Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hm, virker som at det er en del folk som trekker salgene sine.. Har jo penger klart :P

Ifølge boka gjør min bil 0-100 på 6,6 sek. og den er drit kul. så det må ikke være under 5 sek.

Jeg teststt selv med stoppeklokke på iphone. Mulig jeg ikke var helt nøyaktig på 100. men var ikke langt i fra hvertfal.

Kan bekrefte at den E32'en er kul, samme hva den gjør 0-100 på :)

God jul folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, lett å blande :)

Hadde en E32 730i for noen år siden, tidenes mest ustabile bil mht konstante automatkasseras og en topp som ikke skjønte greia med å holde tett. Ellers en helt nyydelig bil, beste flåta jeg har ratta til dags dato, bare duver over alle brutte valgløfter with no cares in the world :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor nøyaktig er denne måleren da? disse talla er jo på linje med 335d

attachicon.gifE90 0 t 100.jpg

Den er GPS basert, men om den er så veldig nøyaktig vet jeg ikke annet enn at jeg har havnet på sånn ca samme målinger med stoppeklokke :) De tallene der er forøvrig med Automat, min skal i følge boka klare 0-100 på 7,4 sekunder originalt, jeg har nå 265 hester og 560 nm så at den da er litt raskere enn en 330d burde bære ganske riktig måling tror jeg. Har GPS målt toppfart på 252 km/t også mot originalt 235 km/t :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...