SofaKingFresh Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Ferdig med permen, og glad for det. Permen var en fin tid, men det er så mye deiligere å være tilbake i jobb, med de faste rutinene. Og igår fylte tassen 1 år. Du verden tia flyr. Syntes ikke det er lenge sida jeg snakka ut om at kjerringa var gravid :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 23. Januar er jeg ferdig Det er mye moro, men arbeid også. Hjalp ikke at dama jobber sene kvelder ( Peppes pizza ), og kommer hjem i 23.30 tiden. Man blir litt tullete av det:P Sent from my Ifaun using Tapatalk Kona jobber fra 08-16..hjemme 17ish...da tar hun over...helt ålreit Hun har vært hjemme i nesten 14mnd... så hun har veldig lite lyst til å komme seg på jobb igjen Men ja..jeg gleder meg faktisk..ta ansvar for en liten drittunge som tror hun kan alt... Bytta bæsjebleie for første gang i helgen...fyfaen så jææævlig....holdt på å dø Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Kona jobber fra 08-16..hjemme 17ish...da tar hun over...helt ålreit Hun har vært hjemme i nesten 14mnd... så hun har veldig lite lyst til å komme seg på jobb igjen Men ja..jeg gleder meg faktisk..ta ansvar for en liten drittunge som tror hun kan alt... Bytta bæsjebleie for første gang i helgen...fyfaen så jææævlig....holdt på å dø Det er nok mere optimalt ja;) For første gang???? Seriøst???? Har bytta utallige bleier.. Damn boy, u are spoiled! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Alle sa det var bedre å bytte bæsjebleie på din egen unge, jeg er ikke helt enig der ... Dama er heldigvis ferdig på skolen 14.00 hver dag Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Jeg har bytta en del tisse-bleier siden hun ble født så jeg er ikke helt lat...men har utsatt bæsjebleiene nå til helgen... Kun fordi det er 2uker til jeg skal i perm... Hun ville ikke at jeg skulle kommepå jobben hennes hver gang baby bæsjer.... Si meg...hvordan kan en liten unge ha så jævlig stinkende bæsj!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Eksamensresultat for avsluttende fag til Jul, en A og resten B Sent from my Atmega32A using Tapatalk knoskar og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Jeg har bytta en del tisse-bleier siden hun ble født så jeg er ikke helt lat...men har utsatt bæsjebleiene nå til helgen... Kun fordi det er 2uker til jeg skal i perm... Hun ville ikke at jeg skulle kommepå jobben hennes hver gang baby bæsjer.... Si meg...hvordan kan en liten unge ha så jævlig stinkende bæsj!? hahaha... a man gotta do, what a man gotta do! nei, si det.. det er til tider helt sykt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 it should be a womens job....haha Skulle ønske jeg tjente dobbelt av det jeg tjener nå..så kunne kona vært hjemmeværende og leve på penga mine...Nå lever jeg på hennes penger...Hun tjener mer enn meg... VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 it should be a womens job....haha Skulle ønske jeg tjente dobbelt av det jeg tjener nå..så kunne kona vært hjemmeværende og leve på penga mine...Nå lever jeg på hennes penger...Hun tjener mer enn meg... HAHA! er fordeler og ulemper med alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Særlig Excursion og Suburban ble trykket til brystet av storfamilier, bønder og aktive familier som trekker båt, campingvogn og hestehenger. Og best av alt, det var sosialt akseptert å kjøre Subruban, den var ikke jålete men den ga likevel riktig inntrykk i oppkjørselen i Holmenkollen Hmmm... amerikanske biler og akkurat Holmenkollen (samt store deler av vestkanten generelt) har tradisjonelt ikke hørt sammen. Dette er mer typisk Range Rover og tyske premiumbiler land, men det finnes selvfølgelig alltid noen som følger en alternativ stil. Man skal imidlertid ikke langt ut av området før amerikanske biler tradisjonelt har vært ganske populære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Hvorfor kjøre Mercedes: Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Har nå fullført reiseplanen for sommerferien Mercedesen som blir transportmiddelet [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Kort tur det var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Noen som trur gul lyktfilm på E46 Sedan (titan silver) kan bli fint ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Kort tur det var da Tja.. Lenger enn jeg normalt reiser Blir i Croatia 10 dager før hjemreise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg