Kvasi Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Okay, here we go again. Komplett har tilbud på RF-62 (MK1 vel og merke) http://www.komplett.no/klipsch-rf-62-mk1-sortgulvstende-1-par/783144#!tab:extra Go for it? Værsegod, et varp.. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44928805 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Er de å anbefale? Er vel noen år gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Gå for de KEF'ene Er ikke så gamle at det gjør noe! Det hadde jeg gjort i prisklassen der (Fordi jeg synes Klipsch RF-62 er litt kjipt, men mye lyd for pengene er det dog.. Tatt i betraktning at de er nye). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Dette er kanskje ikke siste nytt innen musikk, men jeg skal på Northside til sommeren. Denne musikkfestivalen i Århus har stort sett tatt over i forhold til Roskilde når det gjelder litt mer moderne musikk. Det er i tillegg mest musikk og lite tullball som f.eks bråk, stoffer og tyverier på Northside. Selve festivalplassen befinner seg kun 10-15 minutters gange fra Århus sentrum... http://jyllands-posten.dk/kultur/musik/ECE6324276/svensk-norsk-stjernepar-pa-northside/ http://www.northside.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Ble litt nedstemt av fruen.. De var ikke helt pene nok.. Så da er RF-62 bestillt og satser på det gjør susen noen måneder framover til jeg har budsjett nok til noe dyrere .. Takk for hjelpen gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Hva slags forsterker skal du bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 I første omgang blir det brukt en Onkyo forsterker. Husker ikke modellen nå, men skal nok drive det fint en stund.. Edit: Evt så tror jeg har jeg har en NAD C372(?) stående fra min tid med Cerwin Vega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Noen som har tips til en forsterker til to PA høyttalere? Hver høyttaler består av en 15" og to diskanter eller mellomtoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 I første omgang blir det brukt en Onkyo forsterker. Husker ikke modellen nå, men skal nok drive det fint en stund.. Edit: Evt så tror jeg har jeg har en NAD C372(?) stående fra min tid med Cerwin Vega.. *kremt* selg NADen Sikkert noen med CV som vil ha den Onkyo er hvertfall noe som kan fungere på disse høytalerne lydmessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har dere hørt dette ordtaket? -Det er kun to lykkelige dager som bileier... kjøpedag og salgsdag.. SofaKingFresh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Slenger meg på jeg også Har ikke de helt store referansene innen stereo, men kjøpte ett sett B&W DM683 og en Cambridge 851A forsterker og er vertfall storfornøyd! Hadde QLN 604 front, 601 bak, og en senter som jeg ikke husker navnet på i farten. I tillegg hadde (og har) jeg en QLN Sub 10. Dette drevet av en Harman Kardon AR4000. Det gamle surround anlegget var bra nok det,men B&W var rimelig mange hakk opp Men de var ganske tamme en god stund, så det er ikke bare tull dette med innspilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Angående lyd/bilde; Jeg har hatt sistegenerasjons Pioneer Kuro i noen år nå og vært fornøyd med TVen til nå - ikke sett noen grunn til å oppgradere. Men denne OLED-TVen fra LG har oppmerksomheten min: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10133905 Bare å vente et par vintere så begynner de å bli bra priset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 fish: Han kjørte sikkert VAG han som kom på det der.. Fredrik 90 og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har SÅ lyst på Yamaha R1 med crossplane-motoren, men de er så sabla dyre i Norge !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har dere hørt dette ordtaket? -Det er kun to lykkelige dager som bileier... kjøpedag og salgsdag.. Ikke som BMW eier, gleder meg til å kjøre bil hver dag. Bekymrings fritt og godt bilhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg