Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dårlige bilder og for mye tekst. Sitter igjen med et negativt bilde av bilen etter å ha lest teksten(du skriver for mye negativt)

Også bilde av rusten er viktig siden det er såpass mye på ene skjermen. Evt så bytter du denne først, mye lettere å selge.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44506198

Hva mener folket om annonsen ? Er den priset helt feil eller er det bare vanskelig å få solgt om dagen...

Det første bildet gjør at jeg tenker rånebil med en gang, og hadde helt sikkert scrolla videre dersom jeg hadde komt over den på finn. Ikke rediger så mye, det blir helt feil når du skal selge bilen.

Synest du bruker veldig mye mellomrom, jeg bruker å liste det som er positivt, og det som trekker ned i lister med bindestrek forran.

- Sportseter

- Justerbart senkesett godkj. i vognkort.

- 17" Clubsport Felger

- Nylig EU godkjent

Altså høydepunktene, så kan du gjøre det samme med de negative faktorene (bare ikke skriv negativ).

Forøvrigs som en liten detalj, ved fotografering hadde ivertfall jeg dradd ut lårstøttene på fremstolene, slik du har gjort det er det fort gjort å overse dette. Jeg tror det henger i annonsa, for prisen synest ikke jeg var noe å stusse på med tanke på utstyret. Greit nok at det ikke er sekser, men det er jo enorm bruksverdi i en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker de ikke kebab/kebap etc i Danmark? Trodde det het Shawarma i litt mer "sydlige" land. 

Man bruker ordet kebab her i DK også, men shawarma er langt mer alminnelig. Som regel blir kebab brukt hvis man f.eks snakker "kebabdansk" (dårlig dansk med kraftig arabisk aksent). Det er mange fra Iran her i Danmark så kanskje det er årsaken til at shawarma er mer brukt enn kebab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første bildet gjør at jeg tenker rånebil med en gang, og hadde helt sikkert scrolla videre dersom jeg hadde komt over den på finn. Ikke rediger så mye, det blir helt feil når du skal selge bilen.

Synest du bruker veldig mye mellomrom, jeg bruker å liste det som er positivt, og det som trekker ned i lister med bindestrek forran.

- Sportseter

- Justerbart senkesett godkj. i vognkort.

- 17" Clubsport Felger

- Nylig EU godkjent

Altså høydepunktene, så kan du gjøre det samme med de negative faktorene (bare ikke skriv negativ).

Forøvrigs som en liten detalj, ved fotografering hadde ivertfall jeg dradd ut lårstøttene på fremstolene, slik du har gjort det er det fort gjort å overse dette. Jeg tror det henger i annonsa, for prisen synest ikke jeg var noe å stusse på med tanke på utstyret. Greit nok at det ikke er sekser, men det er jo enorm bruksverdi i en slik bil.

Thank you :) Utrolig hva det hjelper med nytt syn på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...