LoKi Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Dama mi skal ha seg sin første bil nå, hun vil maks bruke 20k. Bør ver plass til barnevogna i den, hvilken ville dere valgt? Eldre type passat/golf er det noe å satse på? Sent from my iPad using Tapatalk HD Hvis du skal ha plass til barnevogn, så skal du vel ha et barnesete der også..? Og skal du ha barnesete i bilen, så skal du vel ha et barn der? Og skal du ha et barn der - så ikke kjøp en bil til 20 lapper. Just my 2 cents.. 2 ganger i mitt liv har jeg blåst mer enn 150 lapper på en bil, og det var de to gangene jeg skulle ha barnesete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Hvis du skal ha plass til barnevogn, så skal du vel ha et barnesete der også..? Og skal du ha barnesete i bilen, så skal du vel ha et barn der? Og skal du ha et barn der - så ikke kjøp en bil til 20 lapper. Just my 2 cents.. 2 ganger i mitt liv har jeg blåst mer enn 150 lapper på en bil, og det var de to gangene jeg skulle ha barnesete. Ja altså, var derfor jeg kjøpte E61'n. Kjørte Volvo 850 før. Tenkte egentlig over det etter jeg skrev innlegget igår, men hu driter ikke penger, det gjør ikke jeg heller så hu får vell bare kjøre min. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Jeg solgte en Ford Sierra 1,8Diesel stasjonsvogn for 17 000 kr for snart 2 år siden. Fyren måtte ha seg stasjonsvogn pga han hadde fått seg unge. Jeg hadde ALDRI kjøpt en 90 talls Sierra som familiebil hvertfall, da hadde jeg lagt noen ekstra kroner i potten... Men hvis hun kan bruke E61'en når hun har ungen med så er jo det en grei deal da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Ja altså, var derfor jeg kjøpte E61'n. Kjørte Volvo 850 før. Tenkte egentlig over det etter jeg skrev innlegget igår, men hu driter ikke penger, det gjør ikke jeg heller så hu får vell bare kjøre min. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Var redd du skulle gå i forsvar nå - takk for et svar langt over mine forventninger Ser problemet med penger - jeg har heldigvis vært heldigere når det har vært behov for det. Forskjellen i sikkerhet mellom en ny og en gammel bil er så drøy at man vil nesten ikke tro det. Bare å se på den røde E30 M3'en som ble knalla i fjor, det var -LITT- forskjell på skadene på den og varebilen han traff. Samboern min er så overbeskyttende at hun nekta meg å kjøre han i barnehagen (1 km, 200 meter 60-sone fylkesvei, resten er 30-sone) i MX5'en. Så en stund hadde jeg faktisk en ekstra stasjonsvogn av nyere type, bare for å kjøre småen i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 M|Fjeld og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Var det ikke noen som jobbet hos Subaru her? Hvorfor er 8 av 10 manuelle brz'er utstyrt med en ganske håpløst utdatert 80talls-headunit? Mange av de heter jo "premium", hva legges i det? Og de to siste med navigasjon ser jo ut som noe ettermonterte universalgreier? Får man de ikke med samme spiller som i gt86? Uten navi http://www.finn.no/45313789 Med navi http://www.finn.no/45542393 Trur alle gt86'er eg har sett har denne uniten, som er helt kurrant: http://www.finn.no/42970917 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Blir meget spennende å se hvor lang tid denne pakken bruker hit med ekspressfart. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Var redd du skulle gå i forsvar nå - takk for et svar langt over mine forventninger Ser problemet med penger - jeg har heldigvis vært heldigere når det har vært behov for det. Forskjellen i sikkerhet mellom en ny og en gammel bil er så drøy at man vil nesten ikke tro det. Bare å se på den røde E30 M3'en som ble knalla i fjor, det var -LITT- forskjell på skadene på den og varebilen han traff. Samboern min er så overbeskyttende at hun nekta meg å kjøre han i barnehagen (1 km, 200 meter 60-sone fylkesvei, resten er 30-sone) i MX5'en. Så en stund hadde jeg faktisk en ekstra stasjonsvogn av nyere type, bare for å kjøre småen i barnehagen Jepp, er ganske stor forskjell ja.. Er jo klart opptatt av sikkerheten, er vell tryggest med min bil egentlig Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 se her : ELMØK http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10148236 Vel...elmøk? Hva med bensindritt? Er flere bensinbiler som brenner i usa alene enn el-biler på verdensbasis... Ingen som klager da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Hvis du skal ha plass til barnevogn, så skal du vel ha et barnesete der også..? Og skal du ha barnesete i bilen, så skal du vel ha et barn der? Og skal du ha et barn der - så ikke kjøp en bil til 20 lapper. Just my 2 cents.. 2 ganger i mitt liv har jeg blåst mer enn 150 lapper på en bil, og det var de to gangene jeg skulle ha barnesete. Samme her...Vi valgte den bilen som vi følte var tryggest..Kunne fint kjøpt en billigbil til 20k og fått plass til barnevogna og bilstol...Men når det gjelder barn så er ikke akkurat en Subaru Justy trygg nok.. Naboen vår hadde en slik Kia Pride... Den bilen hadde jeg ikke kjørt alene engang...Så liten og skral var den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Ja altså, var derfor jeg kjøpte E61'n. Kjørte Volvo 850 før. Tenkte egentlig over det etter jeg skrev innlegget igår, men hu driter ikke penger, det gjør ikke jeg heller så hu får vell bare kjøre min. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Mitt tips: Gi henne femmern så hun kan kjøre barna.. så kjøper du deg en liten morrobil som bare du kan leke deg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Hehe, Tjaa. Er vell egentlig nokk med en bil iogmed at jeg er 4 uker på jobb omgangen og.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Tror du hadde kledd å ta buss og tog egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Tips til poleringssett for svart e34? Rundt 5-600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg