Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Siden vi allerede er vitner, hvorfor ikke?

church-wedding_1925562b.jpg

We are gathered together here to unite Saucebaoss and torbfer in the bonds of matrimony.

torbfer, do you take Saucebaoss to be your lawfully wedded wife?

Saucebaoss, do you take torbfer to be your lawfully wedded husband?

By the authority vested in me by the State of Hedmark I now pronounce you husband and wife.

WeddingCars004_zps4b08ad80.jpg

eGRyZWNkMTI%3D_o_brllopsvalsenthe-weddin

wedding-cake-cutting.jpg

do_not_disturb_sign_on_a_hotel_room_door

:smoking:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MARIT BJØRGEN!!!!!

Jeg har INGEN peiling på vintersport, men jeg sitter og koser meg gløgg i hjel,:D Var gøy å se på snowboard med flinke kommentatorer som forklarte relevante ting underveis.

Tre medaljer ila. et par timer, helt rått.

Ps. Hvis verdens religiøse fundementalister enda heller ikke skjønner hvorfor kvinner er en epic ressurs, så vet ikke jeg as.

Gleder meg til mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har INGEN peiling på vintersport, men jeg sitter og koser meg gløgg i hjel, :D Var gøy å se på snowboard med flinke kommentatorer som forklarte relevante ting underveis.

Tre medaljer ila. et par timer, helt rått.

Ps. Hvis verdens religiøse fundementalister enda heller ikke skjønner hvorfor kvinner er en epic ressurs, så vet ikke jeg as.

Gleder meg til mer!

jeg har en viss interesse, ihvertfall under OL! dette er kjempegøy! moro å lese Jakobsen sin twitter melding til jentene som gikk! ekte samhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en viss interesse, ihvertfall under OL! dette er kjempegøy! moro å lese Jakobsen sin twitter melding til jentene som gikk! ekte samhold!

Jeg digger sport når hele verden er med (ellers ikke så interessert). Sitter med "split screen" med Twitter-feeden (#2ol) ved siden av OL-sendinga og det er gøy å lese folk sine (både profesjonelle og amatører) kommentarer live...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vett at bud er bindende ?

Har du lagt inn bud uten forbehold, er du bundet om selger aksepterer budet.

Overfør penger du så skal eg ha den klar med en gang!

oh god :( cash eller bankoverføring? hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en samsung galaxy s4 mini til kjerringen. Den driver og sender alle SMSene til e-posten hennes også. Noen som har vært borti lignende og vet hvordan man slår det av?

Klart å synkronisere sms med epost?

Hvordan er mini'en å bruke? Vurderer selv en sånn, har S3 nå som har hatt sine bedre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Minien er grei den. Kjøpte den til svigermor også. Har Z1 selv, så ble ikke akkurat imponert.

Det som er greit med min, er at du fikk med program som overfører alt (kontakter, sms, kalender, notater, all media osv). Det var bare luksus og veldig lett :) trengte bare koble til gammel og ny telefon (iphone trengte backup først) så gjorde dataen resten.

Samsungen var litt verre..overførte kontaktene med gmail/exchange og telefonen finner den bare av og til. Alt krasjet med synkroniseringene.

Betalte 200 for et pc program, anbefalt av dinside.no, som skulle dra over alle sms. SMSene kom over de, men så krasjet sms appen. Gikk ikke alltid an å åpne den, hvis du åpnet den, fikk du ikke lukket igjen. Alt frøs og trengte reboot.

Så måtte vi ta en hard reset, droppe exchange/gmail kontakt-sync og drite i gamle sms, legge til kontakter manuelt osv. Da funket telefonen som den skulle igjen, med unntak av at den sender sms til e-posten også. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...