Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Faaan. Tenkte å flytte CRXen fra en garasje til ny (rimeligere leie). Ser ut av vinduet også snør det. Sommerdekk :/

 

 

http://www.dinside.no/927239/renault-twingo-faar-hekkmotor#/

 

Er ikke det der litt artig? En liten Renault med hekkmotor er vel ikke feil som en liten "morobil" :)

Jeg har skikkelig sansen for Renaults kompaktmodeller. Spesielt RenaultSport-modellene, som jeg mener er verdens beste "hot hatches". Langt mer førerfokuserte enn Peugeot og VW sine tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah det var betryggende å lese. Jeg har vært litt bekymret siste tiden pga denne platen. Har ofte tenkt på om du opplever ubehag eller ikke...om det er noe som kan fikses eller om du må få en ny komfyrt.

 

Må si jeg er meget takknemlig for at Lefdal ordnet dette raskt og at du endelig kan informere alle om at denne koketoppen nå er reparert.

Godt å høre bahi, takk for medfølelsen ;) haha

Nye Porschen Macan er ca 100 000 mer enn BMW x3. Ellers er tallene veldig like

Hvilken ville dere ha valgt? :)

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10129542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke fusk og fanteri hos alle skjønner du. Men en ting man bør tenke over, er at om du møter opp på dagen å MÅ ha nye dekk, så kan de bli kostende mange lapper mer enn om de f.eks får tid til å bestille fra henholdsvis Holland eller andre steder.

Å der er ikke til å stikke under en stol at det kan lønne seg å handle hos de små, istedet for de store dekkpusherne. De store driter i om du ikke handler der pga pris, mens de små kan gå veldig langt ned på fortjeneste på dekk, for i det hele tatt få solgt noe.

Tilnærmet alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om et bra sted å leie bil fra i USA? Tenker på firma eller en broker som har litt snille priser.

Har prøvd meg på Hertz og Avis, men er ikke helt happy med bilvalgene de har. 

Skal levere bilen et annet sted etter endt reise så er ikke alle typer bil vi får leid fra de store selskapene...

 

Foreløpig ser jeg på Tahoe, Cadillac CTS eller Chrysler 300C som noen enkle valg. Men er jo ikke akkurat inspirerende biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om et bra sted å leie bil fra i USA? Tenker på firma eller en broker som har litt snille priser.

Har prøvd meg på Hertz og Avis, men er ikke helt happy med bilvalgene de har. 

Skal levere bilen et annet sted etter endt reise så er ikke alle typer bil vi får leid fra de store selskapene...

 

Foreløpig ser jeg på Tahoe, Cadillac CTS eller Chrysler 300C som noen enkle valg. Men er jo ikke akkurat inspirerende biler :)

 

Autofil hadde en artikkel om roadtrip i USA, hvor de leide en Mustang. Han endte vel på rundt $500 for en uke med fri kilometer.

Finner den ikke på nettsiden, så jeg er redd du må finne bladet for å få den artikkelen - men jeg er rimelig sikker på at de leide gjennom Hertz eller Avis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang o.l. er veldig vanskelig når man ikke skal levere bilen der man hentet den.

 

Ellers er Alamo også relativt store. Noen andre enn de tre største ville jeg ikke vurdert, da det kan være vanskelig å få ny bil relativt fort om noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha noen Mustang, det er jeg ganske sikker på. Skal ha bilen en del uker så vet det blir en del kost på det.

Men synes bil utvalget var mildt sagt skuffende siden vi skal levere på annet sted.

Får ikke leid fun, premium eller prestige collection til Hertz siden vi ikke returnerer på samme sted for eks. 

 

Skal sjekke ut Alamo og thrifty i kveld :) Har prøvd meg på sånn broker tjeneste som plukker leiebil fra alle tidligere, da bestilte vi en bil til en ok pris.

Men fikk så klart en helt annen utlevert, endte opp med upgrade og masse mas hehe.. Kjører ikke en grand marquis i 3 uker lissom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Fikk se arbeidbilen til en kamerat av min far som driver som håndverker, en 2001 ML 55 AMG. Den så helt jævlig ut inni, sementsekker i skinnsetene, materialer og full av gris og møkk :( En såpass grom bil burde blitt tatt vare på og ikke bli snarvet ned som arbeidsbil, var god å trekke henger med da ;)

Folk har så dårlig mentalitet rundt ting, greit nok så er dette nå bare en gammel bil men likevel da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trist bare jeg ser litt søppel i biler jeg. Spesielt flasker på gulvet under seter, kvitteringer og brukte servietter i dører..  [-X

jeg er helt nazi på slikt.. må ofte "kjefte" litt på kjerringa pga tyggispapir,tomflasker og parkeringsbiletter... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...