Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Girkassen er ødelagt ;) begynt demontering. selger snakte om at han måtte feste boltene på mellomakslingen hvis det skulle gå å slepe

Da er mellomakslingen gjerne bare frakoblet fra girkassen da ? :)   Dvs at den begynner å rotere og slenge rundt om hjulene snurrer.. Så da er det vel kanskje beste å demontere den i andre enden også (på diffen), eller feste den i girkassen om denne uansett er ødelagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg å finne / fortelle meg hva farge kode bilen min har ? I bmw-kode / navn :)

Postet bilde

På forhånd takk!

Står det ikke i motorrommet en plass? Enten dempertårnet eller i front av radiatoren?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som ser flott ut på bilder før man ser det selv.

Jeg så på et hus i fjor. Så greit ut på bildene. Men da jeg var på visning så jeg fort at det ville koste en del etter kjøp.

Kunne bare begynne med å rive huset og bygge nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg å finne / fortelle meg hva farge kode bilen min har ? I bmw-kode / navn :)

67845_464768703634313_718908998_n.jpg

 

På forhånd takk!

 

det å spørre om slikt er bare å gjøre seg en bjørnetjeneste. Lakk har somregel mange nyanser, så det er mange variabler. Les på støtdempertårnet, og ta med deg tanklokket til der du handler lakk og sammenlign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...