Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som husker spillet Pro-Am til Nintendo? Det, samt Night Rider og Track & Field likte jeg godt...

Må sies at Super Nintendo var ganske heftig i forhold - koste meg gløgg i hjel med Super Tennis, Super star Soccer, Mortal kombat og ikke minst Mario Kart. Mange bra spill fra 90-tallet faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mitt yndlingsspill! Brukt mange timer på det. Ble utrolig vanskelig etter hvert...Det var noe med det som gjorde at jeg ikke ble riktig lei. Tok det fram og spilte litt for et par år siden før jeg solgte konsollen og spillene, og det var like moro enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jeg glemte kanskje tidenes enkleste og beste spill - Tetris! 

Tidligere i uka dro jeg fram en gammel Laptop og ble sittende i en time og spille Pinball. Er helt rå musikk der. Overraskende avhengighetsskapende.

Og ikke minst Duck Hunt. Med den irriterende bikkja som lo av deg...Dessverre funket ikke pistolen helt når jeg testet den siste gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en Raspberry Pi jeg kjører RaspMC på, fungerer ypperlig. Klarer fint å streame fra serveren min i 1080p, addons til youtube o.l. fungerer fint, men den er kanskje litt småtreig i menynavigeringen rett og slett fordi maskinvaren er litt i svakeste laget. Artig greie å ha absolutt, veldig fleksibel og ikke så alt for kostbar. Ble jo litt ekstra i form av fjernkontroll til den (kjøpte en helt OK Logitech-sak til nærmere 1000-lappen, på størrelse med en normal fjernkontroll), et minnekort med bra hastighet og kabinett til saken. Absolutt verdt pengene. Negative er at den ikke er så alt for lett å herje med for de som ikke synes slikt er interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en Raspberry Pi jeg kjører RaspMC på, fungerer ypperlig. Klarer fint å streame fra serveren min i 1080p, addons til youtube o.l. fungerer fint, men den er kanskje litt småtreig i menynavigeringen rett og slett fordi maskinvaren er litt i svakeste laget. Artig greie å ha absolutt, veldig fleksibel og ikke så alt for kostbar. Ble jo litt ekstra i form av fjernkontroll til den (kjøpte en helt OK Logitech-sak til nærmere 1000-lappen, på størrelse med en normal fjernkontroll), et minnekort med bra hastighet og kabinett til saken. Absolutt verdt pengene. Negative er at den ikke er så alt for lett å herje med for de som ikke synes slikt er interessant :)

Høres ut som du hadde spart noen kroner på å kjøpe apple tv. Men apple er jo så dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...