FredrikE24 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Pris på noe slik? Hørtes genialt ut. Bestill en modell B fra denne siden:http://uk.farnell.com/jsp/bespoke/bespoke7.jsp?bespokepage=farnell/en_UK/promotions/rasp-pi-accessories.jsp# Et SD kort, en USB strømforsyning og et kvarters jobb med å legge inn OS(Google er din venn her, HELE veien). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Noe som bør gjøres eller sees i Stavanger? Skal være der neste uke og kjede meg på hotell på kveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 ny aftershave folks scoot og Steinhar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Noe som bør gjøres eller sees i Stavanger? Skal være der neste uke og kjede meg på hotell på kveldene.En ting jeg har veldig lyst til er å gå på oljemuseet som er der Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 En kan jo få tak i Raspberry Pi her i Norge, hvorfor kjøpe den fra utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Det lurer jeg på også, men når den kom så var den vel kun å få i utlandet uten evig ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 http://digg.com/video/the-most-violent-sport-on-earth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Noen som husker spillet Pro-Am til Nintendo? Det, samt Night Rider og Track & Field likte jeg godt... Må sies at Super Nintendo var ganske heftig i forhold - koste meg gløgg i hjel med Super Tennis, Super star Soccer, Mortal kombat og ikke minst Mario Kart. Mange bra spill fra 90-tallet faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Jeg har pro-am Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Det var mitt yndlingsspill! Brukt mange timer på det. Ble utrolig vanskelig etter hvert...Det var noe med det som gjorde at jeg ikke ble riktig lei. Tok det fram og spilte litt for et par år siden før jeg solgte konsollen og spillene, og det var like moro enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hehe. Det verste før var at man ikke kunne lagre fremgangen i spillet. Måtte starte på nytt hver gang man slo på spillene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Jeg ser jeg glemte kanskje tidenes enkleste og beste spill - Tetris! Tidligere i uka dro jeg fram en gammel Laptop og ble sittende i en time og spille Pinball. Er helt rå musikk der. Overraskende avhengighetsskapende. Og ikke minst Duck Hunt. Med den irriterende bikkja som lo av deg...Dessverre funket ikke pistolen helt når jeg testet den siste gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Har selv en Raspberry Pi jeg kjører RaspMC på, fungerer ypperlig. Klarer fint å streame fra serveren min i 1080p, addons til youtube o.l. fungerer fint, men den er kanskje litt småtreig i menynavigeringen rett og slett fordi maskinvaren er litt i svakeste laget. Artig greie å ha absolutt, veldig fleksibel og ikke så alt for kostbar. Ble jo litt ekstra i form av fjernkontroll til den (kjøpte en helt OK Logitech-sak til nærmere 1000-lappen, på størrelse med en normal fjernkontroll), et minnekort med bra hastighet og kabinett til saken. Absolutt verdt pengene. Negative er at den ikke er så alt for lett å herje med for de som ikke synes slikt er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Mye gammle spill som er artige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Har selv en Raspberry Pi jeg kjører RaspMC på, fungerer ypperlig. Klarer fint å streame fra serveren min i 1080p, addons til youtube o.l. fungerer fint, men den er kanskje litt småtreig i menynavigeringen rett og slett fordi maskinvaren er litt i svakeste laget. Artig greie å ha absolutt, veldig fleksibel og ikke så alt for kostbar. Ble jo litt ekstra i form av fjernkontroll til den (kjøpte en helt OK Logitech-sak til nærmere 1000-lappen, på størrelse med en normal fjernkontroll), et minnekort med bra hastighet og kabinett til saken. Absolutt verdt pengene. Negative er at den ikke er så alt for lett å herje med for de som ikke synes slikt er interessant Høres ut som du hadde spart noen kroner på å kjøpe apple tv. Men apple er jo så dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg