fish Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Jaja, da var første container med hagemøbler ankommet vårt lager og tømt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 billigolje har jeg forøvrig ikke skjønt meg på, prisforskjellen til premiumolje er jo minimal, men det er jo en evig diskusjon. På BMWn jeg hadde byttet jeg hver 5000km, da ser jeg ingen grunn til å kjøpe en dyr olje med additiver for lange skifteintervaller Dyr olje har HELT klart noe for seg nå som skifteintervallet nærmer seg 30 000km på et skift.. Gamle firmabilen min rundet 40 000km før jeg dro den med på service.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Jaja, da var første container med hagemøbler ankommet vårt lager og tømt... Tross alt snart Februar nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Okei, det høres bra ut hvordan var dem på vått føre? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk De er gode på vått føre ingenting å være redd for. Har kjørt på disse de siste 7 årene i masse rart av vått, flom, plaskregn, våt storm osv. God mtp planing, god mtp grep i god fart osv. Så har de fint mønster, lite støy og sporing, strekker bra osv. Men vet ikke hvordan de egner seg på bane. Hehe. Sikkert veldig mange som er bedre på det området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Hehe høres bra ut Da blir det vell Gs Concave 8,5x20 og 10x20 om ikke så altfor lenge Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Da var E90en min på vei til dere Vegard nøkkelen hadde liksom bare mistet kodingen sin den... Noen som kan svare på hvordan det kan ha skjedd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Da var E90en min på vei til dere Vegard nøkkelen hadde liksom bare mistet kodingen sin den... Noen som kan svare på hvordan det kan ha skjedd ? Dårlig batteri i nøkkel? Idk Parkeringsselskaper http://www.dt.no/nyheter/bot-pa-800-har-blitt-til-124-000-kroner-1.8266914 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 På BMWn jeg hadde byttet jeg hver 5000km, da ser jeg ingen grunn til å kjøpe en dyr olje med additiver for lange skifteintervaller Dyr olje har HELT klart noe for seg nå som skifteintervallet nærmer seg 30 000km på et skift.. Gamle firmabilen min rundet 40 000km før jeg dro den med på service.. Skifte må man gjøre ofte alikevell pga kondens o.l, poenget mitt er at prisforskjellen på jallaolje og foreksempel castrol er ett par øl i en av landets større byer, og selv jeg som søre-sunnmøring skjønner at det er verdt pengene. Har vert på kurs med produsenten av støttefiltrene vi bruker offshore på bl.a gassturbiner o.l, og fikk med det spurt en nøytral kilde som bl.a har forelest for alt slags sivilingeniører om smøreolje hva som gjaldt og ikke gjalt, svaret fikk var ganske enkelt at man får det man betaler for. (til en viss grad, men langt over biltema o.l) men oljediskusjon er jeg blitt for gammel til, så det får gå sin gang Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Kondens eller ei, nye biler går veldig langt på samme olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 StormGeo sluker AWT Jeg er visst blitt oppspist. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Jeg bytter olje på merca etter 15kkm.. Selv om det skal gå 25k mellom hvert skifte ifølge mercedes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Dårlig batteri i nøkkel? Idk Strøm på begge nøkla og bilen reagerte når jeg satt dem inn Bare gul varsel lampe på rattlås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Er denne noe å satse på? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46420632 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Imponerende at de ikke har klart å skrive hvilken modell det er et eneste sted i annonsen. Er vel mest sannsynlig en 318Ci, og da er vel prisen helt grei, men langt i fra noe kupp. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Oljediskusjon, for de som var interessert: http://bimmers.no/topic/710760-castrol-olje-vs-biltema-olje/ Som antatt så finnes det både "Biltema olje er bra" "Og Biltema olje er drit" argumenter. Modig av folk å gamble med olje hvertfall majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg