7ertzen Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 får ikke av de to store boltene på caliperen min fremme !!! tips noen ?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Stor muttertrekker, 5-56 og 8 bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 kommer ikke til med muttertrekker når fjærbeinet er på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 No way sir, de er sunnere enn kebab ingenting er sunnere enn kebab..INGENTING... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Eter du kebab hver dag? Nei ....spiser aldri kebab!!! (kona er inne her og leser iblant... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Blei kebab her idag! Greit når de endelig har begynt og selge ordentlig kjøtt og dressing på Spar/Meny Ingen matvare butikker selger bra kebab. Ingen. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44506198 Hva mener folket om annonsen ? Er den priset helt feil eller er det bare vanskelig å få solgt om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Jeg vil nå påstå at bildene var en tragedie. De gir ingen inntrykk av bilen og bildene er dårlige i seg selv. En bil (med mindre det ikke er et åpenbart kupp) selger ikke på så få og dårlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Dårlige bilder og for mye tekst. Sitter igjen med et negativt bilde av bilen etter å ha lest teksten(du skriver for mye negativt) Også bilde av rusten er viktig siden det er såpass mye på ene skjermen. Evt så bytter du denne først, mye lettere å selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Hvorfor heter det kebab i Norge og shawarma i Danmark? Er ikke dette den samme greia da?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44506198 Hva mener folket om annonsen ? Er den priset helt feil eller er det bare vanskelig å få solgt om dagen... Det første bildet gjør at jeg tenker rånebil med en gang, og hadde helt sikkert scrolla videre dersom jeg hadde komt over den på finn. Ikke rediger så mye, det blir helt feil når du skal selge bilen. Synest du bruker veldig mye mellomrom, jeg bruker å liste det som er positivt, og det som trekker ned i lister med bindestrek forran. - Sportseter - Justerbart senkesett godkj. i vognkort. - 17" Clubsport Felger - Nylig EU godkjent Altså høydepunktene, så kan du gjøre det samme med de negative faktorene (bare ikke skriv negativ). Forøvrigs som en liten detalj, ved fotografering hadde ivertfall jeg dradd ut lårstøttene på fremstolene, slik du har gjort det er det fort gjort å overse dette. Jeg tror det henger i annonsa, for prisen synest ikke jeg var noe å stusse på med tanke på utstyret. Greit nok at det ikke er sekser, men det er jo enorm bruksverdi i en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 kommer ikke til med muttertrekker når fjærbeinet er på.. Sett på en fastnøkkel og slå med hammer. Fungerer alltid for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Hvorfor heter det kebab i Norge og shawarma i Danmark? Er ikke dette den samme greia da?... Bruker de ikke kebab/kebap etc i Danmark? Trodde det het Shawarma i litt mer "sydlige" land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Bruker de ikke kebab/kebap etc i Danmark? Trodde det het Shawarma i litt mer "sydlige" land. Man bruker ordet kebab her i DK også, men shawarma er langt mer alminnelig. Som regel blir kebab brukt hvis man f.eks snakker "kebabdansk" (dårlig dansk med kraftig arabisk aksent). Det er mange fra Iran her i Danmark så kanskje det er årsaken til at shawarma er mer brukt enn kebab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Det første bildet gjør at jeg tenker rånebil med en gang, og hadde helt sikkert scrolla videre dersom jeg hadde komt over den på finn. Ikke rediger så mye, det blir helt feil når du skal selge bilen. Synest du bruker veldig mye mellomrom, jeg bruker å liste det som er positivt, og det som trekker ned i lister med bindestrek forran. - Sportseter - Justerbart senkesett godkj. i vognkort. - 17" Clubsport Felger - Nylig EU godkjent Altså høydepunktene, så kan du gjøre det samme med de negative faktorene (bare ikke skriv negativ). Forøvrigs som en liten detalj, ved fotografering hadde ivertfall jeg dradd ut lårstøttene på fremstolene, slik du har gjort det er det fort gjort å overse dette. Jeg tror det henger i annonsa, for prisen synest ikke jeg var noe å stusse på med tanke på utstyret. Greit nok at det ikke er sekser, men det er jo enorm bruksverdi i en slik bil. Thank you Utrolig hva det hjelper med nytt syn på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg