Kristiansan'årn Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Den er ikke så god Bislett er ikke akkurat min favoritt Folkets Kebab i Grenseveien er bra Vil ikke påstå det heller men atm er faktisk ynlings jointe mitt folkets rett ved gsbildeler ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Vil ikke påstå det heller men atm er faktisk ynlings jointe mitt folkets rett ved gsbildeler ★sent from my wifi microwave★ Det er plassen jeg snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Hva er det med bimmers og overfølsomme moderatorer om dagen? Annet bil og motorprat er vel åpent for det meste? Når et emne som i høyest grad kan omfatte diverse Bmw'er også, ser jeg på det som idioti at en tråd som dette skal stenges. http://bimmers.no/topic/775265-kjøpt-bil-med-juks-i-rammenummer-hjelp/ Eller er jeg helt på jordet? (Kan jo selvfølgelig være fullt mulig) Det er sånn man øker trafikken :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Seier ikkje at Bmw er søppel eg ? Eg er heller ikkje Kia selger, men alle som kjører bmw seier at Kia er søppel og kommer med utrolig mye usakligt! Merkeligt at det er like mangen som kjøper Kia på haugalandet som Bmw, viss det bare er søppel som dei fleste her inne trur. Kia er blitt et kvalitetsmerke i Norge med god kvalitet og komfort. Eg takler kritikk, men det kommer så utroligt mye usakligt ut av folk her inne som aldri har prøvd en Kia. Men eg kan jo innrømme at Bmw står meg nærmest uansett Klart eg svarer en som spør om valg av X5 eller Sportage! Har selv en sportage som vintertraktor, og jeg kan si det på den måten at gud hjelpe dem som må skru på slikt på en daglig basis. Kan ikke beskrive det bedre enn bak/frem og ut/inn på samme tid. Har også sett meg litt rundt på forskjellige fora til det merket, og det er virkelig side etter side med trøbbel og folk som trenger hjelp. KIA er ett billig merke som i beste fall benenves som motorisert fremkostmiddel på 4 hjul. Det eneste grunnen til at jeg gjekk for bilen, og den eneste positive bemerkningen til merket er at det er rimelig i innkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Til de av dere som måtte være misfornøyde så har man ett annet forum med til forveksling ganske likt navn til Bimmers, kanskje moderatorene er snillere der Forøvrig så synes jeg moderatorene gjør en god jobb med å rydde opp, dette er ett BMW forum med visse forum regler Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10141272 Kanskje på tide at fotgjengere mister all sin rett i trafikken? Var nær å kjøre over en yngre herreman her på freddan, med musikk på øra og capsen på snei. Han gikk sånn ca midt på fortauet og regelrett heiv seg over veien. Og 44 tonn stopper ikke på meteren, så måtte over i motsatt kjørefelt for å unngå sammenstøt! Idiotisk! Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Hva er det med bimmers og overfølsomme moderatorer om dagen? Annet bil og motorprat er vel åpent for det meste? Når et emne som i høyest grad kan omfatte diverse Bmw'er også, ser jeg på det som idioti at en tråd som dette skal stenges. http://bimmers.no/topic/775265-kjøpt-bil-med-juks-i-rammenummer-hjelp/ Eller er jeg helt på jordet? (Kan jo selvfølgelig være fullt mulig) Dette er en tråd om en Mercedes. Da har det ikke noe her å gjøre. Lar vi Mercedes tråder stå. så kommer en med nissan. Da må den få stå. Ellers blir det forskjellsbehandling. og etter hvert da blir det masse div merker her inne.Da kan man likegjerne kalle forumet for bimmersogaltannet.no Om noen har lignende problem med en BMW så er det ingen ting i veien for og åpne en ny tråd om det. Det er også allerede en tråd om dette med en E30 M3 her inne. Det er ingen ting i veien for å diskutere andre merker her inne heller. Men da skal det være relatert med BMW. Biler som konkurere med en BMW på markedet foreksempel. Men Tekniske spørsmål om andre bilmerker slik som i tråden du refererer til er ikke tillatt. Fredrik 90, Andy520iA og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Tenk deg om litt, Sjøbuse. Det er aldeles ikke en tråd som omhandler Mercedes annet enn at objektet det dreier seg om tilfeldigvis er en Mercedes. Tråden omhandler et generelt problem som like gjerne kunne handlet om en BMW, synes dette bare er tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 i helgen fikk jeg en..åpenbaring... Møtte en kompis fra gamle dager.. begynte å mimre...han er 2år eldre enn meg.. vi kom frem til at han skulle selge meg sin 2dørs lilla E30 i 1998 for 10tusen kr...hm hm hm... Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Haha... Rekner me du slår til på den der? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Ehm kjøpte ny telefon på Lørdag på Expert, kjøpte da med forsikring som jeg angrer på, da jeg fant ut når jeg kom hjem att jeg egentlig ikke trenger det +att det var dyrt... Noe som vet om jeg kan heve kjøpet på kun forsikringen og få pengene tilbake? eller må jeg da heve kjøpet på både telefonen og forsikringen? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Haha... Rekner me du slår til på den der? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk er en del år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Ehm kjøpte ny telefon på Lørdag på Expert, kjøpte da med forsikring som jeg angrer på, da jeg fant ut når jeg kom hjem att jeg egentlig ikke trenger det +att det var dyrt... Noe som vet om jeg kan heve kjøpet på kun forsikringen og få pengene tilbake? eller må jeg da heve kjøpet på både telefonen og forsikringen? Takk! Ring Lefdal.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Åja nå såg jeg 1998 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Ring Lefdal.... Kjøpte den ikke på Lefdal Men kan jo ringe til Expert og høre, tenkte bare spørre kjapt her først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg