Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilke pærer som passer e39? Og hvor dw kjøpes? Både foran og bak, har ikke tid til å skru opp og se selv.

H7 fremme, BA15s bak

kjøpes på biltema

http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?BrandID=19&ModelID=1584&CarReference_ID=2925&CategoryID=31&CategoryType_ID=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man ringt Fujitsu og lært en lekse... Produktnøkkelen til Win 7 som stod under laptopen, er helt borte (visket vekk fra klistremerket) selv ved forsiktig bruk, så her kunne de ikke hjelpe meg. Leksa er at man bør med en gang skrive ned produktnøkkelen og ta vare på det til eventuell senere bruk! Men de skal sende meg Win 8 recovery DVD da, det skal gå ann å installere uten stress.

Da får jeg bare bite i det sure eplet og installere Win 8 og få Win 7 look på den da, bajs :'( (First World Problems, anyone?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for å få opp motivasjonen din.. Jeg sitter på Windows 8 nå, og hater hvert eneste sekund av det.

Min motivasjon er to ting...

1) Det går ann å få Win 7 look på den (til en viss grad :()

2) Bedre med en laptop som fungerer med alle filer på, enn en jobb-laptop der man må koble til eksterne harddisker og ikke tør å prøve ny software på (just in case det kræsjer)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg en postboks på jetcarrier.com - søk etter klokke på Amazon.com og send til jetcarrier boksen. Enkelt og halv pris nesten i forhold til norske butikker. De sender til Norge hver fredag med fly.

Det må vel fortsatt betales moms på varer over 200kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...