Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Regner du en halveis racingrigga m3 som bruksbil for ola nordmann da? Klart det ikke blir jalla i din forstand, men 19 av 20 personer som har sparcoratt farter rundt type e36 316-320/volvo 240 og da blir det etter min mening jalla. 

Jeg har 320i men kjøpte den for å sette i større motor skal trimmes osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner du en halveis racingrigga m3 som bruksbil for ola nordmann da? Klart det ikke blir jalla i din forstand, men 19 av 20 personer som har sparcoratt farter rundt type e36 316-320/volvo 240 og da blir det etter min mening jalla. 

Nå har hverken du eller jeg nevnt Ola Norman i noen tidligere innlegg, heller ikke 316 eller volvo 240. Men dette er min bruksbil uansett. Jeg var uenig i ditt tidligere innlegg og ikke nødvendigvis hva du kommer med i ettertid. 

 

Jeg kan være enig i at det kan se noe spesielt ut med slike ratt i en helt innlysende motorsvak bil og kanskje spesielt volvo 240 :mrgreen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner du en halveis racingrigga m3 som bruksbil for ola nordmann da? Klart det ikke blir jalla i din forstand, men 19 av 20 personer som har sparcoratt farter rundt type e36 316-320/volvo 240 og da blir det etter min mening jalla. 

Så man må ha en bil med 200+ hester for å ha sparco ratt uten at det blir jalla ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1300kg er ikke så veldig mye????

 

er ikke noen japsebil på 850kg heller. Poenget mitt er bare at med mindre man faktisk har litt motor iforhold til vekt, og kan dra racinglooken igjennom så blir det for sært for min del på samme linje med enorme spoilere på en bil som overhode ikke har bruk for det.

 

Har du derimot sansen for slikt, kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...