Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
@316, fikk du bildene av meg?

Hvor? Pr mail/telefon/pm?

Sendte det på e-post. Mener det var en hotmail-konto.

Skrevet

Da var planleggingen av vår Roadtrip i Europa sommern 2012 begynnt. Skal bli bra å la E90en får strekke ut på førsteklasses motorveier og landeveier nedover kontinentet. Ruta er lagt fra Arendal-Munchen(selvfølgelig)-Roma-Nice-Pris-Hamburg og tilbake til Arendal :)

Jeg gleder meg allrede jeg, selv om det skal bli utfordrene å kjøre i storbyer som Roma og Paris hvor trafikkbildet er mer eller mindre er preget av kaos :wink:

Skrevet
Da var planleggingen av vår Roadtrip i Europa sommern 2012 begynnt. Skal bli bra å la E90en får strekke ut på førsteklasses motorveier og landeveier nedover kontinentet. Ruta er lagt fra Arendal-Munchen(selvfølgelig)-Roma-Nice-Pris-Hamburg og tilbake til Arendal :)

Jeg gleder meg allrede jeg, selv om det skal bli utfordrene å kjøre i storbyer som Roma og Paris hvor trafikkbildet er mer eller mindre er preget av kaos :wink:

Turen er iallefall lang nok... :)

Jeg vil ikke anbefale å kjøre bil helt inn til sentrum av byer som Roma og Paris. Det beste er å finne et fornuftig hotell i utkanten av byene og ta offentlig kommunikasjon derfra. Alternativt bør dere sørge for at sentrumshotellene som et minimum har egne lukkede parkeringsplasser/garasjer.

Når dere kjører fra Nice til Paris bør dere ta E712 over Sisteron og fjellovergangen mot Grenoble og derfra videre mot Lyon og Paris. Den alternative motorveien (E15) via Orange og Montélmar er drepende kjedelig.

Skrevet
Nå blir det snart ut for å handle kamera for fruen, blir nok enda en Canon 550D :)

Kjøpe no skikkelig glass også da :)

Glass? :P Som i objektiv? xD

Skrevet
Jeg har hatt min sykkel i 14 år :) Helt konge! En Scott med 2 forskjellige rammer i 1 av no slag... hehe

Hehehe... min sykkel er 22 år gammel (noen eldre?). Det er en japansk Miyata "Terra Runner"... en oldschool hybridsykkel. Kvaliteten er upåklagelig selv om den har litt korroderinger her og der nå (det meste er aluminium) virker alt på sykkelen som det skal... :)

Godt å se at andre tar vare på sine gamle travere! Hadde jeg vært like gammal som deg hadde jeg kanskje nærmet meg 22 år selv... hoh

@316: Grattis :D Inviterer på filmkveld du nå?

Skrevet

Sykt fornøyd hittil med min "mini"bærbar :D 2,8ghz med AMD prosessor og 4 gb ram

ThinkPad Edge.

Prøve å kjøre Photoshop nå straks å se hvordan den takler det ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...