikke foreksempel. I didnt get that...!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Jeg hadde en mappe med en god del spottebilder av deg Wicky, jeg ryddet opp på disken og dessverre slettet jeg bildene av deg i Oslotrafikken i forskjellige biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 HVA!"? VIS MEG!!! IKKE SLETT DEM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Kan ikke bli spotta gående mer..er imot min oppfatning av verden... Jeg går sjeldent..du vet... gåing er uting.. Du får skaffe deg en sånn elektrisk rullestol da, og en Vito med rampe bak Da slipper du å gå men du kan fortsatt kjøre Mercedes Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 ja as... hadde planer om det...men kona nekta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 På ene coopbutikken her har de sånn stoler du kan låne når du handler, som du setter deg inn i og kan kjøre rundt mens du handler... Har enda ikke "turt" å låne en, men har jævlig lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Jeg har gjort det....folk så rart på meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Hahaha, men det var sikkert digg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 De stolene er jo herlige ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Hahaha, men det var sikkert digg? Ta med deg krykker Problem løst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Krykker? Det er ikke det samme som å sitte i en elektrisk bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Jeg tror han mener det tar skammen av å ta en slik stol, om du kommer med krykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ja, så klart... Hvor dum går det an å bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Kvasi og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg