Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er et BMW forum, men i tulletråden er alt lov foruten chatting, hvor er taxien? Denne W212en var feit!!

DSC_00812.jpgDSC_00502.jpgKje

Javisst er det en feit bil, Mercedes lager stort sett pene og elegante biler. Synd de har ødelagt W212 med faceliften, nå ser den bare rar ut...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bedre? Skal nedover Europa med den til Sommern, vil neppe legge svarte røyktepper langs bakken når man i utgangspunktet må kjøpe seg adgang til bykjernene på grunn av forurensning. Hvilken skrue snakker vi om? en i bakkant av pumpa?

Er noe friskere uten tvil, men ryker rimelig bra når man trør på. kjører man rolig så ryker ikke det så mye. 

Men om du ikke skrur den maks sånn han har gjort ryker den ikke så mye, og du får litt roligere tomgang. sviver vell kanskje på 1000 nå istedenfor 800(ca, turteller virker ikke) tomgangen er selvfølgelig justert så langt ned som mulig.

Er i bakkant mener jeg å huske ja, må av med innsuget og div.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er black friday og jeg skal ha meg ny tv. Hvor skal jeg lete, annet enn hos Komplett, Elkjøp, Lefdal, Expert, netonnet?

Har funnet et par interessante:

http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-55-tommer-og-storre/lg-55ln575v/185349.5290/

http://www.komplett.no/lg-55-3d-led-smart-tv-55la640v/798765

Eg kjøpte den nederste :) med tanke på at eg synst min 5 år gamle billige 40tommer er helt ok, bare for liten, trur eg eg blir fornøyd. Den har DLNA, egentlig eneste eg var ute etter, siden receiveren min kun støtter DLNA for audio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har gått på en smell her nå. Var på harrytur til sverige i dag, og da fikk jeg handlet godt inn av drikkevarer. Nå har vi nesten tømt ett brett med øl og ei flaske med Shannon... "Problemet" er at jeg skal på julebord i morgen, dvs. jeg kommer på julebord med hangover... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg hva jeg skal hvis jeg vinner i lotto... Kjøpe meg en GT-R og leie en skibakke. Og kjøre oppover, selvsagt.

Mmmmm 100/100 moropoeng!

Jeg har kjørt snøscooter opp en skibakke og det var dritfett som faen!

En annen ting..hvorfor er det morsommere å slædde i en oppoverbakke enn i en nedoverbakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifjor lånte jeg en F01 over ett par dager...Og jeg ble skuffet... Idag har jeg tilbakelagt oslo-lillehammer-oslo i en kompis sin F01 740...og jeg må si...jeg er småforelska... Med filvarsler, radar-cruise, fartskilt leser, fjernlys assistent og massasje så gikk dette MEGET lett... eneste jeg gjorde var å svinge litt i ny å ne så bilen fulgte veien... Enorm cruiser som virket som en liten 3serie når vi lekte litt med den i svingene...

Kjørte en liten tur i Oslo sentrum (og hamar...) og jeg merket litt blikk fra folk som stirra litt... den feelingen har jeg savnet... Oppmerksomhet.. E klassen får ikke det..ei heller c klassen...eller audien... Men sjuern fikk en del blikk...og jeg følte smilet kom frem når jeg ga på i tunnellene...

Vet at jeg nå må selge unna alle tre bilene...og få meg sjuer igjen til sommern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...