S.Hafsmo Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Ja... Rover´s K-serie 1,8 liter bensinmotor er ikke den beste, men man kunne kjøpe Freelander Mrk.I med et par-tre andre motorer også. Den beste er nok ganske sikkert BMW´s M47D20 motor (TD4) som også ble brukt i bl.a E46 og E39. V6 bensinmotoren er også en helt grei konstruksjon. Freelander Mrk.II har kun motorer fra Ford (les: BMW solgte Rover Group i 2000 til Ford)... Problemet ligger nok i at alle nordmenn kjøper billigste modell, som i denne tidsperioden var den lille bensineren. Ergo ryktet bilen har fått. Denne motoren sammen med periodisk tvilsom Rover-kvalitet gjør nok ryktet beklagelig berettiget. Rover et eneste bilmerket jeg har vært borti hvor belegget på bremseklossene har løsnet fra klossen (3 av 4 klosser) for så å bare falle ut av kaliper. Slikt kan forårsake mange uheldige situasjoner langs landeveien. Det var forøvrig original Rover parts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Jepp! \:D/ Fornøyd? Har jeg bruk for Gears funksjonalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 image.jpg image.jpg Jeg vil ha denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Seriøst, skjer med folk... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Fornøyd? Har jeg bruk for Gears funksjonalitet? Ja, kjempefornøyd. Jeg er generelt glad i klokker, telefoner og dingser. Denne sitter godt på meg, og jeg synes det uhyre lettvint å lese meldinger, e-mail osv uten å ta opp telefonen av lommen. Delvis ble denne kjøpt pga at jeg har en jobb som gjør at jeg ofte blir jævlig møkkete, og jeg har ikke lyst til å ødelegge Noten med en gang. Dessuten virket det overraskende bra å bruke klokken som handsfree i bilen, tok telefonen før i dag mens jeg kjørte og hadde hendene på rattet. Snakket og hørte veldig godt gjennom klokken! Kjøpte den av en på Telehuset for en rimelig penge, hadde jeg kjøpt ny hadde jeg valgt oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Du kan selvfølgelig programmere inn hurtigsvar, så hvis du for eksempel sitter opptatt i et møte så kan du bare klikke på et forhåndsvalgt svar (hurtigvalg) og deretter send melding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Du glemmer vel Suburban, Blazer, Cherokee og Explorer... Nja... så kan vi også ta med Land Rover, Range Rover, Geländewagen samt flere franske spesialiteter etc. Poenget i denne sammenhengen er når selve begrepet Sport Utility Vehicle (SUV) oppsto slik vi forstår begrepet idag og såvidt jeg forstår ble dette innført med Toyota RAV4 og senere Land Rover Freelander. Idag er begrepet SUV igjen delt opp i flere grupper (litt avhengig av land og marked): Mini SUV, Compact SUV, Urban SUV, Mid-size SUV, Full-size SUV osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Jæævla fet klokke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Såg på klokken selv idag, synst kanskje den blir litt i største laget, men var alikavell litt fet Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Link til små 12v vifte® som selges i butikk? Skal brukes som vifte til forsterkerene mine, ettersom det blir lite luft for dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Helst flate, typisk5x5cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Også kan man tilpasse selve klokken selv, med farger og utseende. Har nå kommet frem til at det var et meget nødvendig kjøp, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Hmm.. Det må jo absolutt vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Ja, kjempefornøyd. Jeg er generelt glad i klokker, telefoner og dingser. Denne sitter godt på meg, og jeg synes det uhyre lettvint å lese meldinger, e-mail osv uten å ta opp telefonen av lommen. Delvis ble denne kjøpt pga at jeg har en jobb som gjør at jeg ofte blir jævlig møkkete, og jeg har ikke lyst til å ødelegge Noten med en gang. Dessuten virket det overraskende bra å bruke klokken som handsfree i bilen, tok telefonen før i dag mens jeg kjørte og hadde hendene på rattet. Snakket og hørte veldig godt gjennom klokken! Kjøpte den av en på Telehuset for en rimelig penge, hadde jeg kjøpt ny hadde jeg valgt oransje. Hang med kamerat av meg i sted som hadde en slik klokke. Han tøffet seg og snakket med den til øret og til den, helt nærme munnen. Please ikke gjør det, større dust har ingen sett ut som siden Bluetooth earpiecene kom på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Klokka mi går 2 år før batteri må byttes, hvor ofte må den klokka du har der lades opp? I tillegg må vel klokka tas av for lading, det er litt slitsomt for min del.. Har klokka på armen 24/7. Og slik må jeg ha det. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg