Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik90: FBMW er verdens største produsent i ANTALL premium biler... Men mercedes har større antall modeller representert i premium segmentet og derfor er antall solgte spredt utover flere modeller....så SÅNN SETT så blir det feil å si at bmw er større premium merke enn mercedes....

Og nei jeg snakker ikke om alle merkene bmw/mercedes eier...

Det er helt riktig, BMW har også en sterkere merkevare enn Mercedes og Audi. Men blir slått av Toyota ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt riktig, BMW har også en sterkere merkevare enn Mercedes og Audi. Men blir slått av Toyota ;)

tjah..joa... Nå må man nesten se på kundegruppen som bruker bilene...mercedes brukes som regel av eldre konservative folk...Bmw er ett mer ungdommelig  merke om det kan sies på den måten... Toyota er vel store fordi...de er størst...rett og slett...både med tanke på antall solgte biler og modeller...

Bmw er ett sterkt varemerke selvsagt...men som regel så er det mercedes som blir sett på som det ypperste i bilmarkedet...Kan nesten si det slik.. Mercedes har ALLTID en modell som er bedre enn ett tilsvarende produkt hos Bmw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 2sek siden posta jeg ett innlegg i en Motorsykkeltråd som var her, ble denne fjerna helt uten videre? Forstår det i tilfelle ikke....

Det med WRn og Kawasakien? det ligger jo det der enda slik jeg ser ivertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjah..joa... Nå må man nesten se på kundegruppen som bruker bilene...mercedes brukes som regel av eldre konservative folk...Bmw er ett mer ungdommelig  merke om det kan sies på den måten... Toyota er vel store fordi...de er størst...rett og slett...både med tanke på antall solgte biler og modeller...

Bmw er ett sterkt varemerke selvsagt...men som regel så er det mercedes som blir sett på som det ypperste i bilmarkedet...Kan nesten si det slik.. Mercedes har ALLTID en modell som er bedre enn ett tilsvarende produkt hos Bmw...

Det her sier vel noe om merke, legg merke til at mercedes ligger på 16, mens toyota på 14 plass.

post-64517-0-99684500-1388427087_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes har ALLTID en modell som er bedre enn ett tilsvarende produkt hos Bmw...

Hvilke Mercedesmodeller er bedre enn tilsvarende BMW modeller, hva legger du i begrepet bedre?

Det her sier vel noe om merke, legg merke til at mercedes ligger på 16, mens toyota på 14 plass.

Jeg trodde faktisk ikke at BMW var mer verd en Toyota men det vise bare hvilken sterk posisjon BMW har i markedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes-Benz :wub:  - Das bestes oder nichts!

Jaja.. BMW er også ålreit!

Til alles opplysning sitter jeg ikke bare på et BMW forum som MB-eier, jeg har vært aktiv på diverse MB foraer også en stund. 

Bimmers har en del kvaliteter som man ikke kan avvenne seg med sånn med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...