Daniel80 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Girkassen er ødelagt begynt demontering. selger snakte om at han måtte feste boltene på mellomakslingen hvis det skulle gå å slepe Da er mellomakslingen gjerne bare frakoblet fra girkassen da ? Dvs at den begynner å rotere og slenge rundt om hjulene snurrer.. Så da er det vel kanskje beste å demontere den i andre enden også (på diffen), eller feste den i girkassen om denne uansett er ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 fant utav det, var bare fordi det var fare for at den tok nedi bakken hvis den ble slept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Finn deg en 7er bytt i Wicky.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Noen som kan hjelpe meg å finne / fortelle meg hva farge kode bilen min har ? I bmw-kode / navn På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Noen som kan hjelpe meg å finne / fortelle meg hva farge kode bilen min har ? I bmw-kode / navn På forhånd takk! Litt vanskelig å se egentli, men mulig Titansilber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Skaff ramme.nr eller skilt.nr så kan du få farge navn og fargekode av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Noen som kan hjelpe meg å finne / fortelle meg hva farge kode bilen min har ? I bmw-kode / navn På forhånd takk! Står det ikke i motorrommet en plass? Enten dempertårnet eller i front av radiatoren? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Jo. Står i motorrommet. Vet ikke helt hvor det er på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Fyyfan, for et hus. Noe så horribelt. Hadde også akkurat blitt vannlekkasje i kjelleren, for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Mye som ser flott ut på bilder før man ser det selv. Jeg så på et hus i fjor. Så greit ut på bildene. Men da jeg var på visning så jeg fort at det ville koste en del etter kjøp. Kunne bare begynne med å rive huset og bygge nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Billige coilovers! http://bimmers.no/topic/776816-interesse-for-partikj%C3%B8p-av-st%C3%B8tfangere/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Noen som kan hjelpe meg å finne / fortelle meg hva farge kode bilen min har ? I bmw-kode / navn På forhånd takk! det å spørre om slikt er bare å gjøre seg en bjørnetjeneste. Lakk har somregel mange nyanser, så det er mange variabler. Les på støtdempertårnet, og ta med deg tanklokket til der du handler lakk og sammenlign. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Da var man en sjuer rikere.. Mariuskv, Diiesel, Skulebollen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Grattis. Tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Gratulerer med sjuer! V12 front også! Skulle så gjerne hatt en E32 selv! 4HP22 kasser finner man flusst av, men er vel ikke de kassene man skal herje mest med, før den ryker. Rusing i park/neutral liker de veldig dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg