FredrikE24 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Spiller det for noen rolle? Sitter jeg på med en sjåfør som er villstyring, sier jeg ifra om at villkjøringen skal opphøre, ellers bruker jeg heller beina.. Er man passasjer er man selv med på leken.. Hadde han vært et uskyldig offer for et eller annet så hadde saken stilt seg annerledes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Selvsagt spiller det en rolle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Spiller det for noen rolle? Sitter jeg på med en sjåfør som er villstyring, sier jeg ifra om at villkjøringen skal opphøre, ellers bruker jeg heller beina.. Er man passasjer er man selv med på leken.. Hvis du sitter på med en som kjører rolig, så plutselig så gir han flatt jern bortover ei slette helt uten forvarsel, i enden av sletta er den sving han ikke klarer og dere går begge i fjellveggen. Eller kaster du deg ut av bilen i fart før ulykken skjer? Vi vet ingen ting ennå om omstendightene i forkant av denne ulykken så jeg synes vi skal være litt forsiktige med å dømme her.... wicky124, gallay og Stenbakken reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Heller ikke glemme at sjåføren var profesjonell og ingen amatør som hadde lånt pappas bil. Så her har det gått riktig galt et eller annet sted. Porsche Carrera GT var blant mine bilfavoritter, men jeg har ikke så lyst på den lenger. Mange dødsulykker i den modellen, og det er som regel entusiaster som har kjørt sportsbiler lenge som dør, det er helt sykt. gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Er det veldig sansynlig? Nei man vet jo ikke årsaken, men sjåføren skal være erfaren og kunne det å håndtere raske biler. Kræsjen skjer på en rett strekning og i tilsynelatende svært høy fart. Oppstår lek og morro med bil er ikke veien mot en alvorlig hendelse langt unna.. Det er slik det er med den type lek.. Om det er et autovern eller fjellvegg.. Erfaren sjåfør eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Jeg har faktisk ikke sett en eneste av F&F filmene, men jeg forstår jo hvorfor folk sørger over ulykken. Jeg tror nok at Mr. Walker levde som han spilte i filmene. Han kjente risikoen og aksepterte den. Sent from my Macintosh SE/30 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Rart at det stort sett alltid er en erfaren og dyktig sjåfør når kjente og kjære som stryker med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Har en annonse ute på finn hvor jeg ønsker å kjøpe Playstation 4. Fikk denne mailen litt tidligere i dag, fra en som utgir seg for å være administrerende direktør i DHL. Har videresendt mailen til han, da jeg selvfølgelig skjønte at det var svindel OG identitetstyveri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Og selvfølgelig er det synd at de dør, men de har kjørt uforsvarlig og det er bare flaks at de ikke har tatt med seg flere i døden. Idioti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Er det bare jeg som syntes at noen burde tatt en nærmere titt i bilen og evt forsøkte å dra de ut istedet for å stå og filme? Uansett en trist ulykke. Dayum! Se wicky, et multisitat! Flere folk prøvde å slukke brannen....Men det brant litt for kraftig.. Ble brukt 6-7 brannslukningsapparater...Flere av de som var til stede under dette arrangementet kom til og beskriver: han bare satt der i stolen... vi fikk han ikke ut... O`Conner var for mange den første figuren som gjorde billøp etc populært og "akseptert"... Husker fremdeles når første F&F kom på kino...Etter filmen var det ENORMT mange biler i Oslo sentrum som kjørte på turtallssperra... ja det var dumt.. men den filmen betydde nok mye for veldig mange... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Spiller det for noen rolle? Sitter jeg på med en sjåfør som er villstyring, sier jeg ifra om at villkjøringen skal opphøre, ellers bruker jeg heller beina.. Er man passasjer er man selv med på leken.. Hadde han vært et uskyldig offer for et eller annet så hadde saken stilt seg annerledes.. Har du aldri gitt ekstra på eller lignende? har du aldri i ditt liv grisekjørt litt engang? Kun kjørt perfekt, og slavisk etter fartsgrensene? isåfall flink gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Og selvfølgelig er det synd at de dør, men de har kjørt uforsvarlig og det er bare flaks at de ikke har tatt med seg flere i døden. Idioti. Det er noe som forvirrer. Dette er siste kjente bildet av Walker og det ser ut som et arrangement på lukket vei - er det bekreftet at de råkjørte på offentlig vei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 De gangene har alltid et eller annet dumt skjedd, som en må ta konsekvensene av. Ellers brytes fartsgrenser hver dag! Sent from my Atmega32A using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Klart man må ta konsekvensene , uten tvil. Men det er jo klart trist når et ikon for mange unge bilinterriserte og flere går bort. Er så drittlei av moralprekener kvar gang noken går bort av bilulykker eller fart, trist er det, enten det er bilkjøring eller kreft. I tillegg gjorde vel han mykje veldighet og var ikkje redd for å bruke penger på å hjelpe andre. Ingen er perfekte, så dette er trist uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Litt mer om den tragiske ulykken her... http://jalopnik.com/the-motoring-world-responds-to-paul-walkers-death-1474364933 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg