rublings Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Solgt E39en og E46en :/ står uten bil, kunn golf 1 jeg holder på å pusse opp, som ikke er på veien før neste år ... Noen som selger noe brukbart under 20 000 ? Har en flott Micra du kan få for rett under 20 e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Lager Volvo lekkre og velkjørende stasjonsvogner? Det er jo det de er kjent for, såkalte herregårdsvogner. Tror du bør lære deg å skille dine subjektive meninger og faktiske fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 http://e24.no/bil/kobbermiddel-kan-stoppe-brann-i-elbilbatterier/22674902 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Du misforstår tydeligvis..Gidder ikke bruke mer tid på dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 hahaha fremdeles småsur for at sjøbuse stengte vin-nr tråden? Nei nå stinker det ribbe her på kontoret... så jeg får spise laks og eggerøre... Jeg liker ribbe, men jeg vil heller ha laks og eggerøre. Jeg er ikke så begeistret for tung julemat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Julaften her i heimen dreier seg om rådyrsteik.. Perfekt kjøtt, ikke fett, velsmakende og eksklusivt! En tur på Jacobs en gang i året for å fange julesteika som oftest! Så gjelder det å proppe i seg bakevarer og drikke mengder med kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Laks og eggerøre er perfekt frokost/lunch på julaften. Etterfulgt av godt pinnekjøtt, kålrabistappe og poteter til middag knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Den dagen jeg ikke har noen foreldre å spise julematen hos er jeg ikke sikker på om det blir tradisjonell julemat. Synes det er helt ok med ribbe, men det er ikke verdt alt styret som følger med. Hadde heller spist rådyrstek, hjortestek etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Pinnekjøtt på julafta, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Vi følger dansk tradisjon og spiser andestek på juleaften. Det var litt uvant de første årene, men nå synes jeg at det er både hyggelig og velsmakende. Mange spiser ribbe (eller flæskesteg som det heter på disse kanter) her nede også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 1. Det er ikke mye styr med ribbe. Noe av det enkleste man kan lage. Å treffe 100% på temperatur, skorpe og hvile på en stek er mye "vanskeligere". 2. Lutefisk rocker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Vi pleier alltid å ha Svinesteik på julaften, vi har ikke så sansen for tradisjonell mat som ribbe og pinnekjøtt i vår familie Men ellers så tar vi vare på tradisjonene i jula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Pinnekjøtt, Ingen over ingen ved siden! håper jeg får det i år. Er på jobb denne julen såå.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Det er mange som spiser pinnekjøtt og lutefisk på Østlandet også, men ribbe er vel mer vanlig. Er det stadig slik at disse tradisjonene mer eller mindre følger vannskillet mellom øst og vest (samt nord og syd når det gjelder torsk)? Her i Danmark er det først og fremst på vestkysten at folk spiser torsk på juleaften. Andesteken står stort sett på menyen i byene, mens flæskestegen (ribbe) er vanlig når man kommer litt ut på landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg