flonoen Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Ser faktisk ENDA teitere ut en stancelooken med masse negativ camber og dekkstrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 "Ulempe er at den er TUNG, men man har vel klokke for å vise at den er der?" For meg er klokka der for at jeg skal vite når som helst hva klokka er. Hos meg er maks diameter på Bezelring 38mm og 12-15mm tykk greit. Jada, alle er forskjellige, og hver sin smak. Jeg synes ikke det er pent med en Nixon klokke i helgull feks. til dress/festklær. Hvordan er det å sove om natta feks. med Nixon? Hvorfor i alle dager skal man sove med klokka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 "Ulempe er at den er TUNG, men man har vel klokke for å vise at den er der?" For meg er klokka der for at jeg skal vite når som helst hva klokka er. Hos meg er maks diameter på Bezelring 38mm og 12-15mm tykk greit. Jada, alle er forskjellige, og hver sin smak. Jeg synes ikke det er pent med en Nixon klokke i helgull feks. til dress/festklær. Hvordan er det å sove om natta feks. med Nixon? Jeg sover ikke med klokke om natten, men det er mest fordi jeg er vandt til det. Jeg synes heller ikke Nixon sin i helgull er noe fin. Jeg synes de fleste av dem ser litt for mye ut, men den jeg har ser veldig "skjult, men alikevel der" ut. Til dress så har jeg en gammel Omega gullklokke, som jeg har fått i arv etter min bestefar, noe jeg synes passer best til den type anledninger. Den andre normale jeg har er 41mm, og ca 14mm tykk. Det er en klokke som passer til alt, mens Nixon er en som skiller seg litt ut i mengden FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 sladding gone wrong? Ser ihvertfall ikke billig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Jeg har 51-30 nixon i sølv med blå plate... brukes til alt og overalt... Men jeg sover ikke med den..Brukes ofte til dress / på byen... Skal man i bryllup tar jeg på meg panerai, eller breitlingen min... Ellers har jeg vel 15klokker totalt tror jeg som jeg bruker.. alt fra billige gummi-reim klokker til ...ja..de ojeg allerede har nevnt Ps....Paneraien har reim som lukter vanilje...med garanti.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Klokker er et must! Siklet ganske mye på en Breitling en stund nå, men herregud for noen priser! (den jeg har tittet på ligger på ca 60') Men det får vel bli med drømmen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Hva kan man få for et sett med original 19" M-Sport felger til F10? Er run-flat dekk på dem.. Slike: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Jeg har 51-30 nixon i sølv med blå plate... brukes til alt og overalt... Men jeg sover ikke med den..Brukes ofte til dress / på byen... Skal man i bryllup tar jeg på meg panerai, eller breitlingen min.. Nixon er fine bruks klokker ja, har par selv. Men en Panerai hadde vært kult å få tak i, er litt lei Omega klokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Når det kommer til firere i e9x, så er faktisk diesel mer fristende for mitt vedkommende.. Selv om sekser klart er det foretrukne. Har jo 3-liters sekser i e90'en nå, og kan bare si det at det føles veldig rett! Var også veldig fornøyd med 325d'en jeg hadde for litt over et år siden. Litt vanskelig å velge mellom de to motorene, bensinern har et herlig lydbilde, er relativt momentsterk og drar langt på gira. Den har også veldig bra respons! Er ikke så ofte jeg drar den såpass langt at den går over 5500 omdr, men det er der moroa virkelig starter! Dieselen hadde et herlig moment og myye kraft. Den var chippa av TRF til rundt 250 hk/550 nm. Sekserdieselene har faktisk ganske fin lyd ved pådrag.. 250 hk og under 0,7 på mila er heller ikke å forakte Ja der er jeg faktisk veldig enig med deg, N45B20 er nitrist. Særlig i E92 og E6x var dette fæle saker, motoringeniørene til BMW må ha hatt en grå dag på jobb når de konstruerte denne motoren. Noe BMW må ha vært klar over da den ble tatt ut av produksjon etter bare 3 år. Selv hadde jeg aldri valgt E92 med mindre enn seks sylindre, men jeg hadde helt klart valgt 320d over 320I i en E90. Dette pga forbruk og mulighet for Tuning, firer er firer for min del så da gjør det ikke noe om det er en diesel M57TU2D30 som vi har/hadde er en fantastisk motor som virkelig leverer varene både i effekt og økonomi. Jeg er meget fornøyd med min, det er herlig å ha så mye effekt tilgjengelig og likevel så billig å kjøre med. Lyden er tøff syns jeg, litt sånn bøs voksen lyd ved godt pådrag og det er slettes ikke dårlig for en dieselmotor synes jeg. Skulle selvsagt hatt samme motoren som deg men jeg føler ikke at lyden alene svarer for det økte drivstoff forbruket, da hadde en 335I satt ett tydeligere standpunkt synes jeg M57 motorserien har nå vært i produksjon i 15 år og er en av de motoren BMW har produsert lengs, så det er absolutt gode saker M4 og M3 "3.0-litre straight six with a pair of mono-scroll blowers, returning 431bhp" Det ser ut som BMW har gått motsatt vei av hva de gjorde med F10 M5, denne er kritisert for å være for anonym i forhold til hva E60 M5 var. Her ser det ut som BMW har lagt opp til at nye M3 skal synes bedre på veien om man kan si det slik, og det er forsåvidt bra. Forholdsvis beskjedent effekt uttak i forhold til E92 M3 men bilen er lettere, har mer nm og en mer fintunet drivlinje som helt klart kommer til å gjøre den vesentlig raskere enn forgjengeren. Audi gikk jo faktisk ned i hester da de lanserte sin S4 for ett par år siden uten at det gikk ut over dens ytelser. Vil med tanke på det beskjedene effekt uttaket tro det kommer en Competition Package etterhver med rundt 450 hester, med sikkert 0-100 under 4 sekunders grensen Er vel en pensjonist som har mistet kontrollen på glatta på vei til Posthuset for å hente trygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Ombord igjen, klar for 4 nye uker med hard jobbing!! Not Sent from my GT-I9505 using Tapatalk thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Nixon er fine bruks klokker ja, har par selv. f3f94bd7-1bf6-4cb0-a428-a55d7121dbfe.png Men en Panerai hadde vært kult å få tak i, er litt lei Omega klokka Hvilke nixon er det du har? syns fortsatt den 51-30 er hakket for svær..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 51-30 er smakssak. Anbefaler å prøve en slik, for å teste. Selvfølgelig vanskelig å avgjøre etter 2 min prøving, men jeg synes også den var vel stor første dagen, men nå synes jeg "normale" klokker er små og lite synlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 sladding gone wrong? Ser ihvertfall ikke billig ut! Ja, noen som har hatt et uheldig møte med fortauskanten (ikke norsk bil btw) Et bilde til: Ingen E36 cab fan altså¨, men de felgene på den bilen der... Oh yes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Satan for en fin viking i kveld! En heldig jævel stakk av med 115 mill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg