Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja... Rover´s K-serie 1,8 liter bensinmotor er ikke den beste, men man kunne kjøpe Freelander Mrk.I med et par-tre andre motorer også. Den beste er nok ganske sikkert BMW´s M47D20 motor (TD4) som også ble brukt i bl.a E46 og E39. V6 bensinmotoren er også en helt grei konstruksjon. Freelander Mrk.II har kun motorer fra Ford (les: BMW solgte Rover Group i 2000 til Ford)... :)

Problemet ligger nok i at alle nordmenn kjøper billigste modell, som i denne tidsperioden var den lille bensineren. Ergo ryktet bilen har fått. Denne motoren sammen med periodisk tvilsom Rover-kvalitet gjør nok ryktet beklagelig berettiget. Rover et eneste bilmerket jeg har vært borti hvor belegget på bremseklossene har løsnet fra klossen (3 av 4 klosser) for så å bare falle ut av kaliper. Slikt kan forårsake mange uheldige situasjoner langs landeveien. Det var forøvrig original Rover parts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd? Har jeg bruk for Gears funksjonalitet?

Ja, kjempefornøyd. Jeg er generelt glad i klokker, telefoner og dingser. Denne sitter godt på meg, og jeg synes det uhyre lettvint å lese meldinger, e-mail osv uten å ta opp telefonen av lommen. Delvis ble denne kjøpt pga at jeg har en jobb som gjør at jeg ofte blir jævlig møkkete, og jeg har ikke lyst til å ødelegge Noten med en gang. Dessuten virket det overraskende bra å bruke klokken som handsfree i bilen, tok telefonen før i dag mens jeg kjørte og hadde hendene på rattet. Snakket og hørte veldig godt gjennom klokken!

Kjøpte den av en på Telehuset for en rimelig penge, hadde jeg kjøpt ny hadde jeg valgt oransje.

galaxy-gear-wrist.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemmer vel Suburban, Blazer, Cherokee og Explorer...

Nja... så kan vi også ta med Land Rover, Range Rover, Geländewagen samt flere franske spesialiteter etc. Poenget i denne sammenhengen er når selve begrepet Sport Utility Vehicle (SUV) oppsto slik vi forstår begrepet idag og såvidt jeg forstår ble dette innført med Toyota RAV4 og senere Land Rover Freelander.

Idag er begrepet SUV igjen delt opp i flere grupper (litt avhengig av land og marked): Mini SUV, Compact SUV, Urban SUV, Mid-size SUV, Full-size SUV osv.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempefornøyd. Jeg er generelt glad i klokker, telefoner og dingser. Denne sitter godt på meg, og jeg synes det uhyre lettvint å lese meldinger, e-mail osv uten å ta opp telefonen av lommen. Delvis ble denne kjøpt pga at jeg har en jobb som gjør at jeg ofte blir jævlig møkkete, og jeg har ikke lyst til å ødelegge Noten med en gang. Dessuten virket det overraskende bra å bruke klokken som handsfree i bilen, tok telefonen før i dag mens jeg kjørte og hadde hendene på rattet. Snakket og hørte veldig godt gjennom klokken!

Kjøpte den av en på Telehuset for en rimelig penge, hadde jeg kjøpt ny hadde jeg valgt oransje.

galaxy-gear-wrist.jpg

Hang med kamerat av meg i sted som hadde en slik klokke. Han tøffet seg og snakket med den til øret og til den, helt nærme munnen. Please ikke gjør det, større dust har ingen sett ut som siden Bluetooth earpiecene kom på markedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...