SofaKingFresh Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 En nonne gikk inn på bussen og sa at hun skulle dø, men før hun døde, ville hun ha sex. "Det må være analsex, for jeg skal holde meg ren, og det må være med en singel mann, så ikke han er utro." Da hoppa bussjåføren frem og tok nonnen bakfra. Da han var ferdig, sa han til nonnen "Jeg bare løy. Jeg er gift og har 3 barn." "Jeg og løy", sa nonnen. "Jeg heter Pelle og er på vei til karnival."
FredrikE24 Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Pøh. Overraskende at det kom fra deg. C kadett coupe er en av tidenes råeste design. Nope... jeg er mer en Ascona/Manta type... Jeg har også alltid hatt sansen for Opel Senator B ... spesielt 4.0i Irmscher. Den hadde en rekkesekser på intet mindre enn 3983 cm3 som ytet 272 HK og 387 Nm i 1989. 0-100 Km/t på rundt 6 sekunder og en topphastighet på 255 Km/t var helt klart OK på den tiden. Høres ut som vi deler samme smak, ikke dårlig Hadde min første biltur som nyfødt i en Chevy Malibu Classic, for så å gå over til en Hiace minibuss, for så å "vokse opp i" en Senator B 3.0i CD. Kongebil rett og slett Min bestefar kjøpte den av faren min da han byttet ut sin Senator A1 og har B'en enda. Dog er den så rusten nå at den går nok ikke gjennom EU, synd, men slik er det. Senator A1n lever i beste velgående hos barnebarnet til første eier av bilen i 1978.
Leadfoot Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Har fått mine 3-delte 16-toms Gotti-felger fra Danmark!!! Er strålende fornøyd. Senket og satte på stripe på skuta. Tror nok jeg må få gjort dette på ordentlig asap!
Leadfoot Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Takk! Jeg er helt enig Sjeldne er de også! De er ikke strøkne, men på den måten passer de bra til bilen.
NBCustom Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 har trua på den 244n der altså! Bare få høvla den helt nedpå, så har du en grisefeit bil
fish Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Dagens ord; -If your dog is barking at the back door and your wife is yelling at the front door, who do you let in first? The Dog of course...at least he'll shut up after you let him in!
Yngvejos Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 http://www.h-avis.no/nyheter/stjal-fra-butikk-1.6261321 Bra politiarbeid: STORD: En mann i 20-årene ble like etter klokken 17.00 onsdag pågrepet av politiet på Stord. - Han stjal i en butikk i Borggata, sier operasjonsleder Johan Inge Særsten i Haugaland og Sunnhordland politidistrikt. Politiet vet foreløpig ikke identiteten på mannen, og heller ikke hva han stjal.
fish Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Hehe... En gynokolog var drittlei jobben og omskolerte seg til bilmekaniker. Da han hadde avlagt fagprøve, fikk han 200 av 100 mulige poeng. Glad men forvirret lurte han på hvorfor ? Sensor'en så på han og sa " Du fikk 50 poeng for måten du demonterte motoren på og 50 poeng for måten du satte sammen motoren igjen. Fagnemda har besluttet å gi deg 100 tilleggspoeng på grunn av at du klarte å utføre alt dette via eksosrøret.
tonyku Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Noen som veit om det er forskjell på diameter på stabstag/krengningstag E34 535i og M5 3.6? Begge 91 mod.
powerfulglenn Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Hehe...En gynokolog var drittlei jobben og omskolerte seg til bilmekaniker. Da han hadde avlagt fagprøve, fikk han 200 av 100 mulige poeng. Glad men forvirret lurte han på hvorfor ? Sensor'en så på han og sa " Du fikk 50 poeng for måten du demonterte motoren på og 50 poeng for måten du satte sammen motoren igjen. Fagnemda har besluttet å gi deg 100 tilleggspoeng på grunn av at du klarte å utføre alt dette via eksosrøret. Haha ! Genialt!
Fredrik 90 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Det her ble tull. Kan ikke si jeg liker å skrive på telefonen. Hehe! Har kun skrevet ET innlegg her på Iphone, jæklig tungvindt brukte jo flere minutter
Fredrik Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Det her ble tull. Kan ikke si jeg liker å skrive på telefonen. Hehe! Har kun skrevet ET innlegg her på Iphone, jæklig tungvindt brukte jo flere minutter Smartphones er noe hærk å skrive på. Aldri i verden om jeg skal ha en telefon eller pad uten et skikkelig tastatur...
fish Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Bruker IPhone daglig her på bimmers. Funker fint det. Mest til å leste, men av og til skrive. Tapatalk er å anbefale, gjør lesing og skriving lettere. Sent from my iPhone using Tapatalk.
Anbefalte innlegg