Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

jeg er helt nazi på slikt.. må ofte "kjefte" litt på kjerringa pga tyggispapir,tomflasker og parkeringsbiletter... :P

Dama her VET at ho ikke skal hive søppel i bilen ;) Men ho er fæl til å glemme sko, jakker og annet stasj damer ofte har dobbelt opp med når de skal på farten, det irriterer meg når jeg tar bilen. Ellers så er jeg godt kjent for å være petimeter når det gjelder bil, er ikke sjeldent kompiser eller kolleger sparer den beste parkeringsplassen til meg :P Smelling med dører har jeg også nulltoleranse for, finnes faktisk ett par som helst ikke vil sitte på i min bil da de er redde for å gjøre noe galt. Er noen venninner av madammen som helt klart ikke vet hvordan man skal oppføre seg i andres biler, så det gjør meg ingenting ;)

Hadde også på en venn av en venn en gang i E34en, han hadde aldri sittet i en så gammel bil som var så ren inni :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av venninnene mine er av den typen som smeller igjen dørene veldig hardt, gjør hun det på F10en skal jeg gravlegge henne der hun står. 

 

Å ligge i 190 på landeveien i mørket er flott, men å lukke igjen døra hardt bør straffes med døden.

Helt enig!

 

Dere må få dere venner som ikke er fattigfolk, da slipper dere det. For da er de vant til slikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ligge i 190 på landeveien i mørket er flott, men å lukke igjen døra hardt bør straffes med døden.

Helt enig!

 

Dere må få dere venner som ikke er fattigfolk, da slipper dere det. For da er de vant til slikt ;)

riktig, vil heller ødelegge bilen selv istedenfor at venner gjør det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Så alle som liker Vw / Audi smeller hardt i dører ja. Det var en flott konklusjon.

I mitt tilfelle så er det VAG eiere som har herpa låsen på bakluka mi 5 eller 6 ganger ved å smelle igjen luka med rennafart.. Andre med en litt mer stødig hånd..

Antar at det kommer av at man på VAG smeller igjen bakluka så lyktene sprekker og skiltet ristes av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ofte mann må smelle dørene litt på bmw'er jeg da :P Ellers går dem jo ikke igjen  (ikke bagasjeluka da)

 

Vertfall når det gjelder alt fra e90 og eldre. F modellene har jeg ikke vært borti så veldig mye ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ofte mann må smelle dørene litt på bmw'er jeg da :P Ellers går dem jo ikke igjen (ikke bagasjeluka da)

Vertfall når det gjelder alt fra e90 og eldre. F modellene har jeg ikke vært borti så veldig mye ennå.

Det stemmer, men det holder med å lukke døra bestemt men forsiktig i stede for å forsøke å smelle den tvers igjennom bilen....

Siden jeg deler alt mulig rart med dere så deler jeg også dette, i gledesrus: Jeg har per i dag 0 Lånekassegjeld. :D

 

Helt føkkings epic deilig.

Det er en veldig befriende og deilig følelse, betalte selv siste avdraget på E90en i sommer og det er en god følelse å vite at bilen faktisk er MIN :) Grei egenkapital når jeg skal kjøpe meg ny bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg jobber samme slang igjen døra på Dooley`n min. Var sikker på bilen ble rammeskjev etterpå. fytti katta å han tok i.

Han kjører Merce selv.

 

Husken en tok ut noe i bagasjerommet i 728`n også. Han smalt igjen luka slik folk vanligvis gjør på bilene sine. Tror hjertet mitt hoppet over 2 slag. Var sikker på han tok livet av softclose`n. men gikk bra. Siden den gang har jeg alltid gått ut og lukket luka selv.

Gjør det på selv på 740?n også.

 

EDIT:

 

 

 


Ingen? Alle kan skaffe 100stk, ingen kan skaffe 2..

 

Kan sikkert ta med 2 stk syrefaste M10X90 hjem fra jobb.

 

10,9???

Endret av Sjøbuse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...