Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde å få en slik henvendelse da jeg hadde en Land Rover 88" Serie III. Plutselig en dag hadde en person festet en lapp på vinduspusseren der jeg fikk et konkret kjøpstilbud på bilen inkl. et telefonnummer. Tilbudet var såpass godt at jeg ringte vedkommende og solgte bilen til ham et par dager senere... :)

Broren min fikk også lapp på ruta på sin E30 cab.

Når du skal selge bilen. Ring meg på NR ??? ?? ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå betaler vi 10K i året for 330ci. 50% bonus, alle førere over 24, 16 000km, 8K egenandel, fullkasko. Har bare huket av for alarm og antispinnsystem.

Dette er gjensidige. Årspremien var på rett over 13K i året, frem til E30meet rabatten.

Audien (98 A6 2,4 V6) med ansvar og 8000km, koster 3000 i året, eller ca 300 mnd.  Det som er digg, er at når du når 50% bonus, kan du kjøpe en ekstra bil og få 50% bonus på den også. Evt. kan den ene bonusen overføres til samboer eller ektefelle. :) Nå rykker vi opp til 60% bonus om en måned i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på lån til hus med utleie leilighet i kjeller. Daværende huseier tok 6 500 i husleie. i banken regnet de da med 6 500 i 10 mnd pr år.

Resterende 2 mnd regnet de slik at måtte brukes til søking etter nye leietakere. siden folk vil si opp leiligheter nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel søke og få godkjent utleie delen om jeg ikke tar feil :)

Stemmer nok det, men det foreligger ingen restriksjoner på utleie i boligen hvert fall. Jeg får uansett ikke tatt opp nok lån på egenhånd, samboeren min er ikke i fast arbeid så jeg får nok bare vente. Koselig hus da:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=45816177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå betaler vi 10K i året for 330ci. 50% bonus, alle førere over 24, 16 000km, 8K egenandel, fullkasko. Har bare huket av for alarm og antispinnsystem.

Dette er gjensidige. Årspremien var på rett over 13K i året, frem til E30meet rabatten.

Audien (98 A6 2,4 V6) med ansvar og 8000km, koster 3000 i året, eller ca 300 mnd.  Det som er digg, er at når du når 50% bonus, kan du kjøpe en ekstra bil og få 50% bonus på den også. Evt. kan den ene bonusen overføres til samboer eller ektefelle. :) Nå rykker vi opp til 60% bonus om en måned i tillegg.

Er vell alderen min som slår ut da :P

gjensidige skulle ha 36k for delkasko og 20k km, men 26k med rabatter gjennom jobben..

Edit: Noen som vet hvor vanskelig det er å få billån? Har vell rundt 350k i året nå..

Har aldri prøvd å søke så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på egenandel?

Samboeren har bil på seg. Hadde 310k før skatt. Lånte 210k inkludert 55k egenandel. Det var null problem. Tidligere lånte hun 94k med 15k egenandel. Fikk også godkjent 525d lci til 280k med 60k egenandel. Har ikke prøvd med lavere, men bare prøvd med de summene vi hadde spart opp/hadde tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det, men det foreligger ingen restriksjoner på utleie i boligen hvert fall. Jeg får uansett ikke tatt opp nok lån på egenhånd, samboeren min er ikke i fast arbeid så jeg får nok bare vente. Koselig hus da:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=45816177

Jeg kan aldri tenke meg at det er noe problem for deg å kjøpe et såpass "billig" hus, selv om du står alene som lånetaker. Folk kjøper leiligheter til mye høyere pris enn dette alene, uten å ha luksusjobber.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...