Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Noen som vet hvorfor det kommer opp feilkode på vacn.no. får ikke lagd bruker der, når jeg prøver å betale medlemskapet så bare henger det seg fast og blir sendt tilbake til hovedsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Forumet har vel like bra kvalitet som bilene der da se Haukefer, Andy520iA, Diiesel og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Forumet har vel like bra kvalitet som bilene der da se kan ikke si at jeg ikke forventa det der xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hehe. Blir fort sånn på konkurerende bilmerke vetdu. Jeg vet desverre ikke. Aldrig vært og sett på siden der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hehe. Blir fort sånn på konkurerende bilmerke vetdu. Jeg vet desverre ikke. Aldrig vært og sett på siden der. konkurerende? anser ikke VAG konsernet som konkurrenter til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 De samarbeider? Alle jeg kjenner anser Audi og Merce som Bmws største konkurent. Om noen sier Bmw konkurent. Det første som dukker opp i hode mitt er Audi og Merce Det samme gjelder alle jeg har snakket med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 De samarbeider? Alle jeg kjenner anser Audi og Merce som Bmws største konkurent. Om noen sier Bmw konkurent. Det første som dukker opp i hode mitt er Audi og Merce Det samme gjelder alle jeg har snakket med. ingen av de bilene kan nå opp til BMW kanskje merce. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Forumet har vel like bra kvalitet som bilene der da se Haha, det stemmer vel meget bra Jeg. Det står også i første post Pga ønsker om det i denne tråden. http://bimmers.no/topic/775660-hvorfor-er-det-ikke-mulig-og-prate-om-noe-som-helst-annet-enn-bmw-i-denne-forumdelen/ Og slik at alle (både nye og gamle brukere) ser at dette er stedet for off topic. Ser den, synes enhver forum bør ha off-topic tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Haha, det stemmer vel meget bra Ser den, synes enhver forum bør ha off-topic tråd Det er jeg helt enig i, slike tråder fungerer som en anode ved at dem trekker til seg det meste til en og samme plass. Vet om flere forum som har gått imot slike tråder, og endt opp med at hele forumet har blitt "forsøplet" istedet Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 ingen av de bilene kan nå opp til BMW kanskje merce. Nei heller ikke Mercedes, Audi er større enn MB. BMW er verdens største produsent av premium biler vet du, enn så lenge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Så dere pratet om pirat-taxikjøring her tidligere. Jeg kjørte litt pirattaxi første sommeren med lappen, men vil ikke gjøre det igjen. Kommer opp i mange ubehagelige situasjoner....Ikke særlig hyggelig å ta med seg 4 store, fulle aper i bilen når man er alene - vet aldri om man får en på trynet eller om man i det hele tatt får betalt. Ikke uvanlig at folk stikker uten å betale - fulle folk er generelt pyton når man selv er edru. Man burde heller ikke bruke en bil man er redd for. Blir fort skader innvendig/utvendig, og folk har som kjent ikke respekt for andres eiendom. Kjører heller ikke taxi for kamerater som skal hjem fra fest (med unntak av en bestekamerat og kona hans). Jeg jobber heller overtid på jobben og betaler skatt av det faktisk enn å dra inn 2000kr svart natt til søndag - pirattaxi-kjøring er risikosport. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Kjørte kun venner med en gang jeg fikk lappen, gikk helt fint Hadde ikke giddet å tatt med meg ukjente folk.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 På generelt basis er de fleste greie, og mange av dem også med ett sterkt ønske om å komme hjem, uansett pris Kjørte litt første sommeren jeg også, var aldri noen problemer egentlig... Kjører lovlig taxi innimellom nå, faktisk ikke så aller verst på en lørdagskveld, mange hyggelige folk! Men hverdagskjøring, med rullatorer, rullestoler og handleposer, kan jeg aaaaldri tenke meg å drive med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Taxi-yrket høres egentlig morsom ut, har lyst til å prøve det tenker å ta kjentmannsprøven i oslo så for jeg fyller lovlig alder for taxi-kjørring, kjørte også 4 hyggelige gutter fra Årnes til sørumsand, ingen av dem hadde penger på seg, men de dro og hentet penger fra foreldrene så det er ikke mange som prøver å lure seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Fredrik90: FBMW er verdens største produsent i ANTALL premium biler... Men mercedes har større antall modeller representert i premium segmentet og derfor er antall solgte spredt utover flere modeller....så SÅNN SETT så blir det feil å si at bmw er større premium merke enn mercedes.... Og nei jeg snakker ikke om alle merkene bmw/mercedes eier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg