Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Forbanna greier.. Koblet alle høytalerne til forsterkeren... Får kun lyd i fronthøyttalerene.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

I A? Eller eventuelt B. Da skal det fungere... Jeg har mange utganger i min, det som er, er at du må holde deg til enten A eller B på de respektive utgangene. Du trykker du på den SPEAKERS A/B/OFF foran etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men med hyllevarer mente jeg i denne sammenhengen deler som bilprodusentene utviklet for lang tid siden og stadig gjenbruker i nye bilmodeller. Standardvarer/deler er kanskje mer dekkende.

 

 

ja skjønte hva du mente..men bare fortsatte litt i samme tråd med tanke på amerikanernes holdning til bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy, skal du kopiere meg nå liksom? haha.. :P

Men så veldig sliten ut til den prisen gjorde den ikke?

 

 

joda.... skal bli som deg...nesten samme motor også :P Men ja...den var noe...sleeeten... Airbag lampe lyser samt slitasjevarsler til bremsene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I A? Eller eventuelt B. Da skal det fungere... Jeg har mange utganger i min, det som er, er at du må holde deg til enten A eller B på de respektive utgangene. Du trykker du på den SPEAKERS A/B/OFF foran etterpå.

Har di koblet på B, ingen lyd.. Hater dette her :P en vell lettest å få noen som kan det til å se på det.. Bør vell egentlig ikke ver så veldig vanskelig..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er regelrett fantastisk at bmw hadde mere moderne dashboard i 1991 enn hva ford bokstavelig talt trykte ut i 2001. Skjønner virkelig ikke hvordan man kan ha en bil med så elendig førermiljø. :-&

  

Ta en titt på interiøret i 1993 Cadillac DeVille, ser ut som noe fra 70 tallet ;) Men en ting folk glemmer når de sammenlikner amcars med tyske premium merker er at de amerikanske bilene ofte er halve prisen av en tilsvarende tysk bil. Det er enkelt og funksjonelt i bruk om det ikke ser like tiltalende ut ;)

en kompis jobber hos Ford og har undersøkt nedklassing av Excursion og F-250, det er ikke mulig for hvermansen, men om man har de rette kontaktene får det bra helt til eventuelle videresalg. Har kjørt nedklasset F-250 noe og helt klart noe spesielt, men jævlig kjip bil å hanskes med overalt utenom hovedveiene

Ja det skal visst være ganske umulig, mye lettere på Suburban og Yukon da det finnes egene oppsett som godkjenner nedregistrerin av 1500 og 2500 biler :) Å kjøre disse bilene er en vanesak, har rattet mye store å små amerikanere og størrelsen samt kjøreegenskapene blir man fort vant til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndtere bilen er ikke noe problem, det er bare morsomt, det man blir lei er at de tar for stor plass, bråker og drikker altfor mye diesel.. Kjøreegenskaper har den ikke, bladfjærer med manglende fjæring på "hytta" er det det er..

 

Kjørte rolig og pent av sted, følte jeg satt med motoren i fanget.. Skulle tro turtallet var nærere rødmerkinga, men neida.. 2000rpm.. Usikker på hvorfor disse motorene som høres ut som et steinknuserverk på en god produksjonsdag, men alle lager jo disse fæle lydene så.. Noe fint er det hvertfall ikke å høre på. Det jeg fant underholdende med bilen var god akselerasjon. Ellers synes jeg ikke noe om verken komfort eller interiør. Det er stort og tungt, det er eksotisk og spennende, men jeg synes ærlig talt andre varebiler er bedre. Til og med Hiace føler jeg er bedre.. Hiacen er stumpete, men F-250n var minst like stumpete på humpete vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

Ta en titt på interiøret i 1993 Cadillac DeVille, ser ut som noe fra 70 tallet ;) Men en ting folk glemmer når de sammenlikner amcars med tyske premium merker er at de amerikanske bilene ofte er halve prisen av en tilsvarende tysk bil. Det er enkelt og funksjonelt i bruk om det ikke ser like tiltalende ut ;)

 

Den skjønner jeg, men når når bilene kommer til Norge og smeller sammen med våre avgifter fungerer det ikke lengre. Jeg er ikke kjent med biler regga som lett lastebil, men når jeg ser bl.a tahoe regga som B i lokalavisa fra den lokale forhandleren, til en pris tilsvarende en rimelig grei 5 serie må jeg bare dra på smilebåndet. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har di koblet på B, ingen lyd.. Hater dette her :P en vell lettest å få noen som kan det til å se på det.. Bør vell egentlig ikke ver så veldig vanskelig..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ingen lyd overhodet, eller? Du har da valgt B?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...