Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mekanikere, unite!

 

 

http://s901.photobucket.com/user/barrys17/media/MOV_0964_zps29a0e5ee.mp4.html

 

Ikke mitt klipp, tds'en i klippet har samme metalliske raklelyd som min har.. Har alltid tenkt at det var slakt kjede, men nettet foreslår så mye annet rart..

 

Ka du trur?

Nesten samme lyd bilen min hadde når kjede hopper over :D bensin min da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekanikere, unite!

 

 

http://s901.photobucket.com/user/barrys17/media/MOV_0964_zps29a0e5ee.mp4.html

 

Ikke mitt klipp, tds'en i klippet har samme metalliske raklelyd som min har.. Har alltid tenkt at det var slakt kjede, men nettet foreslår så mye annet rart..

 

Ka du trur?

Tipper sprekk i eksos manifoilen :) Lukter det eksos ved manifoilen når motoren går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vurderer å legge sort folie på taket på bilen, blir det stygt? Føler det setter et litt tøft utseende på bilen.. Er usikker, men har forhørt meg om pris. Noen som har gjort dette rundt Bergen's området som kan anbefalle noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge: Betale 70.000 kr. for en 2006 Golf 1.4 liter

Storbritannia: Betale 70.000 kr. for en 2006 Monaro med V8 og 380 hk.

 

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/vauxhall/monaro/vauxhall-monaro-v8-2006/2006591?isexperiment=true

 

Elsk <3 Prøver å ignorere utenlandske priser, men jeg og en bilkompis snakket om BMW M5 E39 og han visste ikke prisen på de. Jeg sa at de lå på rundt 350k før for gode eksemplarer, men pga endring i engangsavgift kan man nå få OK modeller til 260-280k - noe jeg mente var en god pris for den bilen helt til jeg kom på at det fortsatt rundt 4x mer enn hva de fleste Europeere betaler  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å få seg postkasse i Sverige om man drømmer om billige råskinn! Den dagen jeg skal kjøpe min drømmebil, så skal jeg ha spart leeeeenge, ha plass til den, ha tid til å faktisk bruke den og vedlikeholde den. Det blir nok når min drømmebil har en gjennomsnittsalder på 45 år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge: Betale 70.000 kr. for en 2006 Golf 1.4 liter

Storbritannia: Betale 70.000 kr. for en 2006 Monaro med V8 og 380 hk.

 

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/vauxhall/monaro/vauxhall-monaro-v8-2006/2006591?isexperiment=true

 

Elsk <3 Prøver å ignorere utenlandske priser, men jeg og en bilkompis snakket om BMW M5 E39 og han visste ikke prisen på de. Jeg sa at de lå på rundt 350k før for gode eksemplarer, men pga endring i engangsavgift kan man nå få OK modeller til 260-280k - noe jeg mente var en god pris for den bilen helt til jeg kom på at det fortsatt rundt 4x mer enn hva de fleste Europeere betaler  :stupid:

Nå må man ikke glemme de relativt store lønnsforskjellene på Norge og Storbritannia samt resten av Europa, på papiret så ser det ganske håpløst ut men tatt i betraktning hvor mye vi tjener her i Norge så blir det ikke sååå galt. Men ja, bilene er fortsatt alt for dyre her i Norge...

Den Monaroen er sikkert billig i innkjøp, men så vil den i England få en årsavgift på godt over 12000,- NOK og en ordinær forsikring på en 35 åring ville likevel kommet på langt over 25000,- NOK i året. I Norge betaler i det minste en Lamborghini Aventador samme årsavgift som en Fiestsa 1,0 liter, jaggu betaler de ikke der samme i bomringene også :) Har snakket mye med en bilinterresser Engelskmann igjennom jobb, han jobber som elektrikker og bor i Norge og kjører Norsk 2008 Audi TT 3,2 V6. Han fortalte at en slik bil kunne han aldri hatt råd til i sitt yrke i GB, joda bilen er billig i innkjøp men overhode ikke billig å eie og kjøre der borte. Bensin og diesel koster også nesten det samme i Norge som i GB, så det er lett å se seg blind på innkjøpspris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma lyktene og leppa som jeg skal ha :) 

Bestilte meg en haug med stickers forrige uke også, til helga skal jeg fikse eksoslekkasje, muligens bytte olje på diff og kasse, utrolig simpelt på de bila der, og så jææævla billige deler! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma lyktene og leppa som jeg skal ha :)

Bestilte meg en haug med stickers forrige uke også, til helga skal jeg fikse eksoslekkasje, muligens bytte olje på diff og kasse, utrolig simpelt på de bila der, og så jææævla billige deler! :D :D

 

De er ekstremt lette å skru på ja.

Har vært et par småting som har sitti no jævli, men det er stort sett fordi de hadde vært fastskrudd siden 1993 :P

 

Jeg håper en dag å kunne ha tid og ork til å ha en turbomiata igjen. Det som er dass er at de er bortimot umulig å få lovlig med litt innmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...