Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

et råd når man spiller live poker, når man har mer enn nok penger ikke bli grådig, cash ut ASAP kunne ha casha ut 10 tusen to ganger men jeg ble for grådig :(

er du virkelig en serriøs person eller er det falsk profil? Virker jo helt ute..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte etterflytte 1 liter olje på E46-en i dag. Er 1 liter oljeforbruk på 7000km normalt? 320d 150hk-en.

På min 320d fylte jeg ikke en dråpe mellom serviceintervallene (hver 12000km).

Du får sjekke turbo/intercoolerslanger/veivhusvent./toppdekselpakning hele veien rundt, spesielt bakside av motor. Så kan du sjekke bunn av oljefilterhus og bunn av peilepinnerør, bare for sikkerhetsskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tikka den første meldingen på E30`n inn.. slik er alltid like spennende :)

Det hører med eierskapet, huff. Jeg får for min del lettere angst av å kjøre E30en på snøføre i Oslo. Går rundt og bare tenker på at veisaltet spiser opp sidekanalene til bilen mens den sitter og hviler i garasjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører med eierskapet, huff. Jeg får min del lettere angst av å kjøre E30en på snøføre i Oslo. Går rundt og bare tenker på at veisaltet spiser oss sidekanalene til bilen mens den sitter og hviler i garasjen...

hehe.. har lagt bodyskyts på kanalene mine, for ekstra beskyttelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører med eierskapet, huff. Jeg får for min del lettere angst av å kjøre E30en på snøføre i Oslo. Går rundt og bare tenker på at veisaltet spiser opp sidekanalene til bilen mens den sitter og hviler i garasjen...

Det verste synes jeg, er å la bilen stå med et fnugg av salt på seg over tid.. Får helt vondt i magen.. Har en kamerat som er så elskverdig å ordne mulighet for innendørs vask med skumkanon og varmt vann på høytrykken. Fikk spylt av igår, og det var en ubeskrivelig følelse! :D

Med BMWn var det verste at jeg ikke kunne tilby den en helt tørr garasje gjennom vinteren, det var nok det som tok livet av den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten la den stå ute i kulda.. står den i minus grader så spiser ikke saltet på bilen...Står den i varm garasje hver kveld så smelter møkk og snø og renner av..saltet blir igjen... derfor bilen din blir hvit nederst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min 320d fylte jeg ikke en dråpe mellom serviceintervallene (hver 12000km).

Du får sjekke turbo/intercoolerslanger/veivhusvent./toppdekselpakning hele veien rundt, spesielt bakside av motor. Så kan du sjekke bunn av oljefilterhus og bunn av peilepinnerør, bare for sikkerhetsskyld :)

Hmm. Det er jo så forbanna trangt i motorrommet på denne. Har lyst ned mot dekslene i bunn av motoren og det er helt tørt og fint. Må jo demontere så mye for å komme frem til turbo og bakkant av motor. Noen tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbannedes kulde.

Først masse regn også rett på minus! Alle dørene er selvfølgelig fryst igjen da bilen har stått noen dager! Takk gud for at jeg hurtigmonterte en kupevarmer før vinteren tok fatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...