Kjexx Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Jepp.. Fra miniusb på tlf til jack i bilen. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Men korfor ikkje bare bruke jack på mobilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Kjøp en lisse med 3,5mm Mini-Jack i begge ender, er vel hankjønn i begge ender som er foretrukket. En i telefonens hodetelefonutgang og en i bilens mini-jack kontakt. USB gir nok ikke ut noe analogt lydsignal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Den docker jo analog lyd? Dessuten er lydutgangen på samsung helt anus.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 jeg synes kombinasjonen kabel med USB i en ende og jack i andre enden høres meget rart uT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Dataguruer! Lest nå at de skal ta de som laster ned saker og ting fra nettet, så jeg lurer på. Hvordan er det da tryggest å få ned Saints Row IV? Så noe snakk tidligere om "flytende" IP, men hvordan får jeg det osv osv? Håper noen kan svare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Dataguruer! Lest nå at de skal ta de som laster ned saker og ting fra nettet, så jeg lurer på. Hvordan er det da tryggest å få ned Saints Row IV? Så noe snakk tidligere om "flytende" IP, men hvordan får jeg det osv osv? Håper noen kan svare! Last ned, stop xen, ikke del med andre, da er du safe Data-hestkuker er egentlig ute etter de som deler, og de som har lagt ut xene, dvs en vanlig bruker blir ikke sett på som en "starter" og dermed ingen straff på oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Okei, så det er i hovedsak de som seeder de er ute etter? Laster alltid ned, sletter x, og ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Haha, ser ut som jeg tastet xen istedenfor x Ja, de er i hovedsak etter de som deler, sprer gleden gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Gikk meg en tur med snøfresen, går fort noen timer.. Hadde vært ålreit med sitteklepper og skjær merker jeg.. Problemet er å lagre den Freste en stripe inn til døra hos naboen også, bare for å være litt gem.Steike arti å fræse, æ fræse t begge naboan! Kjenne æ savne Hondaen litt nu når æ e på havet. Fræse d som fræse kan! E3Sex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Har ikke Honda freser gitt, en sliten Ariens som fulgte med eiendommen. Gjør nytta si, selvom den er av litt skrall kvalitet.. Ryker stadigvekk noe som følge av dette.. Herjer ikke med den heller akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 I forhold til været har jeg sett overraskende få ulykker i dag. Startet med en Corolla som lå med fronten i grøfta og rompa på fortauet i en 80-sone. 5 min senere sto det en Primera nedi grøfta, mens kællen satt inni med vinduet sveivet ned. Og i en 40-sone var det en kar som hadde prestert å havne 8-9 meter nedi skauen... Det som er en gjenganger er at det alltid er japanske biler med forhjulstrekk som grøfter. Folk som kjører disse er gjerne lite interessert i bil og bilkjøring, og er dertil evneveike bak rattet. Selv har jeg sliti fælt i dag med slitte piggfrie dekk - ligget ufrivillig sidelengs overalt og hatt store problemer med kryss og bakker...Brukte 7 forsøk i morges på å komme meg opp kneika til fylkesveien Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Derfor har man firhjusltrekker som arbeidsbil. Virker og som backup når føret er på sitt værste. Fikk forøvrig e-post fra min far i dag, som hørte knurring fra bagasjerommet mitt når han gikk forbi bilen. Usannsynlig irriterende å vite at det er noe galt der, når jeg fortsatt har 2 uker igjen på sjøen, før jeg kan feilsøke.. Har om ikke annet satt far på saken, så jeg håper spent på rapport i morgen, såfremt han finner bilnøklene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Ahh billetter til Sonisphere 2014 @ Valle hovin i boks. Det blir fett! eeikenes, pautomagi og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Motorlyd E30 320i vs E30 325i: Hvor mye barskere lyd har 170-hestern? Er fornøyd med min altså, bare lurer Så akkurat E30-klippet på YouTube Drive's Tuned, ut og grise litt sidelengs nå :D Første gang at jeg har blitt tent av et videoklipp og har samme type bil i garasjen, 2 minutter gåtur unna, verdens beste følelse omtrent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg