Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan får man 80% da? Husker ikke hvor jeg så det, tror muligens det var Gjensidige.

Og wicky: Får ta en felles "bimmers.no cruise" rundt vår!

Husker jeg så flere Ducati  og masse annet gromt kjøre rundt i Oslo sentrum for omtrent et år siden. Må ha vært noe av det mest spektakulære jeg har sett på lenge! :D Må få til et slikt treff :D Med ansvarlig kjøring såklart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man 80% da? Husker ikke hvor jeg så det, tror muligens det var Gjensidige.

Husker jeg så flere Ducati  og masse annet gromt kjøre rundt i Oslo sentrum for omtrent et år siden. Må ha vært noe av det mest spektakulære jeg har sett på lenge! :D Må få til et slikt treff :D Med uansvarlig kjøring såklart! ;)

:whistle: :whistle: :whistle:

dritt lei win xp allerede, skal få ut map'et på ms'n i ene bilen min og seriell adapteret støtter maks xp, så driver å reinstallerer en gammel pc her, på min 4'rde installering nå, selv ved fullformatert hdd så fikk jeg bluescreen,

ser ut til å funke nå da, men sliter med usb driverne seff ](*,) ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe som heter 80 i IF hvert fall. Jeg hadde 75 med en bonusfri skade, noe som jeg ødela elegant da jeg kjørte inn i min egen garasje. Forøvrig skal bilen inn for fjerde gang nå på tirsdag :P Får tro det blir bra til slutt, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritt lei win xp allerede, skal få ut map'et på ms'n i ene bilen min og seriell adapteret støtter maks xp, så driver å reinstallerer en gammel pc her, på min 4'rde installering nå, selv ved fullformatert hdd så fikk jeg bluescreen,

Du kan jo bruke vmware eller liknende. Så kan du bare bruke en partisjon på si 10gb for å bruke f.eks xp. Flere som gjør dette ved serverdrift når de spiller osv for å slippe flere pcer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe som heter 80 i IF hvert fall. Jeg hadde 75 med en bonusfri skade, noe som jeg ødela elegant da jeg kjørte inn i min egen garasje. Forøvrig skal bilen inn for fjerde gang nå på tirsdag :P Får tro det blir bra til slutt, vel.

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller fikset den dørskaden for egen regning og latt bonusfri skade stå tilgjengelig til du en dag smadrer den hardere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1årsdag i heimen her idag. Kjekt når besøket kommer, enda kjekkere når dem går :smile: :smile:

Sent from my iPad using Tapatalk HD

huff som tiden flyr....ikke lenge siden vi satt her på bimmers og prata om å få unger etc... min er 1 år 28 februar... og hun har nettop begynt å gå... stolt pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg så flere Ducati  og masse annet gromt kjøre rundt i Oslo sentrum for omtrent et år siden. Må ha vært noe av det mest spektakulære jeg har sett på lenge! :D Må få til et slikt treff :D Med ansvarlig kjøring såklart! ;)

Ikke mulig å få 80% utifra det jeg har lest/hørt...men nå vet jeg kanskje ikke alt :P

Ja nærmere våren er vel ikke så dumt... "bimmers sin ikke-bmw-treff" tror jeg kan bli en slager...Nå er det jo fler og fler som kommer frem med at de har andre biler enn bmw...  Er no vårmønstring opplegg for disse super-bike-bil folka... masse fett som durer rundt :)

(jeg fikk ikke trykket på multiquoteknappen på denne jævla ipaden!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der kom den jævla bluescreen igjen :geek::gunfire: :gunfire: :gunfire: :gunfire: :gunfire: :gunfire:

Last ned Virtual Box, lag en partisjon på feks. 10GB og innstaller Windows, da kjører du XP virtuelt i et vindu, som det skulle vært et program! Da slipper du å sitte med gammel maskinvare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha konverteren i pcenden av kabelen, eller så kommer du mest sannsynligvis aldri til å få det til å fungere .. Bortsett fra det har jeg aldri hatt probl med win7 og MS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mulig å få 80% utifra det jeg har lest/hørt...men nå vet jeg kanskje ikke alt :P

Ja nærmere våren er vel ikke så dumt... "bimmers sin ikke-bmw-treff" tror jeg kan bli en slager...Nå er det jo fler og fler som kommer frem med at de har andre biler enn bmw...  Er no vårmønstring opplegg for disse super-bike-bil folka... masse fett som durer rundt :)

(jeg fikk ikke trykket på multiquoteknappen på denne jævla ipaden!!)

Kunne tenkt meg et treff på utsiden av Valle Hovin mens BMWCCN holder på der inne :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller fikset den dørskaden for egen regning og latt bonusfri skade stå tilgjengelig til du en dag smadrer den hardere..

Skaden ble taksert til 15000. Hadde ikke noe lyst til å betale det akkurat der og da. Er også glad for at det ble en forsikringssak ettersom jeg har slitt så fælt med det nå i etterkant. Om det skulle skjære seg, så hjelper selskapet meg om jeg trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...