Haukefer Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Bjørn Eidsvåg på stereoen og baileys i glaset, føler meg sånn ca 120 år gammel nå.. Hehe, kvalitets lørdag Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hva slags problemer hadde du med den Wicky? Er faktisk en del utstyr i de spekka, var litt sånn sportslige seter også i den han hadde !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Ahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Kjørte en runde i kveld og kom på en hendelse fra noen år tilbake når jeg passerte der i dag, Var ute og lekte litt i en 525 IX på vinteren og lå skikkelig breit i en sving, og fikk en kontra jeg ikke hadde nok rattutslag til å rette opp. Så at jeg var på tur rett mot en parkert bil som sto med parklys, og idet jeg traff ham så det sprutet deler så jeg eieren sto rett ved siden. Måtte rygge 5-6 meter tilbake og følte meg ikke akkurat kul når jeg åpna døra og gikk ut av bilen. Helt til jeg hørte at han eieren sto og lo skikkelig høyt, og ropte at det var det tøffeste han noengang hadde sett Viste seg at det var en kjenning og en skikkelig drittbil så han skulle ikke ha ei krone for skaden Skårholen, RS-Heggem, knoskar og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Fy fan, tenk om det hadde vært... For eks meg... Jeg hadde klikka noe så grusomt jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Nytern på snapchat! Tiden har kommet, fenomenet må testes! fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Nytern på snapchat! Tiden har kommet, fenomenet må testes! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Du må sette på flere sekunder, Nytern. Nederst til venstre når du skal sende! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Haha! Måtte google det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Uff... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 De av dere som er glad i gamle spill bør kjøpe en Raspberry Pi fra Element14 og installere RetroPie OS på denne Da har du alle gamle spill på alle de platformer du kan tenke deg Dette på en PC som er på størrelse med et kredittkort, drives av USB 5Volt, har utgang for HDMI og tilkobling til alle USB fjernkontroller Putt den i lomma og dra den opp hvor du vil og har USB fra en PC etc. til å drive den, koble til skjerm og tastatur.. Vips! Sitter med installasjon av OSet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Pris på noe slik? Hørtes genialt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 3-400kr koster en Raspberry Pi- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 hvor får jeg tak i holset hx 35 på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg