Mattae Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Hehe selger den ikke under. da kan jeg heller ha den. men har ikke brukt den på flere måneder etter jeg fikk arbeidsbil. tar seg bra ut i tunet da, Hehe. betalt ikke prisen som står i annonsen, men ja tap blir det uansett Hehe så bare hva heftelsene var på jeg Som var ca det bilen kosta i annonsa Pen bil værtfall! skulle absolutt vært til vurdering, men trenger ikke bil de neste 6 mnd så. Det synes jeg ikke var mye billig til rep objekt å være, når dette er sagt så er det mye bil for en som er nevenyttig. 4,4 literen går også for å være ganske skuddsikre så denne Kilometerstanden er slettes ikke avskrekkende. Skulle jeg hatt så gammel X5 så hadde jeg definitivt valgt 4,4 literen i stede for 3,0 liters dieselen på 184 hester, dem har jeg hørt mye fælt om... X5 4,4 begynner å bli veldig billige nå, det er en voksen bil med solide prestanda. 0-100 på 7,6 er fort i en så tung bil, vil si disse er mye "bang for the buck" Når ble 3.0D fæl? Er vell samme motor som er blitt brukt i e39 og e46 i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Hehe så bare hva heftelsene var på jeg Som var ca det bilen kosta i annonsa Pen bil værtfall! skulle absolutt vært til vurdering, men trenger ikke bil de neste 6 mnd så. Når ble 3.0D fæl? Er vell samme motor som er blitt brukt i e39 og e46 i mange år. Stemmer det men ga ikke prisantydning til slutt da felger og senkesett ikke ble godkjent hos BT Så fikk en bedre pris så skulle jeg fikse det selv. etter den var kjøpt men heftelsegreia er jo håpløs, teller jo ikke ned. har heldigvis mindre lån en hva bilen er verd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Ah, da skjønner jeg Ja er tåpelig at den ikke teller ned, vet mange folk som blir avskrekka da dem ennå tror det er så mye gjeld på bilene som ligger for salg.. som fort kan være dobble av det bilen ligger for salg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Hehe jepp er jo normalt å ha 5 -6 år nedbetaling på en bil.om det hadde stått 240 000 om 5 år på bilen min hadde nok folk lurt fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Stemmer det men ga ikke prisantydning til slutt da felger og senkesett ikke ble godkjent hos BT Så fikk en bedre pris så skulle jeg fikse det selv. etter den var kjøpt men heftelsegreia er jo håpløs, teller jo ikke ned. har heldigvis mindre lån en hva bilen er verd Heftelsene viser bare hvor mye som blei lånt i utgangspunktet for og kjøpe bilen, for og få vite hvor mye det står igjen på lånet kan man ringe og høre med de som har salgspant i bilen og oppgi lånnummer og regnr edit : Var som da jeg sjekka opp E60en jeg kjøpte, lånet som var tatt opp i utgangspunktet var på 450 eller 490,000,- og han jeg kjøpte bilen av satt igjen med 1500 kr etter og ha nedbetalt resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Godt jobbet av Bmw å gjør noe drastisk med 2 generasjons x5 vertfall... 1gen ser ikke mye bra ut fra siden og bakfra.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Godt jobbet av Bmw å gjør noe drastisk med 2 generasjona x5 vertfall... 1gen ser ikke bra ut bakfra.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Den ser veldig ekkel ut Aldri likt den, ikke X3en heller forsåvidt. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 190k er nok i det dyreste laget.. Bilene synker utroligt fort fortiden Solgte faktisk en ganske lik for 6 mnd siden for 199.000,-Tipper du kan få rundt 170.000-180.000kr for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Er ikke stor forskjell på 190k og 180k...det er bare ett spørsmål om god pruting eller om omreg er inkludert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Ja, får prøve på det, eller så skal jeg ut og prøve å dytte den opp Da jeg var langt nede oppdaget jeg at E30ens bakspeil hadde to små kjørelys (som fungerte) også, haha, artig detalj Savner varmetråder i kalesjens rute, men ellers et relativt bra utstyrt bil! Ta tak i rattet med den ene hånden samtidig som du holder i utløserhåndtaket med den andre hånden og trekk deg opp mens du sitter i setet. Spenn samtidig lett fra med benene. Lysene under speilet kalles for Wasserfallbeleuchtung ("vannfallbelysning" på norsk) og gir et slags indirekte lys som ikke ødelegger nattsynet. Smart... og jeg har hatt dette lyset i alle mine 3-serier (E30, E36 og E46)... noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Er ikke stor forskjell på 190k og 180k...det er bare ett spørsmål om god pruting eller om omreg er inkludert... Neida det er ikke stor forskjell. Spørs hvem du treffer på! Det skjer faktisk at du treffer på folk som ikke pruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Da fikk denne gard iste n lungebetennelse, med komplementerende hoste, sår hals og isolat... Ønsk meg god bedring da godtfolk ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Ta tak i rattet med den ene hånden samtidig som du holder i utløserhåndtaket med den andre hånden og trekk deg opp mens du sitter i setet. Spenn samtidig lett fra med benene. Lysene under speilet kalles for Wasserfallbeleuchtung ("vannfallbelysning" på norsk) og gir et slags indirekte lys som ikke ødelegger nattsynet. Smart... og jeg har hatt dette lyset i alle mine 3-serier (E30, E36 og E46)... Noen ganger kan mekanismen være treg på gamle biler, i værste fall så er det bare å gå ut av bilen og dra opp hendelen. Da kan de være seter spretter opp igjen men hvis ikke så er det helt klart manglende smøring Ang de lysene, er det noe jeg har på E34en tro? Da fikk denne gard iste n lungebetennelse, med komplementerende hoste, sår hals og isolat... Ønsk meg god bedring da godtfolk ★sent from my wifi microwave★ God bedring Går det ikke an å få ordna det slik at du blir sendt hjem når man er syk, så kan vi ta ett E34 treff hos Jan igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Lysene nedover er vell bare å regne som ekstremt sjeldent ekstrautstyr? Veldig sjeldent å finne på eldre biler iallefall, viste egentlig ikke at det ble levert i det hele tatt?.. Var vell sikkert standard fra E38 av? Både E39 og E46 har iallefall dette.... Veit E30 blei levert med ett slikt speil som dette, men det er jo noe annet igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 er sånne cab' til noekult har er vell kartlys/leselys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg