Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Smart tv må seriøst være det mest ubrukelige jeg har vært borti, inni heeeelvette tregt og kan jo ikke brukes til noe

 

Har jo visst det var smart tv når jeg kjøpte den, men aldri prøvd det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... det er ikke ulovlig å kjøre med litt sne på bilen, men is/sne på vinduene (frontvinduet, vinduer foran B-stolpen og bakvinduet) skal ikke hindre sikten eller virke forstyrrende. Det må heller ikke være for mye dugg på innsiden av vinduene. Mye sne på panser og tak (som på bildet) er derimot ulovlig iom. at mye snefyk bakover og deisende sne på frontvinduet ved oppbremsing er farlig.

Litt snø er selvfølgelig ikke ulovlig. Man kan ikke forvente at man har bilen like fri for snø som på sommeren.

Man må bare bruke sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart tv må seriøst være det mest ubrukelige jeg har vært borti, inni heeeelvette tregt og kan jo ikke brukes til noe

 

Har jo visst det var smart tv når jeg kjøpte den, men aldri prøvd det..

 

Det er faktisk helt elendig.

 

Jeg har et nytt Panasonic TV av øverste "serie", og det er så dårlig at det er tragisk. Nå har jeg riktignok kun brukt det den dagen jeg fikk TV-en, men det lille jeg prøvde gav ikke mersmak. Jeg ser absolutt ingen nytteverdi i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min TV brukes til to ting, det er serier/filmer fra en Mac Mini som kjører Plex (mediaprogram) og Apple TV. Det holder i massevis for meg. :)

 

Skal vi se TV spiller vi av fra TV2 Sumo/TV Norge Web-tv til Apple TV-en via AirPlay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt elendig.

 

Jeg har et nytt Panasonic TV av øverste "serie", og det er så dårlig at det er tragisk. Nå har jeg riktignok kun brukt det den dagen jeg fikk TV-en, men det lille jeg prøvde gav ikke mersmak. Jeg ser absolutt ingen nytteverdi i dette.

Jeg har toppmodellen til Philips, mener den kosta 20k får 40" får 2 år siden elns.

 

Er ikke brukende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa.... Nå syntes jeg snøen kan ta seg en liten pause, begynner å bli litt lei, men er gøy å kunne logre litt med halen da :)

Det som er noe dritt er å stå fast visst jeg sladder inn på ubrøyta plasser.

 

 

Har vel snødd konstant her i oslo området siste 10 dagene eller no... Og har enda ikke satt meg fast uansett hvor mange rare steder jeg har kjørt... Kom faktisk opp en bakke istad der en X6 stod og spant...

 

Ser forresten ett klart skille på skedsmo kommune og oslo kommune... Jeg bor i lillestrøm og kjører ofte til stovner (rett innafor oslo grensa) Og man kan fysisk se hvor saltinga starter og hvilken kommune som er verst med saltinga... Før oslo grensa er det tørre men snøfulle veier (før de måker) og ellers igrunn bare snø og is... Med en gang man entrer oslo så er det sørpe og brunt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 440 nm og 286 hk. Og mye tøffere motorlyd. Og noe tøffere drivstofforbruk selvfølgelig. Men det er jo verdt det når en E38 er såååååå mye finere enn jaguaren. (min mening)

Eller du kan ko bytte den i en 740d som er såååååå mye finere enn jaguaren. (min mening) med 560 nm og 241 hk :)

 

 

Njaaah...E38 er en pen bil ja...men skal jeg først stresse med å bytte inn jaguaren så orker jeg ikke bruke tid på en E38...innbytte bilen /  neste bil skal være en pappaskalutogkoseseg bil...da vil jeg helst ha en Alfa...eller e36 cab...

 

Og ja...740D... noe dyrere enn jaguaren min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått en "koselig" følelse når jeg har vandret Oslos gater på kveld eller nattestid, men det har kanskje noe med alle klovnene og dop dealerne som henger på alle gatehjørner...  :???:

Nei, ta til takke med Bergen :)

 

 

Da har du bodd på feil områder i oslo as... jeg vil heller snu meg litt etter klovner i Oslo enn å bli pissvåt i bergen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...