Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ble ganske overrasket over hvordan forhandleren behandlet meg idag, de gikk med på å betale for hele oljepumpa og alt :D i tillegg fikk jeg gratis leiebil :D herlig dag 

gjelder å ikke lage storm i vannglass veit du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man trenger da vel ikke å eie en BMW for å henge rundt på dette forumet?

Overhode ikke :)

Elsker konseptet med Q7 V12. Husker vi fikk et audi magasin i posten da vi eide audi. Sto litt om denne motoren. Veide noe hinnsides mye den jernklumpen. Sitter på tlf nå så får ikke sjekket vekten.Personlig ville jeg valgt ML63 foran X5M og Q7. Mercen har fetest motor :)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Den veier 2,6 tonn, så det er en tung jævel ;)

Ja ML63 er også ett godt alternativ som jeg vil mene er bedre enn Q7 V12, MLen er ikke like rask som X5M men fortsatt en tvers igjennom en god "superSUV" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Måtte du krangle? :)

Nei,ble ikke noe krangling, han sa at han solgte bilen for en kunde som hadde lagt frem EU godkjenning og at han skulle selge den uten en eneste feil, han mente at opprinnelig eiier hadde lurt han også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke :)

Den veier 2,6 tonn, så det er en tung jævel ;)

Ja ML63 er også ett godt alternativ som jeg vil mene er bedre enn Q7 V12, MLen er ikke like rask som X5M men fortsatt en tvers igjennom en god "superSUV" :)

Tenkte i hovedsak vekten på bare motoren. Husket det var latterlig mye.

Bmwen er nok muligens en bedre "bil" og den er helt sikkert raskere, men ML er mer komfortabel og har et beist av en motor. X5 vinner på design, men det gjelder ikke den helt nye generasjonen.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte i hovedsak vekten på bare motoren. Husket det var latterlig mye.

Bmwen er nok muligens en bedre "bil" og den er helt sikkert raskere, men ML er mer komfortabel og har et beist av en motor. X5 vinner på design, men det gjelder ikke den helt nye generasjonen.

Nei nye X5 er faktisk litt moderat synes jeg, det er vanskelig å skille den fra den gamle når du møter den i trafikken. Men E70 var en enorm salgs suksess så jeg skjønner at BMW ville være forsiktige med forandringene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg syns den nye er kjedelig. Den er ikke stygg, men e70 var bedre. Mer aggressiv og tøff. Nye ser litt ut som en tam e70.

Audi gidder jeg ikke en gang. Der lagde de Q7 og bare kopierte den i 80% og 60% for å lage Q5 og Q3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Onkelen'' min har X1, har vel egentlig kjent han hele livet pga turer rundt om å han har alltid vært med. På en måte en litt sportslig bil, men den er i grunn en ''bysuv'' den er liten og har vel ikke noe særlig bedre fremkomlighet enn e-klassen vi har fra 04. Du merker motoren er moro på lavtturtall, men du kjenner at når du passerer 3000rpms så dør den litt. Blir vel feil å sammenlikne den lille 2 litern mot 320cdien som sitter i e-klassa, men er nå i grunn det jeg har å sammenlikne mot.

Utseende var at bilen var lang men likevel kort, altfor flat i front og bakparti i forhold til resten av karosseriet. X5n har fått en bedre front som matcher bilen litt bedre enn den lille X1n, men den som er sexy er jo X6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nye X5 er faktisk litt moderat synes jeg, det er vanskelig å skille den fra den gamle når du møter den i trafikken. Men E70 var en enorm salgs suksess så jeg skjønner at BMW ville være forsiktige med forandringene :)

Hvis jeg ikke tar feil så går salget av siste x5 strålende. Eneste jeg kan trekke denne bilen for er interiøret, synes det skal være større skille mellom enhver modell som produseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...