pautomagi Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Noen gode tanker om hvorfor kalipperen på min høyre framside driver å låser seg innimellom ? Har kjørt noen km nå med låst brems. Skiva rødgløder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Mest sannsynelig luft det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Men kan luft bare komme igjen sånn uten videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Luft en gang til, varmeapparat på full fres Mulig jeg var lat, men jeg ble selv aldri kvitt luft på min gamle BMW, kan ikke si jeg gjorde noen stor innsats for å bli kvitt den heller.. Dukka som oftest opp i de verste tilfeller.. Rushtrafikk og slikt Bilen fikk greit noia typ 2-3 ganger i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Har en kompis med samme problem på sin 5 serie. Måtte luftes noen ganger før det var i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Noen gode tanker om hvorfor kalipperen på min høyre framside driver å låser seg innimellom ? Har kjørt noen km nå med låst brems. Skiva rødgløder. demonter og sjekk calipperen at den går lett, så lufter du igjen og ser hvordan det går. Blir det da trøbbel, hadde jeg bytta bremsevæska. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Minnestund for Walker på Vikingskipet, Hamar. http://mobil.tv2.no/underholdning/gkn/gatebilklubb-og-big-brotherlena-hedrer-paul-walker-4168570.html#.Up9-3I_8j0Q.facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Stikkaksel som røk? diffen som røk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Stas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Stas! godt jeg har en 188diff liggende da (den som røk er 168mm) 168diffen varte ikke 10 mil en gang med m50b25 motor Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 diffen som røk Finn frem sveiseapparat! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hmm kanskje jeg skal programmere en Arduino mikrokontroller til å styre diffsperra i bilen min? Hmm det må jeg se nærere på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Så da er det kommet ut, at det var brannen som drepte Walker, ikke selve kræsjet. http://www.seher.no/kjendis/d%C3%B8ds%C3%A5rsaken-er-kjent-d%C3%B8de-ikke-av-bilkrasjet-67963 Vel vel, de forsøkte å redde han og tømte vel åtte brannslukningsapparater eller noe i nærheten der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Finn frem sveiseapparat! haha hjelper ikke da det er kron og planethjulet som er gåent Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Restore av 2tb med data med små filer tar lang tid gitt, blir lang natt i natt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg