Dufniall Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 En russer tar en del biler i køen på et par minutter..... Spol også tilbake for seriøs rask kjøring i tett trafikk på midtstripa. Ikkje bra, for å si det sånn...
Marius2002 Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Om ikke lenge skal jeg ta turen ut til Bud og hilse på 316 og noen andre medlemmer der! Det kan fort bli moro. Synd jeg ikke får deltatt på GS-treffet i morgen.
miklysa Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Postbudet elsker å trolle meg. Hver jævla dag er postkassen smekkfull av reklame, gjerne flere kopier av samme ting. Så som en ekte finnmarking har jeg nå ordnet en liten label der det står "ingen reklame for faen!" på postkassa
ingard Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Postbudet elsker å trolle meg. Hver jævla dag er postkassen smekkfull av reklame, gjerne flere kopier av samme ting. Så som en ekte finnmarking har jeg nå ordnet en liten label der det står "ingen reklame for faen!" på postkassa Jeg fylte søppelsekker med reklame hver måned før jeg fikk satt en stopper for galskapen. Hvis man skal være miljøbevisst så burde regjeringen se litt på de små tingene også. Hvor mye papir og blekk brukes egentlig på reklame (som går rett i søpla)? HELT SYKT.. Her i Trondheim er de så frekk at de legger masse reklame inn i de DRITT lokalavisene de legger i postkassa (som ikke blir stoppet av ikke reklame klistremerker). De skulle vært banket.. Jeg driter vel i hva lokalbefolkningen på Heimdal har problemer med..
Fredrik Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 ":30myrle3]Sweet!Den Super-A1'en har E30 M3-bredding av hjulbuene Eller Porsche 944 anno 1982 (den viste modellen er en 944 Turbo fra 1985)...
[space] Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Tenk om Audi hadde laget en quattrovariant (eller ren rwd) av A1, med 40/60 drivlinje. 40% fremme og 60% på bakhjula. Så putta i 2.0 TFSI-motoren, eller en 5 sylindret variant for å virkelig få frem gromlyden. A1 er skikkelig tøff egentlig
Dirty Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 har har en audi A5 coupe med 2.0tfsi. den går meget bra. gøy bil Passelig Gromme biler i tunet e36 coupe Kompressoren ble ikke med men
[space] Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Både A5 coupe og sportback er skikkelig fine biler.
Dirty Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Ja det er ikke å legge under en stol; liker at musikken blir høyere jo fortere man kjører , Hehe...
Erik89 Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Har jeg noen sjans for å komme meg gjennom godkjenning av felg og senk hos vegvesenet, uten å få anmerkning på gul folie på lykteglassene?..
Erik89 Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Haha, haugesund faktisk..hvorfor der? Jaja..var redd for det Men tåkelysene kan være sånn? De er ikke koblet til..sier de noe på det? Åssen er det med lamineX eller hvordan det staves, kan man ta det av og montere det på igjen..eller må jeg kutte ut nytt? (Folien)
Dirty Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 da må du ha teip over de! vis de ikke fungerer Hehe der godkjenner de jo alt mulig
Erik89 Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Ja, da får jeg vel ta teip over de da..enklere enn å ordne med lyktene ihvertfall Da lurer jeg bare på LamineX´n, er dette noe jeg kan ta av og bruke igjen? Noen som vet? Haha, kanskje kjøre helt til Haugesund for å godkjenne senk og felg..hmmm. Edit: Kan noen lage avatar ut av denne for meg? (Latskapen tok overtaket på meg) http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1402_n.jpg
Anbefalte innlegg