Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, 520d river skinnet av pølsa..

(Sånn for ordens skyld, grom bil. Skulle gjerne hatt en sånn selv, men noe rakett er det vel ikke. Kun prøvd e61 520d, og det funker jo bra, men ikke noe dragracer)

han kunne kanskje tatt meg igjen hvis han hadde turt å kjøre mer enn 160 :P Var bare jeg som overdrev litt med farten xD 

 

520en er ikke noe treig bil for å si det sånn, spess når man bruker F1 hendlene så går den noe kraftig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E3sex: nei aner ikke om no lakkerer som er bra,..de fleste jeg brukte har slutta og fått seg jobb andre steder etc... og jeg er elendig på å lagre nr...

 

Men ja...vi tar en rånetur imorgen... men du MÅ kjøre med vipp på taket om jeg og noekult kjører med taket ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-75493-0-94786600-1392660495_thumb.j

Aldri vært mer komfortabelt å kjøre så fort :) jeg begynner å elske den bilen her

 

 

vil presiserer at dette skjedde i kontrollert område uten fare for andre bilister :D hehehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke size reklame nei... Skal levere min e klasse til han imorgen, matte brun metallic! prisen kom på 12k pluss mva for valgfri farge (ikke krom og kromlook etc...) han bruker 3M og Avery folie... Man kan også, via meg, få til en pris på 12k ink mva....

 

 

01-mercedes-benz-w211-s211-e-klasse-tuni

 

16-mercedes-benz-w211-s211-e-klasse-tuni

 

Jeg skal også sote siderutene foran på min...har alle andre vindusflater (utenom frontruta) sotet fra fabrikk...

Det her blir bare helt rått wicky, sinnsykt tøft valg av farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk som deg fortjener å bli tatt....... Tenk vis det kommer en småbarnsfamilie imot og du treffer dem? Har det noengang streifet tankene dine? Er faen meg ikke bare deg ute på veien. Jeg hadde uten tvil ringt politiet vis jeg så deg. Herregud sier jeg bare...

 

Vennligst dra til nærmeste politistasjon og lever fra deg førerkortet. For du er absolutt ikke voksen nok til å eie slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her blir bare helt rått wicky, sinnsykt tøft valg av farge

 

 

 

ja var lenge usikker på hvilken farge jeg skulle velge...var enten denne eller matt rød metallic...har begge foliene liggende...kanskje jeg skal gå for rød... eneste aberet med slike farger er at man MÅ ha noen sykt fete felger og masse senk..eller ser det ganske kjedelig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette skjedde ikke på E6, skjedde ved fenstad der det er en rettstrekning, ingen foran meg eller bak, skog og slette ved veien. eneste livet som ble risikert her var mitt eget. planen var bare å ta en kjøretur og før jeg viste ordet av deg var jeg opp i 190. Er ikke slik jeg kjører når jeg er ute i trafikken. Så slapp av litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette skjedde ikke på E6, skjedde ved fenstad der det er en rettstrekning, ingen foran meg eller bak, skog og slette ved veien. eneste livet som ble risikert her var mitt eget. planen var bare å ta en kjøretur og før jeg viste ordet av deg var jeg opp i 190. Er ikke slik jeg kjører når jeg er ute i trafikken. Så slapp av litt. 

 

Offentlig vei er offentlig vei, uansett hvordan du vrir og vender på det. Tipper dette vil gå for døve ører, men jeg forsøker likevel:

 

Budskapet er at det er i alles beste interesse, noe som i høyeste grad inkluderer deg også, å oppføre seg bak rattet. Har du et behov for å rase fra deg, får du dra på banekjøring når det blir mulighet for det :)

 

Skjønner at du er litt gira når du har fått deg en slik bil, men det blir plutselig ikke så kult dagen du havner midt i en ulykke.

 

Just my 2 cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offentlig vei er offentlig vei, uansett hvordan du vrir og vender på det. Tipper dette vil gå for døve ører, men jeg forsøker likevel:

 

Budskapet er at det er i alles beste interesse, noe som i høyeste grad inkluderer deg også, å oppføre seg bak rattet. Har du et behov for å rase fra deg, får du dra på banekjøring når det blir mulighet for det :)

 

Skjønner at du er litt gira når du har fått deg en slik bil, men det blir plutselig ikke så kult dagen du havner midt i en ulykke.

 

Just my 2 cents.

fornuftig sagt, mye bedre å lese sånne innlegg her enn de som ønsker at jeg skal miste lappen og slikt. Skriver du fornuftig så går det ikke for døve ører, som sagt, ville bare teste bilen, skal jeg råkjører gjør det på autobahn ikke i Norge, det alle som bor i norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del sp er det ikke farten som er det store ihvertfall, det er akselerasjon. Holder en grei aks opp mot fartsgrensa og litt over for så slakke ned mot fartsgrensa igjen, syntes ikke det er noe fett å ligge cruise i 150kmt foreksempel blir bare jævlig dyrt om man skulle bli stoppa og utrolig kjedelig dersom noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...