Skulebollen Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Hadde ikke blitt så komfortabelt i den bilen til faren din, når du sitter i baksetet med rattet, frontrute, og en diger elgokse med knekte bein i fanget. Håper du kjører deg fordervet, før du kjører fordervet andre. Var oppe i 90-100km/t på speedometeret på min suzuki wagon R i helga. (Viser over 3000rpm i 80) fartsfølelsen er enorm! Du har da sikkert hatt 200 i en 70 sone på dagtid når du hadde full pryl med M5en din forbi meg som låg i 80:) Dobbelmoral ja.. FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 POPCORN SA JEG! POPCORN! hsd, Skårholen og eriksen76 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Jævla råkjører! Effekten er vel omtrent den samme om F10´n treffer en elg, som når R(acing)-Wagon´n din treffer ei flue Helt riktig. Å kjøre til en humle i 30km/t er som å krasje i en fjellvegg med scaniaen i 85km/t! q1337 og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Du har da sikkert hatt 200 i en 70 sone på dagtid når du hadde full pryl med M5en din forbi meg som låg i 80:) Dobbelmoral ja.. Jeg satt i passasjersetet.. Dessuten du kjørte for fort selv! Er 70-sone der. Jævla råkjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 AMAGAAAAAD..... EN GJENG MED BITCHES... RETT OG SLETT!!! LA NÅ HAN GJØRE SOM HAN VIL. Skulebollen og FredrikE24 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 And Wicky comes to the rescue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Jeg satt i passasjersetet.. Dessuten du kjørte for fort selv! Er 70-sone der. Jævla råkjører. Da så Synes det var kult jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Slapp á gutta, alt detta er innafor feilvisningsmarginene.. Skårholen, Skulebollen, eriksen76 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Slapp á gutta, alt detta er innafor feilvisningsmarginene.. Turtallet på wagon'en er helt hinsides all fornuft! Du kjører i 60-70, alt over det så høres det ut som motoren går i selvoppløsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Turtallet på wagon'en er helt hinsides all fornuft! Du kjører i 60-70, alt over det så høres det ut som motoren går i selvoppløsning! Du skal faktisk ikke se bortifra at det er akkurat det som skjer! Er det 4wd på racingwogna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 folk snakker som om de følger fartsgrensen til punkt og prikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 folk snakker som om de følger fartsgrensen til punkt og prikke.... Selvfølgelig gjør vi det, vi bor da i Norge - landet hvor man på død og liv ikke skal gjøre noe annerledes eller på kanten (Uten at jeg skal si at det er lurt å informere hele bimmers.no forumet om hvordan man kjører, noen ganger er det bedre å bare holde kjeft. Du er ikke den første, og ikke på langtnær den siste som tester bilen din litt. Det hender jeg får en kraftig og tidvis svært plagsom kløe midt under høyrefoten). Du lærer etterhvert tid og sted for å si slike ting Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Selvfølgelig gjør vi det, vi bor da i Norge - landet hvor man på død og liv ikke skal gjøre noe annerledes eller på kanten (Uten at jeg skal si at det er lurt å informere hele bimmers.no forumet om hvordan man kjører, noen ganger er det bedre å bare holde kjeft. Du er ikke den første, og ikke på langtnær den siste som tester bilen din litt. Det hender jeg får en kraftig og tidvis svært plagsom kløe midt under høyrefoten). Du lærer etterhvert tid og sted for å si slike ting jeg ville like innlegget ditt men det her kom opp: Du har nådd grensen for positive tilbakemeldinger per dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Takk for latteren. Ser godt biler i mørket. Alle biler er utstyrt med lys. Om en bil i 190 kræsjer i en bil uten lys, trur eg me kan ve einige i at begge er like idioter, og begge er skyld i situasjonen. Det ein derimot ikkje ser så godt er elg, hjort, folk uten refleks og eventuelle parkerte biler i grøftekanten. Nå ja, 0-100 på 8,1 sekund er jo ikke akkurat trengt heller. Hvor fort bør en bil egentlig gå for å rive skinnet av pølsa? Det der var vel kanskje ikke noe sjakktrekk.... Forsåvidt enig, mange som lærer av å miste lappen noen måneder. Selv så holdt det med en saftig bot og "den følelsen" når jeg hadde blålysa bak meg og visste jeg hadde kjørt alt for fort... Men vi har da alle her inne kjørt 160 km/t på Norsk jord, det er jeg helt sikker på Så du ønsker at vedkommende skal dø? Fin fyr du må jeg si.... 4-5s drar sikkert skinnet av pølsa. Har aldri prøvd/satt på i en så rask bil. M3'en min gjør så godt den, men det holder ikke helt inn. Gamle-sykkelen min dro så det holdt i skinnet. Har prøvd en sånn ferrari-berg og dalbane i abu dhabi, den dro skinnet av pølsa! 0-240 på under 5s trur eg det var? Vi har da alle dratt litt på en gang iblant. Enig i at det ikke er trygt med 18-åringer i svære fem-serier fartende rundt i 190, og det kanskje ikke er så tøft å skryte av det på nettet, men det er jo ikke verdens undergang. Diiesel og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Får selv noen sånne kick av og til, men merker at jeg har vesentlig mye mer vett og forstand i knollen enn da jeg var 18 år. Gikk ei kule varmt bak rattet fra tid til annen den gang og jeg var langt ifra den værste i kamerater gjengen, men vi lever alle fortsatt dog en del klokere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg