Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Haha med touch? Blir aldri klok på det jeg heller.. Ja det er sånn touch greier med display, er så fancy atte Dama digger induksjon forøvrig, kunne ikke tenkt seg noe annet. Men ho har det med å venne seg fort til nyvinninger, jeg er mer gammelmodig så det er nok noe i underbevisstheten som motarbeider meg på det punktet Denne var litt lættis Haha, den har jeg lyst til å poste i "snadder for mannfolk med bein i nesa" tråden. Som forøvrig kunne byttet navn til "den store senke bilen i stykker tråden" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Snø og vind, jeg liker det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hvordan er mb e220cdi med 310kkm på telleren, fri for rust forresten? Faren har handlet en slik en idag, jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til så høy km-stand, men ville gjerne høre folk sin mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 http://vimeo.com/80704110 Må ha gjort en smule vondt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hvordan er mb e220cdi med 310kkm på telleren, fri for rust forresten? Faren har handlet en slik en idag, jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til så høy km-stand, men ville gjerne høre folk sin mening Sjekker du bilene på finn med høyest km-stand vil du finne ut at mesteparten av dem er 220CDI. Den motoren er bankers hvis man bare skal ha noe som fungerer i årevis uten særlig påkostninger. 700 000 km + er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hvordan er mb e220cdi med 310kkm på telleren, fri for rust forresten? Faren har handlet en slik en idag, jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til så høy km-stand, men ville gjerne høre folk sin mening Skeptisk til km.stand? Det er ingenting.. En kamerat kjøpte sin på 330 000km, har ikke rørt en skrue.. Har vel kjørt sikkert 40 000km til med den nå.. Ikke rørt en skrue.. 220CDI er krutegode motorer, blend EGR, bytt olje og kjør! Er det noe som ryker er det høytrykkspumpe(er vel common-rail). Kjøpte fardin bilen for rundt 30 lapper har han gjort noe riktig Nå må fardin bare ta deg med på kjøretur, så blir du MB frelst W210 kjører meget bra og er sterkt undervurdert! Slik disse ruster er det bare å handle billig og la det ruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Sjekker du bilene på finn med høyest km-stand vil du finne ut at mesteparten av dem er 220CDI. Den motoren er bankers hvis man bare skal ha noe som fungerer i årevis uten særlig påkostninger. 700 000 km + er vanlig. En stor lettelse på meg da, håper han blir fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Skeptisk til km.stand? Det er ingenting.. En kamerat kjøpte sin på 330 000km, har ikke rørt en skrue.. Har vel kjørt sikkert 40 000km til med den nå.. Ikke rørt en skrue.. 220CDI er krutegode motorer, blend EGR, bytt olje og kjør! Er det noe som ryker er det høytrykkspumpe(er vel common-rail). Kjøpte fardin bilen for rundt 30 lapper har han gjort noe riktig Høres glimrende ut, og ja, han kjøpte den for 30lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Forbanna dritvær... Kommer meg faen ikke hjem da ingen ferjer går. MÅ være i stavanger kl 9 i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Høres glimrende ut, og ja, han kjøpte den for 30lapper Årsmodell? De er helt utrolig flotte å kjøre med skinn, automatisk klima og en del slikt utstyr! En kamerat som solgte sin, kjøpte BMW, nå skal han ha 210 igjen.. Jeg forstår han forsåvidt.. Mercedes sitter fint på motorveien og CDI motorene bruker lite diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Årsmodell? De er helt utrolig flotte å kjøre med skinn, automatisk klima og en del slikt utstyr! En kamerat som solgte sin, kjøpte BMW, nå skal han ha 210 igjen.. Jeg forstår han forsåvidt.. Mercedes sitter fint på motorveien og CDI motorene bruker lite diesel. Er en sen 1998 modell, med mye utstyr( Har enda ikke sett bilen ordentlig), men uten skinnseter( han selv ville ikke ha de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hvordan er mb e220cdi med 310kkm på telleren, fri for rust forresten? Faren har handlet en slik en idag, jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til så høy km-stand, men ville gjerne høre folk sin mening Som kanskje den mest populære Taxi motoren så bør det jo være gode greier, derfor så mange av dem har høy kilometerstand også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Jeg må si Mercedes er eksepsjonelt flinke med lysdesignet for tiden og spesielt hekken får de til. Mens BMW kjører på med halogenlys og noe LED på F20 1-serie, F30 3-serie, F25 X3, E84 X1 og "pølse-LED" kjører Mercedes på med slank og elegant LED-design. Selv rimeligste modell fåes med full LED teknologi og en del av interiørene har blitt svært smakfulle. Når skal BMW forstå at "pup-up-look-a-like" skjermer ikke er hot…? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Er det bare hos meg det blåser katter og bikkjer? Sist gang det blåste såpass her gikk et 50 år gammelt grantre i bakken og holdt på å knuse min daværende Mercedes. Håper ingen av trærne faller i løpet av kvelden...Moro med skikkelig vær dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Det blåser godt her på Oppegård, snødde et kvarter, så ga det seg brått! Nå bare blåser det Jeg liker vind, det gjør det ekstra koslig å sitte inne i varmen! Katten har ikke våget seg ut de siste timene.. Sitter i vindusposten og følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg