Jordfræsar Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Jorden kaller Fredrik (norsken i dansken som liker fransken). Hvordan er reglene for handel innenfor EU, tenker da på MVA/toll og de tingene? Om du er i frankrike og handler på nett fra tyskland. Denne blir sendt til frankrike, hvordan blir reglene da?
Fredrik Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Jorden kaller Fredrik (norsken i dansken som liker fransken).Hvordan er reglene for handel innenfor EU, tenker da på MVA/toll og de tingene? Om du er i frankrike og handler på nett fra tyskland. Denne blir sendt til frankrike, hvordan blir reglene da? Det er ikke toll mellom EU landene og det skal i utgangspunktet kun betales tilsvarende mva i selgers land. Når det gjelder sprit, vin og tobakk er det avgjørende om varene er til eget bruk eller ikke. Man kan på tvers av landegrensene uten toll innføre inntil 800 sigaretter, 10 liter sprit, 90 liter vin og 110 liter øl til eget forbruk...
Jordfræsar Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Vakkert. Da var det bekreftet Er elektronikk bare! Men 110L for eget bruk ja, fornuftig. Takk for svar
Jørgen Lie Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Vet ikke jeg Jørgen, men det var noen på bimmers som hadde dem og som snakket om den bilen før en gang. Sikker på det ikke var deg? Hmm, tror ikke det var meg nei.. Kanskje.. Kan være.. Hmm, usikker.. (ble mye Hmm(wicky) her nå.. Men ja, han er ikke alene
fish Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Hmmm, hmmm, hmmm, over hele linja Dårlige setninger, det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være ...., ...., ....,
Jørgen Lie Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Du er i formen for tiden, fisken Hva med ei lite strofe om meg og E30`n? Tar du den på sparket?
Frode D Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Noen som har peiling på bilpleie her? Skal kjøpe meg såpe til foamcannon og har et enkelt spørsmål. Tenkte å kjøpe Chemical Guys Maxi Suds 2 såpe, men trenger jeg snow foam eller hva det heter for å få skikkelig skum?
fish Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Du er i formen for tiden, fisken Hva med ei lite strofe om meg og E30`n? Tar du den på sparket? Haha.. Har bare hatt Splitter Pine på repeat i hodet i dag... Vet ikke hvorfor...
Kjexx Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Ikke kjøp noe av denne brukeren, mistenksom type.. Pluss at det er flere pers som hevder de har kjøpt samme ting av han og ikke fått varen. memberlist.php?mode=viewprofile&u=13395
Rogern Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Den 2002'en husker jeg for en 10-12 år tilbake. Jeg sto på den gamle backerkaia i Kr.sund (som brant ned) å huka big-bags med fiskefor. Det var en gjeng som leide verkstedlokale der og da var jeg å så på den
Jørgen Lie Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Det kan stemme bra det, Rogern.. Har vært i Kr.sund i mange herrens år den der Morsomt at det blåser liv i den igjen, siden den bare har stått lagret siste 3-4årene..
Kvasi Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Originally Posted by Ian Bowers If we ever get in a BMW fight with Norway, you're our best hope. I hope I can live up to that compliment... Thanks man... Garey kommentar i en byggetråd på r3vlimited, dere er visst berømt i usa
Anbefalte innlegg