turbina10 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Har noen favorittprogram eller nettsted for nedlastning av Mp3/lyd fra YouTube? De jeg finner laster ned med dårlig lyd selv om kilden har full HD. Kan godt betale for god software/tjeneste. http://www.youtube-mp3.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Regner du en halveis racingrigga m3 som bruksbil for ola nordmann da? Klart det ikke blir jalla i din forstand, men 19 av 20 personer som har sparcoratt farter rundt type e36 316-320/volvo 240 og da blir det etter min mening jalla. Jeg har 320i men kjøpte den for å sette i større motor skal trimmes osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Regner du en halveis racingrigga m3 som bruksbil for ola nordmann da? Klart det ikke blir jalla i din forstand, men 19 av 20 personer som har sparcoratt farter rundt type e36 316-320/volvo 240 og da blir det etter min mening jalla. Nå har hverken du eller jeg nevnt Ola Norman i noen tidligere innlegg, heller ikke 316 eller volvo 240. Men dette er min bruksbil uansett. Jeg var uenig i ditt tidligere innlegg og ikke nødvendigvis hva du kommer med i ettertid. Jeg kan være enig i at det kan se noe spesielt ut med slike ratt i en helt innlysende motorsvak bil og kanskje spesielt volvo 240 turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Kan trygt si at jeg har kost meg med golyd i dag McIntosh har helt fantastisk ren lyd. Nå ligger det i kjellern å støver ned Burde fått montert det i bil eller solgt det snart ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Regner du en halveis racingrigga m3 som bruksbil for ola nordmann da? Klart det ikke blir jalla i din forstand, men 19 av 20 personer som har sparcoratt farter rundt type e36 316-320/volvo 240 og da blir det etter min mening jalla. Så man må ha en bil med 200+ hester for å ha sparco ratt uten at det blir jalla ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Så man må ha en bil med 200+ hester for å ha sparco ratt uten at det blir jalla ? I tunge e36er, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 McIntosh har helt fantastisk ren lyd. Nå ligger det i kjellern å støver ned Burde fått montert det i bil eller solgt det snart ! Sent from space using Tapatalk - Mcintosh bilstereo er kult! Hva har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 To stk mcm420m (mener jeg di het) forsterkere. En til frontsett og en til bass. Mcintosh frontsett og rockforfosgate 2x10 bass. Angrer på at jeg solgte bilen da dette var proff montert i den bilen. Så og hørtes utrolig bra ut Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 I tunge e36er, ja. 1300kg er ikke så veldig mye???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 1300kg er ikke så veldig mye???? er ikke noen japsebil på 850kg heller. Poenget mitt er bare at med mindre man faktisk har litt motor iforhold til vekt, og kan dra racinglooken igjennom så blir det for sært for min del på samme linje med enorme spoilere på en bil som overhode ikke har bruk for det. Har du derimot sansen for slikt, kjør på. Espen.s reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Så man må ha en bil med 200+ hester for å ha sparco ratt uten at det blir jalla ? Nah, bør egentlig være minst 350hk for å unngå å bli mobba Espen.s og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 And I bring to ya, gomusikk http://www.youtube.com/watch?v=Thwwd3S9rmA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Henter meg miata til uka, gleder meg!! noekult og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 e kje det litt homo da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 e kje det litt homo da Hvordan bil har du å banke i bordet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg