Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det vet jeg ikke :) Blink eller markeringslys..

Ang US Netflix.

Nå har jeg installert mediahint i goooogle chrome, hvordan blir det da us netflix?

pga den forteller netflix at du er i usa, når du egentlig er i norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg :) 

Men jeg tenkte på hvordan jeg forandret til usa version, men ser nå at det skjedde automatisk selv om alt står skrevet på norsk fremdeles :)

Er det noenlunde slik man får amerikansk itunes også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yaaaaeeees! så moro!!!...... :stupid: Mer info?

Meg?

Var på verksted for å etterstramme håndbrekket og snakke om olje forbruket. Spørte om di kunne justere lysene også.

Etter 2 timer så var bilen ferdig (merkelig). Får beskjed om at alt er ordnet. Olje var byttet og mye mer. Rekningen kom på 4000 kr. Eg spørte bare domt om di hadde byttet olje..

Så altså di hadde byttet olje og fikset ganske mye mer på bilen uten og spørt meg.. noe som endte opp med en rekning på 4000 (var gratis di tingene e g skulle gjør).

Han beklage og ble ganske sur på mekanikeren. Og det endte opp med att han tok hele rekningen for mekanikeren sin feil. Var egentlig meningen at vi skulle snakke om muligheten for å bytte til tykkere olje.. for å se effekten av oljeforbruket.

Langt :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man beregner avgifter ved ombygging av bil?

vet jo at når bilen har vært reg i norge i 10 år så er det gratis,

men si jeg skulle bygd om en 2005/2006 mod nå, hvordan blir det da med avgifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hvorfor skal bare dyre ting ryke på BMW'er? Har til nå ikke byttet noe annet en bremser og motor på bilen.

Tror dere ikke reversen røk plutselig igår da? Så nå blir det kasse-bytte også. Kjempekjekt.. :(

Denne jævelen her som tok kvelden tipper jeg. 

d179550d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hvorfor skal bare dyre ting ryke på BMW'er? Har til nå ikke byttet noe annet en bremser og motor på bilen.

Tror dere ikke reversen røk plutselig igår da? Så nå blir det kasse-bytte også. Kjempekjekt.. :(

Denne jævelen her som tok kvelden tipper jeg. 

d179550d.jpg

Typisk det :) Kjenner meg igjen her du! Har byttet ganske mye dyre deler på M5`en eg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den vanlige automatkassa til E39? (ikke steptronic) Fungerer den bra, eller den den noe møkk å kjøre med?

Vurderer en rimelig TDS, og ser at flere av dem har den kassa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig identisk er min erfaring, sånn rent kjøremessig altså.

wicky: http://www.autodb.no/veteran/view/1647143#AdItemId1647143 ;-)

Har sett den der....ikke helt min greie... mangler også førerstolen på den... og sideskjerm må byttes..samt noe rust her og der...Da er det bedre å dra til Sverige og hente en original 300CD for samme prisen og i bedre stand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...