7ertzen Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Noen som vet hvilke pærer som passer e39? Og hvor dw kjøpes? Både foran og bak, har ikke tid til å skru opp og se selv. H7 fremme, BA15s bak kjøpes på biltema http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandID=19&ModelID=1584&CarReference_ID=2925&CategoryID=31&CategoryType_ID=1 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Julian: Ekkelt! Ønsker han god bedring. Lite kjekt det der, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Takk for det! Krysser fingrene for at han blir helt frisk igjen Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Spesiell løsning på et praktisk problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Det der så jo ganske kult ut egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 "No ants were injured or killed in this experiment." Fasinerende å se hvor detaljert maurtuen faktisk er. Enda tøffere at aluminiumen faktisk fulgte gangene til tuen. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Da har man ringt Fujitsu og lært en lekse... Produktnøkkelen til Win 7 som stod under laptopen, er helt borte (visket vekk fra klistremerket) selv ved forsiktig bruk, så her kunne de ikke hjelpe meg. Leksa er at man bør med en gang skrive ned produktnøkkelen og ta vare på det til eventuell senere bruk! Men de skal sende meg Win 8 recovery DVD da, det skal gå ann å installere uten stress. Da får jeg bare bite i det sure eplet og installere Win 8 og få Win 7 look på den da, bajs :'( (First World Problems, anyone?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Sånn for å få opp motivasjonen din.. Jeg sitter på Windows 8 nå, og hater hvert eneste sekund av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Takk for det! Krysser fingrene for at han blir helt frisk igjen Du får ønske han god bedring. Hvordan går det med fruen? Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Sånn for å få opp motivasjonen din.. Jeg sitter på Windows 8 nå, og hater hvert eneste sekund av det. Min motivasjon er to ting... 1) Det går ann å få Win 7 look på den (til en viss grad ) 2) Bedre med en laptop som fungerer med alle filer på, enn en jobb-laptop der man må koble til eksterne harddisker og ikke tør å prøve ny software på (just in case det kræsjer)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Delig med bestått fagprøve elektrikker idag, nå kan juleferien begynne, men først 1 uke jobb thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Gratulerer med bestått fagprøve! Er en fin følelse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Ja utrolig deilig er egentlig litt av den samma feelingen jeg hadde når jeg tok bilappen hehe , jævlig nervøs før man begynner å helt konge når man er ferdig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 hehe, kjenner til det! Var akkurat lik jeg også når jeg tok matros fagbrevet i sommer.. Men gikk veldig fint når jeg kom i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Lag deg en postboks på jetcarrier.com - søk etter klokke på Amazon.com og send til jetcarrier boksen. Enkelt og halv pris nesten i forhold til norske butikker. De sender til Norge hver fredag med fly. Det må vel fortsatt betales moms på varer over 200kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg