Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Saucebaoss, on 19 Feb 2014 - 00:10, said:

  21 tommer blir for ukomfortabelt å kjøre med. går heller for 19 eller kanskje 20

 

Saltkjelen

Er det noe du vet eller tror?

 

 

 

 

noe jeg vet :)  

 

Håper du uttaler deg av erfaring her, og ikke fra hva du har hørt, selv om jeg nok allerede vet svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var superkjendis i 2001 da jeg hadde 8/9 x 17 toms felger med senk på E klassen min.... selv da var det wow å ha så store felger...

 

Og 2400 innbyggere i en bygd? Er flere innbyggere i de 3 nærmeste blokkene våre på stovner...haha :P

 

Trodde du bodde på Lillestrøm jeg nå?

 

En kompis rulla rundt i en e38 med 20" Alpina felger på begynnelsen av 2000-tallet, dro noen blikk den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette skjedde ikke på E6, skjedde ved fenstad der det er en rettstrekning, ingen foran meg eller bak, skog og slette ved veien. eneste livet som ble risikert her var mitt eget. planen var bare å ta en kjøretur og før jeg viste ordet av deg var jeg opp i 190. Er ikke slik jeg kjører når jeg er ute i trafikken. Så slapp av litt. 

 

Så argumentasjonen din for at dette er trygt, er at du gjorde det på en smal riksvei i stedet for en 4-8 felts motorvei.

 

fornuftig sagt, mye bedre å lese sånne innlegg her enn de som ønsker at jeg skal miste lappen og slikt. Skriver du fornuftig så går det ikke for døve ører, som sagt, ville bare teste bilen, skal jeg råkjører gjør det på autobahn ikke i Norge, det alle som bor i norge. 

 

Det er vanskelig å skrive fornuftig til en person som tydeligvis ikke eier fornuft.

 

er ganske kjent der, vet hvor alle veiene er, derfor jeg testa den der isteden for E6 :D i tillegg var det litt mørkt så man kan se når det dukker opp biler fra veiene.

 

Så det er tryggere når det er mørkt, siden du kan se lysene til de som kommer ja.

 

Bra jeg fikk lært meg at det er tryggere å kjøre fort når det er mørkt.

Takk til deg.

 

Jeg håper for alt i verden at du aldri ferdes i det området jeg og min familie lever i. Problemet med sikkerhetsnivået i nye biler, er at "survival of the fittest" ikke lengre gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt er det et enkelt, men håpløst vanskelig app-spill med en flagrende fugl som du skal få gjennom noen barrierer (disse så ut som de grønne "kumlokkene" fra Mario Bro's, men den kopieringen er en annen historie - nevner den fordi spillet fikk oppmerksomhet pga. det også). Den ble slaktet av så og si alle spillkritikere og av den grunn ble den vanvittig populær. Så populær at skaperen tjente 300.000 kr. dagen på reklameinntekter, men trakk tilbake spillet fra nedlastningsmarkedene pga. han følte press og mas fra anmelderne.

Så nå prøver idioter å selge sine telefoner og nettbrett med spillet, for de som evt ikke fikk lastet det ned...

Det jeg syns er morsomst er at det går an å laste ned flappy bird enda.. Helt gratis... Gå på Internett på mobilen, søk på Flappybird.apk på google, last ned og installer.

Må forøvrig slå på at man kan installere APK's utenom Playstore :)

Helt utrolig at folk prøver å selge Iphone/Ipad's osv for skyhøye priser bare fordi de har Flappy bird på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel ungen til en kompis av meg solgte en ipod touch for 3500kr pga flappy bird var innpå :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

haha! angrer så jævlig på at eg slettet det fra iphonen.. men gjorde det i sinne så kan vell ikke gjøre noe med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiledende pris på yokohama advan sport 1 (mener jeg det var??) i 265/30-22 var 7800kr PER dekk...  Men når man kjøper 4stk og pruter og smisker så betalte jeg vel ca 15k eller no til sjuern...

 

Det er jo så villedende som man kan få det og man trenger verken være god til å prute eller smiske for å få en pris som dette. Det ligger i sakens natur at ingen betaler 32.000kr for noen vanlige dekk og man får automatisk rundt 50% rabatt når man kjøper et komplett sett med dekk hos et norsk utsalgssted. Det kan ikke være mange bransjer hvor man kan skilte med 50-70% rabatt uten å blunke og hvor man fortsatt tjener gode penger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så argumentasjonen din for at dette er trygt, er at du gjorde det på en smal riksvei i stedet for en 4-8 felts motorvei.

 

 

Det er vanskelig å skrive fornuftig til en person som tydeligvis ikke eier fornuft.

 

 

Så det er tryggere når det er mørkt, siden du kan se lysene til de som kommer ja.

 

Bra jeg fikk lært meg at det er tryggere å kjøre fort når det er mørkt.

Takk til deg.

 

Jeg håper for alt i verden at du aldri ferdes i det området jeg og min familie lever i. Problemet med sikkerhetsnivået i nye biler, er at "survival of the fittest" ikke lengre gjelder.

Tror ikke vedkommende er myndig ennå, så vi kan nok bare slappe av.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så villedende som man kan få det og man trenger verken være god til å prute eller smiske for å få en pris som dette. Det ligger i sakens natur at ingen betaler 32.000kr for noen vanlige dekk og man får automatisk rundt 50% rabatt når man kjøper et komplett sett med dekk hos et norsk utsalgssted. Det kan ikke være mange bransjer hvor man kan skilte med 50-70% rabatt uten å blunke og hvor man fortsatt tjener gode penger. :)

Dekk og bilglass bransjene er tragiske.. Fusk og fanteri hos tilnærmet alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk og bilglass bransjene er tragiske.. Fusk og fanteri hos tilnærmet alle.

Det er nok ikke fusk og fanteri hos alle skjønner du. Men en ting man bør tenke over, er at om du møter opp på dagen å MÅ ha nye dekk, så kan de bli kostende mange lapper mer enn om de f.eks får tid til å bestille fra henholdsvis Holland eller andre steder.

Å der er ikke til å stikke under en stol at det kan lønne seg å handle hos de små, istedet for de store dekkpusherne. De store driter i om du ikke handler der pga pris, mens de små kan gå veldig langt ned på fortjeneste på dekk, for i det hele tatt få solgt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! angrer så jævlig på at eg slettet det fra iphonen.. men gjorde det i sinne så kan vell ikke gjøre noe med det :P

Det som er fint er at spill og applikasjoner du har HATT, kan lastes ned på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah det var betryggende å lese. Jeg har vært litt bekymret siste tiden pga denne platen. Har ofte tenkt på om du opplever ubehag eller ikke...om det er noe som kan fikses eller om du må få en ny komfyrt.

 

Må si jeg er meget takknemlig for at Lefdal ordnet dette raskt og at du endelig kan informere alle om at denne koketoppen nå er reparert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...