Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte en runde i kveld og kom på en hendelse fra noen år tilbake når jeg passerte der i dag,

Var ute og lekte litt i en 525 IX på vinteren og lå skikkelig breit i en sving, og fikk en kontra jeg ikke hadde nok rattutslag til å rette opp.

Så at jeg var på tur rett mot en parkert bil som sto med parklys, og idet jeg traff ham så det sprutet deler så jeg eieren sto rett ved siden.

Måtte rygge 5-6 meter tilbake og følte meg ikke akkurat kul når jeg åpna døra og gikk ut av bilen. Helt til jeg hørte at han eieren sto og lo skikkelig høyt, og ropte at det var det tøffeste han noengang hadde sett  :D

Viste seg at det var en kjenning og en skikkelig drittbil så han skulle ikke ha ei krone for skaden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av dere som er glad i gamle spill bør kjøpe en Raspberry Pi fra Element14 og installere RetroPie OS på denne :) Da har du alle gamle spill på alle de platformer du kan tenke deg :) Dette på en PC som er på størrelse med et kredittkort, drives av USB 5Volt, har utgang for HDMI og tilkobling til alle USB fjernkontroller :) Putt den i lomma og dra den opp hvor du vil og har USB fra en PC etc. til å drive den, koble til skjerm og tastatur.. Vips! Sitter med installasjon av OSet nå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...